Jump to content

Light my Pyre

ken9

Recommended Posts

deze missie lukt niet goed als ik in mendez huis ben ga ik de hele tijd dood meschien tips

als je bijna dood bent gaa naar de ammunation en w8 tot er een goede plek is om er in te komen ik deed het zo pak die moter en help lance toen ik daar was schoot ik eerst en er kwam geen ijnde aan dus toen deed ik een selfmoord actie (waarbij ik niet om kwam :-( ) enmaal in dat huis moet je armando verslaan dit kan het beste met een minigun

en neem goede wapens mee zolas m-4 minigun bazokka molatov coctail

grtz :cya: jurr.p :cya:

edit: ach zie het zo heeft hij meer info die elkaar aanvult :)

Bewerkt: door jurr.p
Delen op andere websites

Dit was ook een erg moeilijke missie vond ik zelf, maar onlangs ben ik erachter gekomen dat je met een simpele truc de missie simpel en snel kunt behalen. En die tip luidt, neem een heel sterk wapen mee. Om even snel een voorbeeld te noemen; bijvoorbeeld de SPAZ 12. Dit is een enorm sterk wapen en met een paar schoten is je tegenstander dood. als je dat hebt ga je naar Armando Mendez om hem te vermoorden. Je loopt rondjes om hem heen en als de tijd loont, dan moet je toeslaan. Je schiet meerdere malen achter elkaar vol door ze rug heen en je bent binnen, wat resulteert op een Mission Passed melding.

Echter is Louise helaas wel dood. Wat ook nog een tip is dat is dat je eerst de FireFighter missie op Main Land moet voltooien waardoor je vuur bestendig bent! Ook is het nog aan te raden voor de missie zelf, neem voldoende wapens en Armor mee, soms gaat het er hard aan toe en dan is zo'n vooraad aan wapens wel een aanrading. Verder kun je natuurlijk altijd met je problemen op het forum komen! :)

Delen op andere websites

Ik heb wel tips ja, als je deze missie begint moet je eerst zorgen dat Lance niet doodgaat, nu staat er dicht bij de beginplek een motor bij een boom, ga hier op en schiet de auto's neer die Lance proberen dood te schieten, als je dat goed hebt gedaan kom je bij Prawn Island aan, voor de villa staan vele mensen te schieten op jou, en er staat auto's voor de ingang, ik heb toen gewoon doorgereden, zonder om te kijken of iemand dood te schieten, of dergelijke.

Als je in de villa aankomt, komt iemand van de Mendez Brothers op je af, (wie weet ik niet meer) en hij gaat op je af met een Flame Thrower, nu is het gemakkelijk als je al de brandweer missies hebt gedaan want dan kan hij je niet verbranden, schiet hem dood en de missie is gehaald!

GTA-Freak2

PS: Zorg er altijd voor dat je levensbalk+armor vol zijn!

Delen op andere websites

ik heb nog paar keer geprobeerd maar het lukt niet :N

ik word in mendez huis steeds vermoord door die die gast me vlammewerper en die anderen gasjes :muur:

edit hoe kam ik aan meer kogels voor M249 want krijgt maar 100 kogels per keer want als ik probeer is mijn munitie snel op van de M249

edit2 of is het mogelijk dat iemand deze missie voor mij wil doen

Bewerkt: door ken9
Delen op andere websites

ik heb nog paar keer geprobeerd maar het lukt niet :N

ik word in mendez huis steeds vermoord door die die gast me vlammewerper en die anderen gasjes :muur:

dan moet je eerst de fire figther missies doen dan ben je vuur bestemdigd en neem hele sterke snel lschieten de M249 mee die is te vinden hier http://nl.wikigta.org/index.php/M249_locat...City_Stories%29

darmee maak je aramdo so in dus veel sucsec jurr.p

Delen op andere websites

wil iemand voor mij deze missie doen :?

Dat kan natuurlijk. Je kunt hier een Savegame-aanvraag doen. In deze post van SummerBase vind je de regels en uitleg over hoe je een Savegame uploadt. Je moet eerst je Savegame uploaden voordat iemand de missie voor je kunt doen.

Delen op andere websites

Noot: Ik help je nu alleen even met het gedeelte waarin je Lance bij moet houden terwijl hij op een Biker Angel naar de villa van de Mendez brothers rijdt, dat is immers ook het relevante gedeelte van de missie in jouw vraag.

Probeer een sterke machine gun in bezit te hebben, zoals een SMG. Ook is eventueel een Rocket Launcher en een Assault Rifle of AK geen overbodige luxe. Deze zijn allemaal verkrijgbaar bij de Ammu-Nation. Met deze voorbereiding kan je met een gerust hart de missie starten (althans, met een gerust hart om in ieder geval het eerste gedeelte van de missie te voltooien). Wanneer Lance weggereden is op de Biker Angel, sta jij pal voor de garage van Lance's huis. Loop nu naar rechts, en daar zul je bij de eerstvolgende palmboom een PCJ-600 staan. Deze motor is uitermate geschikt voor deze missie, aangezien hij snel is en een vrij goede grip op de weg heeft, én omdat je hiermee gemakkelijk drive-by's kan uitvoeren. Volg met de PCJ-600 Lance en schiet ondertussen alle achtervolgers naar de vergetelheid. Druk simpelweg op de Circle.gif-toets tijdens het rijden, en als jouw doel aan de zijkant van jou te vinden is op de L-toets.gif-toets en beweeg je de analoge joystick naar links of naar rechts, en vervolgens op de Circle.gif-toets om in alle richtingen te kunnen schieten. Tevens kan je eventueel afstappen en de Rocket Launcher of de Assault Rifle gebruiken om je tegenstanders op afstand te vernietigen.

Ik wens je veel succes verder! :cya:

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

wat ik gedaan heb mischien een tip als je levens bijna op zijn ga je naar een eiland maakt nie uit welke je pakt levens en gaat in de ambulance helikoper of in de brandweer dan vlieg je naar de achterkant van dat huis spring je er heel snel uit en dan ben je binnen je moet wel de brandweer missies gedaan hebben

suc6 :bier:

Delen op andere websites

Armando Mendez heb je juist heel snel dood, sta gewoon stil en schiet gelijk op Armando Mendez met een Spaz 12, zo deed ik het en ik had nog genoeg armor. Let alleen op Mendez, niet naar die anderen kijken en je hebt hem na een snel setje kogels van 7, zonder laden wel neer.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...