Jump to content

Releaselijst Hoofdtopic


Jowx

Recommended Posts

rell_hoofdtopic.jpg

De releaselijsten op het GTAForum, eeuwen terug in het leven geroepen door Mazzeltje. Een behoorlijk tijdje terug waren ze nog in volle glorie te bewonderen in het Algemeen Games Forum, maar wegens een gebrek aan tijd en aandacht is het langzaam weggezonken. Eigenlijk best zonde aangezien het een leuk en succesvol project was waar meerdere leden aan mee konden werken, dus komt er bij deze een tweede poging om de releaselijsten op GTAForum weer een nieuw leven in te blazen. Natuurlijk is dat allemaal leuk en aardig, maar daarvoor hebben we jullie hulp nodig. De releaselijsten moeten door vrijwilligers bijgehouden worden, natuurlijk is eens per maand een update voldoende zodat het niet te veel werk wordt. Er komen verschillende releaselijsten voor de consoles die op het moment nog goed verkopen en waarvoor dus interesse is. Als er nieuwe consoles op de markt verschijnen betekent dat dus dat er ook nieuwe releaselijsten verschijnen, anderzijds zullen releaselijsten van consoles die verouderen langzaam gaan verdwijnen. als het goed is zijn er dan constant releaselijsten voor de meest actuele consoles en kan iedereen die dat wilt op deze manier daarvan up-to-date blijven.

In dit topic staat alle algemene informatie over de releaselijsten, denk bijvoorbeeld aan de medewerkers en de consoles waarvan de lijsten worden bijgehouden. Dit topic is tevens voor alle vragen en opmerkingen over de releaselijsten, in de releaselijsten zelf mag niet gepost worden in verband met de overzichtelijkheid van de lijsten. Sollicitaties en dergelijke kunnen in dit topic gepost worden of via een PB naar Jowx, hetzelfde verhaal geldt voor alle andere opmerkingen, voorstellen, tips, klachten en al het ander wat met de releaselijsten te maken heeft.

rell_consoles.jpg

Zoals hierboven al vermeld staat moeten er meerdere releaselijsten komen voor elke console, hieronder staan de consoles waarvan er momenteel releaselijsten bijgehouden worden. Wanneer er nieuwe consoles bij komen komt dat hier te staan, ook staan hier alle vacatures voor medewerkers die een releaselijst van een bepaalde console willen bijhouden. Als er een vacature vrij is, ben je vrij om voor deze 'baan' te solliciteren. Het maakt in principe niet uit hoeveel posts je hebt of wat je rang op het forum is, je motivatie is wel belangrijk. Al het werk voor de releaselijsten is op vrijwillige basis, natuurlijk verdien je op deze manier wel respect en toon je inzet voor het forum.

rell_pc.jpg

Console:

PC

Updatefrequentie:

Maandelijks

Medewerker:

HerrieM

Beschrijving:

Als medewerker van de PC releaselijst verzorg je de releasedata van alle PC games, alle genres op het gebied van PC games moeten maandelijks in de releaselijst komen te staan met de correcte releasedata.

Locatie: Klik hier om naar de releaselijst te gaan!

rell_nds.jpg

Console:

Nintendo DS

Updatefrequentie:

Maandelijks

Medewerker:

gtaboy107

Beschrijving:

Als medewerker van de Nintendo DS releaselijst verzorg je de releasedata van alle Nintendo DS games, alle genres op het gebied van Nintendo DS games moeten maandelijks in de releaselijst komen te staan met de correcte releasedata.

Locatie: Klik hier om naar de releaselijst te gaan!

rell_psp.jpg

Console:

PSP

Updatefrequentie:

Maandelijks

Medewerker:

Pietje II

Beschrijving:

Als medewerker van de PSP releaselijst verzorg je de releasedata van alle PSP games, alle genres op het gebied van PSP games moeten maandelijks in de releaselijst komen te staan met de correcte releasedata.

Locatie: Klik hier om naar de releaselijst te gaan!

rell_ps2.jpg

Console:

PlayStation 2

Updatefrequentie:

Maandelijks

Medewerker:

Goliat

Beschrijving:

Als medewerker van de PlayStation 2 releaselijst verzorg je de releasedata van alle PlayStation 2 games, alle genres op het gebied van PlayStation 2 games moeten maandelijks in de releaselijst komen te staan met de correcte releasedata.

Locatie: Klik hier om naar de releaselijst te gaan!

rell_ps3.jpg

Console:

PlayStation 3

Updatefrequentie:

Maandelijks

Medewerker:

Ikkes

Beschrijving:

Als medewerker van de PlayStation 3 releaselijst verzorg je de releasedata van alle PlayStation 3 games, alle genres op het gebied van PlayStation 3 games moeten maandelijks in de releaselijst komen te staan met de correcte releasedata.

Locatie: Klik hier om naar de releaselijst te gaan!

rell_x360.jpg

Console:

Xbox 360

Updatefrequentie:

Maandelijks

Medewerker:

SamShine

Beschrijving:

Als medewerker van de Xbox 360 releaselijst verzorg je de releasedata van alle Xbox 360 games, alle genres op het gebied van Xbox 360 games moeten maandelijks in de releaselijst komen te staan met de correcte releasedata.

Locatie: Klik hier om naar de releaselijst te gaan!

rell_wii.jpg

Console:

Nintendo Wii

Updatefrequentie:

Maandelijks

Medewerker:

Piet-Herr

Beschrijving:

Als medewerker van de Nintendo Wii releaselijst verzorg je de releasedata van alle Nintendo Wii games, alle genres op het gebied van Nintendo Wii games moeten maandelijks in de releaselijst komen te staan met de correcte releasedata.

Locatie: Klik hier om naar de releaselijst te gaan!

rell_team.jpg

Het team bestaat momenteel uit 8 medewerkers, er zijn nog 0 vacatures vrij.

Laatste Update:

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    9

  • SamShine

    6

  • Piet-Herr

    4

  • Ferre

    3

Kan ik de Xbox 360 doen? Dit is de console die mij, naast de Wii, het meest interesseert. Ik ben daarom bereid om regelmatig informatie te zoeken, releaselijsten na te gaan, data op te zoeken en er eventueel nog een stukje omheen te schrijven voor dit topic.

Wil je m'n CV ook hebben? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik de Xbox 360 doen? Dit is de console die mij, naast de Wii, het meest interesseert. Ik ben daarom bereid om regelmatig informatie te zoeken, releaselijsten na te gaan, data op te zoeken en er eventueel nog een stukje omheen te schrijven voor dit topic.

Prima, jij zorgt voor de Xbox 360 releaselijst. Check je pb's voor aanvullende info, alvast bedankt voor je inzet! ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik de PS2 doen? die heb ik al 3 jaar en die interesseert me veel :puh: Ik ben bereid om alle info te zoeken over de nieuwste releases van games+ data enz. kortom: mijn plicht ! :puh:

Bewerkt: door gangstabadboys
Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik de PS2 doen? die heb ik al 3 jaar en die interesseert me veel :puh: Ik ben bereid om alle info te zoeken over de nieuwste releases van games+ data enz. kortom: mijn plicht ! :puh:

Ook jij bent welkom in het team, bedankt voor je interesse en veel succes met het onderhouden van je releaselijst. Check je inbox voor aanvullende info, als er vragen zijn dan hoor ik het wel. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan natuurlijk niet achterblijven :D, daarbij zou ik het liefst Piet-Herr van zijn troon stoten, omdat de Xbox 360 (ook) mijn favoriete console is. Maar dat doe ik liever niet, aangezien dat slecht zou kunnen zijn voor zijn pannenkoekbakkwaliteiten. Daarom zou ik graag willen helpen met de lijsten van de PlaystationPortable :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan natuurlijk niet achterblijven :D, daarbij zou ik het liefst Piet-Herr van zijn troon stoten, omdat de Xbox 360 (ook) mijn favoriete console is. Maar dat doe ik liever niet, aangezien dat slecht zou kunnen zijn voor zijn pannenkoekbakkwaliteiten. Daarom zou ik graag willen helpen met de lijsten van de PlaystationPortable :).

