gtajohan Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 wisten jullie dat de little willie gebasseerd is op de little nellie van James bond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Het zou best kunnen dat de naam (Little Willie) gebaseerd is op de naam van een helikopter uit een James Bond film (Little Nellie), maar wat ik wel zeker weet is dat de Little Willie als voertuig gebaseerd is op de gyrocopter. Edit @ Insanity Prawn Boy hieronder: Dat weet ik ook wel, maar 'Little Nellie' wordt in een James Bond film gebruikt, gyrocopter is de echte naam van het vervoersmiddel. Bewerkt: 13 januari 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 wisten jullie dat de little willie gebasseerd is op de little nellie van James bond Ja, ik wist het al. Ik zag het meteen toen die film op tv kwam.@Pietje II: Little Nelly is een gyrocopter . Een gyrocopter is een type vervoersmiddel, niet een merk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 jep wist ik alleen jammer dat de Little Nellie/Little Willie/Gyrocoptor geen raketten heeft in VCS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.