BangBros Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) Je mag animantie en het is freestyle je mag afbeelding grote maar 500x150 Renders mag ook alles En moet een Sig wezen Hier de mijne >>> Door .Levi.: Volgende keer lijstje (zie regels) gebruiken anders gaat het topic op slot totdat het goed is.<<< Bewerkt: 12 januari 2007 door .Levi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 Ik wil wel Mag ik ? Zoja word me inzendig ge-edit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) Ja jij mag.. >>> Door .Levi.: In de Battle Regels: De gene die zich als eerst aanbied om je tegenstander te worden die wordt het. <<< Bewerkt: 12 januari 2007 door .Levi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 Mijn inzending Bangbros --------------------------- Stemmen tot aanstaande zondag aub succes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 Mensen kunnen jullie AUB stemmen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soldier93 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 Poeeh lastige keuze ! Speciial_marc.5: Lekker neutraal, ziet er mooi uit, wel toch wat simpeltjes en iet wat leeg maar wel mooi, die straaltjes op de achtergrond zijn ckr dope. Font zou ik anders doen Ook heel leuk die brush op die render, lijkt alsof er zand ofzo opstuift. Deze spreekt mij zeker aan. Maar ik heb nog een tip voor je; begin met smudgen dan word het heel mooi! BangBros: Ziet er ook zeer mooi uit. Grappig effect met die lettertype, niet echt speciaal maarja toch leuk. Achtergrond is ook wat simpeltjes, zeker gewoon een brush en dan een filter erover heen gegooit? De kleuren lopen wel mooi over maar toch is de render er niet helemaal lekker ingewerkt, bij Speciial_marc.5 ps ook niet echt. En die ene streep wat in het midden van je tekst begint zou ik weglaten, ziet dr niet echt mooi uit En nog een ding; heb je die ogen zelf zo groen gemaakt? Zo ja, leuk bedacht Mijn stem gaat naar Speciial_marc.5 omdat zijne me toch meer aanspreekt! Beide vond ik zeer mooi! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 2 prachtige signature's maar 1 krijgt de stem.. speciial_marc.5 Heel mooi gemaakt lekker rustig maar toch wat aan de lege kant en je lettertype is ook wel redelijk goed erin gezet je brush ook mooi.. alleen het spreekt me op 1 of andere manier niet aan.. BangBros Een hele mooie signature met een mooie animation.. alleen had ik de tekst ergens anders neer gezet.. en dat lijntje waar die tekst op staat is ook wat minder maar dat zie je amper.. De achtergrond loopt mooi over op de render.. prima... Stem: BangBros Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 Omg Meen je niet . . Nouja 1-1 Dan maar . Meer rates >>> Door RonaldVC: Dit soort posts in het vervolg graag niet meer plaatsen. Dit wordt gezien als pure spam omdat je er ten eerste: nog maar 2 stemmen zijn, dus de tussenstand is voor iedereen wel duidelijk, en ten tweede: de laatste stem precies 20 minuten geleden geplaatst is, waarmee het argument "bumpen om het weer onder de aandacht te brengen" ook niet op gaat.<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 Ik stem op Speciial_marc.5, goed gebruik van filters, c4d en brushes, zijn render is goed ingeblend. Ik vind het er mooi uitzien hoe het witte gedeelte overloopt naar kleur. Die van Bangbros vind ik wat minder, de kleuren passen wel bijelkaar, maar de Background is zo overcontrasted, en door die animation is de quality zo slecht. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 2 prachtige signature's maar 1 krijgt de stem..speciial_marc.5 Heel mooi gemaakt lekker rustig maar toch wat aan de lege kant en je lettertype is ook wel redelijk goed erin gezet je brush ook mooi.. alleen het spreekt me op 1 of andere manier niet aan.. BangBros Een hele mooie signature met een mooie animation.. alleen had ik de tekst ergens anders neer gezet.. en dat lijntje waar die tekst op staat is ook wat minder maar dat zie je amper.. De achtergrond loopt mooi over op de render.. prima... Stem: BangBros Dit vind ik ook Stem: BangBros Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Ik stem op Speciial_marc.5, goed gebruik van filters, c4d en brushes, zijn render is goed ingeblend. Ik vind het er mooi uitzien hoe het witte gedeelte overloopt naar kleur.Die van Bangbros vind ik wat minder, de kleuren passen wel bijelkaar, maar de Background is zo overcontrasted, en door die animation is de quality zo slecht. Eigenlijk ben ik het hier helemaal mee eens. Heel veel aan gedaan marc en ik vind het een leuke sig. De animatie is heel irritant bij Bangbros vind ik. Marc krijgt een punt van mij! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Speciial_marc.5 Mooi gemaakt, het blijft in dezelfde stijl. Helaas kan ik de tekst niet erg goed lezen. Wel vind ik die "vlek" bij de figuren mooi gemaakt, of ligt dat aan mijn beeldscherm BangBros Wat mij meteen irriteert is de knipperende tekst BangBros. Verder vind ik de combinatie tussen de figuur en de achtergrond niet mooi. De tekst is niet goed te lezen en ik heb het idee dat het afgeraffeld is. Conclusie Mijn stem gaat naar Speciial_marc.5, omdat die van BangBros een irritante animatie bevat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Mensen tot mij spijt zeg ik : Bangbros is banned . Dit maakt mij tevens ook de winnaar . Acount bangbros R*I*P. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Mensen tot mij spijt zeg ik : Bangbros is banned . Dit maakt mij tevens ook de winnaar. Acount bangbros R*I*P. Stemmen gaat gewoon door, ook al is iemand gebanned. Wint degene die is gebanned dan krijgt niemand een punt. Het is dus niet zo dat als iemand is gebanned de ander automatisch heeft gewonnen, dit is alleen zo als de tegenstander fraude heeft gepleegd in de battle zelf. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2007 De stemmen zijn uiteindelijk hetzelfde gebleven na mijn vorige post, de winnaar is dus ook Speciial_marc.5 die 1 punt voor in de ranking heeft verdiend. Verliezer toch nog BangBros. Closed & Rank Updated. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts