Jump to content

[PS]Plastic Wrap Signature


Goliat

Recommended Posts

Helaas vindt ik de tutorial niet zo mooi. Het is redelijk onduidelijk geworden omdat de teskt nogal klein is, maar vooral de afbeeldingen (voorbeelden). De smudgesettings van stap 3 bijvoorbeeld zijn praktisch niet te zien zonder in te zoomen, dat is jammer. Bij stap 4 zeg je: "open weer een stock", maar wat voor stock, gewoon een random plaatje of render, of iets anders. Redelijk onduidelijk dus.. Verder hou je de uitleg redelijk beknopt, maar daarintegen geef je wel aan dat de tut niet voor beginners is.

Stap 12 lijkt me meer een stap die niet bij elke signature nodig is, misschien is het beter om dat er nog bij te zetten.

Verder heb ik een paar (kleine) typefoutjes gevonden, maar storend is dat niet. En de uitcome bevalt me niet zo, maar dat is puur een persoonlijke smaak en heeft verder niets met de tutorial te maken.

Over het algemeen ziet de tut er leuk uit, maak het lettertype wat groter alsmede de afbeeldingen, en geef hier en daar een beetje meer uitleg. Daarmee wordt de tut duidelijker en wordt het een stuk leuker en makkelijker om de tut te volgen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas vindt ik de tutorial niet zo mooi. Het is redelijk onduidelijk geworden omdat de teskt nogal klein is, maar vooral de afbeeldingen (voorbeelden). De smudgesettings van stap 3 bijvoorbeeld zijn praktisch niet te zien zonder in te zoomen, dat is jammer. Bij stap 4 zeg je: "open weer een stock", maar wat voor stock, gewoon een random plaatje of render, of iets anders. Redelijk onduidelijk dus.. Verder hou je de uitleg redelijk beknopt, maar daarintegen geef je wel aan dat de tut niet voor beginners is.

Stap 12 lijkt me meer een stap die niet bij elke signature nodig is, misschien is het beter om dat er nog bij te zetten.

Verder heb ik een paar (kleine) typefoutjes gevonden, maar storend is dat niet. En de uitcome bevalt me niet zo, maar dat is puur een persoonlijke smaak en heeft verder niets met de tutorial te maken.

Over het algemeen ziet de tut er leuk uit, maak het lettertype wat groter alsmede de afbeeldingen, en geef hier en daar een beetje meer uitleg. Daarmee wordt de tut duidelijker en wordt het een stuk leuker en makkelijker om de tut te volgen. :Y

Ik had omdat de tut boven de 1.5 MB uikwam de tut 10% kleiner gemaakt, omdat ik een hogere resolutie heb dan de gemiddelde PC dacht ik dat het voor andere wel te lezen zou moeten zijn. Ik heb de tut maar even opnieuw opgeslagen alleen nu in Paint, daarna opnieuw geupload en moet alles nu wél te lezen en te volgen zijn. :)

Bedankt voor je reactie. ^_^

Verder zat er nog een foutje in(net als in m'n vorige tut :-( ) die ik gefixed heb. :puh: (stap 11)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...