Jump to content

Formule 1 News Bulletin


-Niels-

Recommended Posts

Het jaar 2007 is nog maar net begonnen, of nieuwe topic voor Formule 1 nieuwtjes is er alweer. Dit jaar begint de Formule 1 weer. Het begint in Australië, Melbourne op 18 maart van dit jaar. In dit topic zullen met behulp van mij en hopelijk anderen alle nieuwtjes geplaatst worden op het gebied van Autosport, met als grootste de Formule 1. Ik zat te denken om een team op te richten van mensen die zich er voor interreseren, al een langere tijd op dit forum zitten en boven de 300 posts hebben. Ook mensen die het helemaal niet interesseren mogen zich aan komen sluiten bij dit team. Je leert er nog wat van.

Wat is de bedoeling?

Zoveel mogelijk mensen nieuwsgierig maken naar de autosport Formule 1. Iedereen kent Micheal Schumacher wel en andere grote namen. Maar minder bekende rijders zijn ook leuk om dingen over te weten te komen. Ik hoop echt dat voor al SL+ zich gaan aansluiten bij dit team. Misschien wel (G-)moderators, of Admins.

Wat moet je doen?

Je moet nieuwtjes plaatsen, informatie over de circuits. Interviews met bekende rijders en ga zo maar door. Ik wil hier één groot geheel van maken. We kunnen ondertussen ook beginnen me t quizes maken of iets in die richting. Tips zijn altijd van harte welkom.

Wie zitten er al in het team?

  • -Niels-
  • Typhoon
  • Demontventoux
  • Flying_Dutchman
  • Jensbrinkman
  • Thundercover
  • Jorair
  • Rullez

Wil jij je ook aanmelden voor het team. PB dan naar -Niels-. Ik hoop echt dat het een succes word en dat veel bekende leden zich ook gaan opgeven om te helpen. We beginnen wanneer er genoeg mensen in het team zijn.

AANMELDEN NIET MEER MOGELIJK!

Typhoon is blog gestart, hij is nog in de maak, maar ziet er tot nu toe al best goed uit vind ik. Mijn complimenten Typhoon!

Bewerkt: door -Niels-
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...