Jump to content

[PS]Major League Signature


Lord of War

Recommended Posts

Ejj LoW, het is een leuke Tutorail, hij is simpel maar het resultaat vind ik toch prachtig!!

Hier is mijn resultaat..

Verkeerd Opgeslaan

micql0.jpg

>>Edit<<

Nu is die wel goed

micyh7.gif

MvG,

King Room

Bewerkt: door King Room
Link to comment
Delen op andere websites

Uitleg vind ik nogal vaag. Zie de zin: Ga nu naar Ctrl en klik op je render layer. Nu zou je render geselecteerd zijn zoals dit". Hoe moeten we naar Ctrl gaan, dat is toch een toets? We moeten die render vullen maar als je dat met de Paint Bucket doet op een render met veel verschillende kleuren gaat dat niet. Je kan ook de render openen en dan Ctrl+U indrukken, en de Lightness op +100 zetten. En daarna met die rode en blauwe kant staat er ook niet of het op een nieuwe layer moet.

Ik heb gewoon gedaan wat er stond en op de helft zat ik helemaal klem. Sommige dingen zullen aan mij liggen, maar de uitleg is niet optimaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Uitleg vind ik nogal vaag. Zie de zin: Ga nu naar Ctrl en klik op je render layer. Nu zou je render geselecteerd zijn zoals dit". Hoe moeten we naar Ctrl gaan, dat is toch een toets? We moeten die render vullen maar als je dat met de Paint Bucket doet op een render met veel verschillende kleuren gaat dat niet. Je kan ook de render openen en dan Ctrl+U indrukken, en de Lightness op +100 zetten. En daarna met die rode en blauwe kant staat er ook niet of het op een nieuwe layer moet.

Ik heb gewoon gedaan wat er stond en op de helft zat ik helemaal klem. Sommige dingen zullen aan mij liggen, maar de uitleg is niet optimaal.

Ik ben ook nog maar een beginner met tutorials, hé! ^_^ Ik heb gewoon uitgelegd hoe ik 't deed. Misschien is 't gemakelijker als je met dat Lightness effectje werkt. Ik probeer ook wat aan de uitleg te doen maar 't lukt niet héél goed.

Link to comment
Delen op andere websites

met wat moet je em selecteren?

Met 1 van de 3 Lasso-Tools, kijk zelf maar welke je het fijnst vind werken.. Ik gebruik altijd de Magnetic Lasso tool.

Zie ook de screen voor de 3 Tools, druk met de R-Muisknop op de Lasso-Tool om te switchen:

post-3181-1168785821.jpg

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

met wat moet je em selecteren?

Bedoel je de render? Je moet gewoon CTRL ingedrukt houden en dan op je render layer klikken, zo deed ik dat. En dat vullen met wit, ik zou 'm met een witte Hard Brush brushen in plaats van die Paint Bucket. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook even gevolgd. Op zich een goeie tut, maar dat "Ga nu naar Ctrl en klik op je render layer. Nu zou je render geselecteerd zijn zoals dit" vond ik ook een beetje vaag.

Hier is ie:

majorleaguesignv3.png

Zo te zien heb ik de hoeken niet echt goed gedaan...

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...