Redbullcola Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Ik ben in LasVenturas, maar ik heb nog steeds niet de autorijschool in SanFierro kunnen uitspelen. Ik moet in 120s naar het einde van de stad racen en weer terug. Hoe doe ik dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 op de trambaan rijden :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 of op de treinbaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Probeer jou makkelijkste weg te maken of inderdaad wat 88steven88 al zei over de treinbaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 (bewerkt) Ik heb bij die laatste missie van de rijschool brons. Kan iemand misschien een kaart maken van de beste en korste weg? Bewerkt: 20 november 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Autorijschool is té moeilijk!!! Ik heb vliegschool al alles goud gehaald na een paar keer probere, maar bij de rijschool bijna niets. Hoe krijg je dat gedaan????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Ik heb vliegschool al alles goud gehaald na een paar keer probere, maar bij de rijschool bijna niets. Hoe krijg je dat gedaan????? blijven oefenen ben ik bang! (ik heb ze nu op The '90' en Wheelie Weave allemaal op goud, maar sommige naar heel vaak opnieuw starten...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Ik heb hem heeeel vaak gedaan, kon de hele route uit mijn kop. Ben nergens tegenaan gebotst. en ik heb zilver, goud is gewoon niet te halen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Ik heb hem heeeel vaak gedaan, kon de hele route uit mijn kop. Ben nergens tegenaan gebotst. en ik heb zilver, goud is gewoon niet te halen! Je moet hem binne 120 seconden halen d8 ik , daarna is elke seconden 2% eraf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 100 seconden is 100% hoor <_< Tenminste bij mij... Ik ga bij de start iets rechts en dan rechtdoor tot ik neit meer kan, naar recht, meteen naar links en dan afdalen... In een slip keren(niet achteruit rijden of stilstaan!) En dan zelfde route terug :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cardoow Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Eey ,, Ik kom niet verder bij de atorijschool :S Moet je goud halen ?? En waar ligt de vliegschool ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
doom Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Vliegschool ligt in LV moet je wel eerst missie's halen voor toreno Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 kan iemand misschien dan een kaart maken met DAAROP de beste route? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 (bewerkt) Ik heb daar goud gehaald net:D Gewoon rechtdoor over de trambaan... Bij 100s is het 100% en als je dus zorgt dat je binnen de 1m40s blijft en nergens tegenaan botst haal je het Bewerkt: 21 november 2004 door Joker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Dat ga ik dan ook eens proberen... heb ik het dan altijd fout gedaan, ik ging niet dezelfde weg terug. Ik reed over de grote weg met de bocht mee, na die eerste chekpiont. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.