Helaas was Pietje II via MSN 34 minuten en 49 seconden eerder, dus krijgt hij die lijst toegewezen. Om het goed te maken kan ik wel het een en ander verschuiven, dan kan Piet-Herr de Wii releaselijst doen en jij de Xbox 360 releaselijst. Als je daar interesse voor heb kunnen jullie dat onderling afspreken, ik hoor wel wat jullie beslist hebben. Anders moet je kiezen tussen de Nintendo DS en de PlayStation 3..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan natuurlijk niet achterblijven :D, daarbij zou ik het liefst Piet-Herr van zijn troon stoten, omdat de Xbox 360 (ook) mijn favoriete console is. Maar dat doe ik liever niet, aangezien dat slecht zou kunnen zijn voor zijn pannenkoekbakkwaliteiten. Daarom zou ik graag willen helpen met de lijsten van de PlaystationPortable :).

Helaas was Pietje II via MSN 34 minuten en 49 seconden eerder, dus krijgt hij die lijst toegewezen. Om het goed te maken kan ik wel het een en ander verschuiven, dan kan Piet-Herr de Wii releaselijst doen en jij de Xbox 360 releaselijst. Als je daar interesse voor heb kunnen jullie dat onderling afspreken, ik hoor wel wat jullie beslist hebben. Anders moet je kiezen tussen de Nintendo DS en de PlayStation 3..

Geregeld, ik doe de Wii en SamShine de Xbox 360. Kom maar op met die pannenkoeken SamShine! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Alle consoles zijn nu voorzien van een medewerker, er kan nu niet meer naar een lijst gesolliciteerd worden.

Dit topic is open voor vragen en opmerkingen, wanneer we weer een medewerker zoeken dan kunnen jullie dat hier vinden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag er misschien niet mee bemoeien maar Die-Hard, eigenlijk komer er bijna geen spelletjes meer uit voor de GBC zover ik het weet. Voor de GBA gaat het nog wel :Y Maar als er een nieuwe console uitkomt, komt er op de ''vader'' van de nieuwe console niet zoveel meer uit. Maar van mij mag je het proberen, ondanks ik bijna geen nieuw spel er meer voor zie komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag er misschien niet mee bemoeien maar Die-Hard, eigenlijk komer er bijna geen spelletjes meer uit voor de GBC zover ik het weet. Voor de GBA gaat het nog wel :Y Maar als er een nieuwe console uitkomt, komt er op de ''vader'' van de nieuwe console niet zoveel meer uit. Maar van mij mag je het proberen, ondanks ik bijna geen nieuw spel er meer voor zie komen.

Dat weet ik, maar er komen nog wel spellen voor uit. En die mogen we niet vergeten. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kan ik voor de andere,"minder populaire" consoles zoals gameboy advance, gamecube,(gamecube color) een release lijst in een topic maken.

Zoals Gtaboy107 al aangeeft komen er voor die console's/handhelds amper nog games uit. Voor de Gameboy Coller zelfs géén meer. Het lijkt met het handigst om die van de Gamecube bij de Wii en die van de GBA bij de Nintendo DS onderdak te geven.

Trouwens, ik heb nog een vraagje voor Jowx; zoals je weet komen er voor de Xbox 360 ook 'Xbox live arcade games' uit. Moet ik die tussen de normale games proppen of word die appart neergezet? Wat natuurlijk ook geld voor de Virtual Console games voor de Wii en de 'PS3 arcade'. Dit heb ik namelijk niet in de nog niet binnen PM met meer informatie kunnen vinden ^_^.

Link to comment
Delen op andere websites

GameBoy Advance leeft ook nog, en de games zijn ook nog even duur als de DS. Ook zijn er veel meer games voor de GBA dan nu voor de DS. De meeste games zijn al wel een paar/aantal jaar oud, maar dan kunnen sommige games ook wta goedkoper zijn. En als je ook GBA gamews op je DS kunt spelen... :)

Ik vind het ook geen probleem als ik ook de GBA releases moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...