Jump to content

Wat is jouw favoriete voertuig?

Wat is jouw favoriete voertuig?  

25 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is jouw favoriete voertuig?

• Auto
      8
    • Motor
      7
    • Boot
      1
    • Vliegtuig
      9
    • Helicopter
      0
    • Fiets
      1
    • Trein
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou stemmen maar!

Zeg ff waarom je dat je favoriete voertuig is.

Mijn favoriete voertuig is op dit moment toch wel de motor.

Vooral crosmotors. want ik hou van jumpen enz en snelheid. Ik kan eigenlijlk niet helemal oordelen want ik zit in de Countryside van Sn Fierro dus heb sommige nog niet geprobeert maar me bike skill is al op 1/3 of zo. (I Love Motorcycling)

Geplaatst:

jah sorry vergeten.

Maar eigenlijk is de jetpack niet egt een verveorsmiddel want volgens mij hebben alle vervoersmiddelen wielen dus de jetpack hoort er eigenlijlk niet bij

Geplaatst:
jah sorry vergeten.

Maar eigenlijk is de jetpack niet egt een verveorsmiddel want volgens mij hebben alle vervoersmiddelen wielen dus de jetpack hoort er eigenlijlk niet bij

Dan hoort de boot die erin staat er dus ook niet bij <_<

Maargoed, Mijne is de motor.. De NRG-500 !! Die rocked !! :D

• 1 year later...
Geplaatst:

Ik verplaats me vooral door de lucht, aangezien dat snel en hip is. Vliegtuig dus en helikopter voor de kortere afstanden.

Geplaatst:

De auto's spreken me nog altijd het meest aan. Toen ik mijn eerste GTA speelde (GTA2) vond ik die auto's cool (Grand Theft AUTO, ring any bells?). Nu zijn ze dat nog altijd.

Geplaatst:

Ik kies voor de 'motor'. Dit voertuig is snel, klein, handig, en kan situaties in het verkeer beter inschatten. Als je ergens snel heen wilt, en je hebt geen beschikking over een luchtvoertuig, is dit zeker een aanrader! :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...