Jump to content

libertycity op pc?


Swiggers

Recommended Posts

weet iemand wanneer je libertycity in de winkel kan kopen voor de computer??

swiggers

Dit is al meerdere keren gevraagd op dit Forum en telkens wordt ook weer hetzelfde antwoord gegeven. LCS komt namelijk helemaal niet voor de PC. Wil je toch LCS (Liberty City Stories) spelen dan zul je een PS2 of PSP aan moeten schaffen. Ikzelf heb een tijdje terug wel LCS op de PC gespeeld maar in de meeste gevallen, zo ook in jouw geval waarschijnlijk is deze manier illegaal en overigens ook niet leuk aangezien de game dan heel sloom loopt. Wie weet doet Rockstar over een tijdje een aankondiging dat LCS wel naar de PC komt maar ga daar absoluut niet vanuit want de kans hierop is niet al te groot.

wat is dan het eerstvolgende spel van gta dat voor de computer is?

Geen idee, dit kan LCS, VCS of GTAIV zijn of mischien zelfs helemaal geen meer!

@Hieronder: Sorry ik zag je niet typen hoor :puh:

>>> Door Dutchy3010: Klopt, ik was een topic aan het zoeken waar ik naartoe kon verwijzen, maar ik vrees dat ik niets kon vinden omdat "PC" een te kleine zoekterm was... ^_^<<<

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand wanneer je libertycity in de winkel kan kopen voor de computer??

Kort door de bocht gezegd: waarschijnlijk komt LCS niet op de PC uit. Dit spel is ontwikkeld voor de PSP, en is later ook uitgekomen op de PS2, maar het zit er niet in dat hij ook op PC uitkomt vrees ik.

Edit: post ik een keer in LCS forum, ben ik te laat :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

wat is dan het eerstvolgende spel van gta dat voor de computer is?

Er wordt gezegd dat GTA IV een mogelijke kanshebber is voor een spel op de computer. Het is echter alleen zeker dat hij op de PS3 of XBOX360 uitkomt, of hij ook werkelijk voor de computer is, blijft afwachten. Ik verwacht zelf dat hij wel op de pc uitkomt, omdat Rockstar anders een grote inkomstenbron verliest. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

als ik de spellen lcs vcs IV

wil spelen moet ik dan een playstation 2 of 3 halen??

Niet per see... Wat zeker is (en dus al af is):

LCS: PSP en PS2

VCS: PSP

Voor de rest kan Rockstar nog alles doen wat hij wilt. Je hebt een kans dat Rockstar VCS ook voor de PS2 maakt. Over IV is nog zo weinig bekend, dat Rockstar er nog alle kanten mee op kan (dus PS3, XBOX360 en PC).

Link to comment
Delen op andere websites

Hey besye is om een Playstation 3 te halen, want die is veel nieuwe, En als het goed is komt GTA IV niet voor de Playstation 2, maar alleen op de Plaaystation3. Ook kan ik je een Xbox360 aanraden voor GTA IV

:t Rullez :t

Link to comment
Delen op andere websites

als ik de spellen lcs vcs IV

wil spelen moet ik dan een playstation 2 of 3 halen??

Je zult voor LCS een PSP of een PS2 moeten hebben, wat je het liefst wilt natuurlijk. Voor VCS echter moet je een PSP hebben aangezien hij alleen voor dat Platform beschikbaar is. Of hij nog voor de PS2 uitkomt is nog niet bekend zoals je al in mijn andere post had gelezen maar indien dit wel zo is raad ik je aan om een PS3 aan te schaffen. Dit omdat de PS3 ook PS2 en PS1 spellen ondersteund dus dan zul je in ieder geval LCS kunnen spelen en mischien VCS. Echter vroeg je ook nog om GTA IV, deze komt alleen op de PS3 en niet op de PS2 dus daarvoor zul je dan de PS3 moeten halen.

Edit: Te laat deze keer ^_^

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

dus eigenlijk is het beste om de PSP te halen aangezien daar meer gta spellen op worden gemaakt

zou iemand me een filmpje kunnen laten zien van gta LCS op de PSP?

alvast hartelijk bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

oke bedankt:P

>>> Door VforV: GTA LCS zal niet op de PC gereleased worden. Hij is en blijft enkel te verkrijgen voor PSP en PS2. Slotje aangezien hier al honderden topics over zijn. :slotje:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...