Jump to content

Snel Geld Verdienen


Koen729

Recommended Posts

:cya: Hallootjes

Ben net weer VC gaan doen, nu wil ik dus wat geld, heeft iemand hier tips voor? Ik zit nog in het begin hoor :puh: Maargoed, ik overval nu dus winkels, dat levert 1000 per keer op.

als je je wapen langer op die in de winkel richt, levert het 4000 op... das al 1 ding ;)

edit: laatmaar ik had t fout :$ gewoon veel missies doen en hidden packages zoeken! krijg je ten eerste veel geld voor (1000 per package dachtik) en je krijgt hele vette wapens als je er veel vind!

zie: wikigta voor meer info

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

je doet de code van een tank (PANZER) en start de missie's, een half uurtje spelen en je hebt 100.000$ en het is super cool! Auto's opblazen, politie zit achter je aan, ...

Ik gebruik geen codes :duh:

dan haal je de tank toch van de army base (moet je wel eerst wat packages vinden, maar dat levert ook geld op)

Link to comment
Delen op andere websites

je doet de code van een tank (PANZER) en start de missie's, een half uurtje spelen en je hebt 100.000$ en het is super cool! Auto's opblazen, politie zit achter je aan, ...

Ik gebruik geen codes :duh:

dan haal je de tank toch van de army base (moet je wel eerst wat packages vinden, maar dat levert ook geld op)

Ik heb hem nog niet uitgespeeld ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

je doet de code van een tank (PANZER) en start de missie's, een half uurtje spelen en je hebt 100.000$ en het is super cool! Auto's opblazen, politie zit achter je aan, ...

Ik gebruik geen codes :duh:

dan haal je de tank toch van de army base (moet je wel eerst wat packages vinden, maar dat levert ook geld op)

Ik heb hem nog niet uitgespeeld ^_^

hoeft ook niet, als je 90 hidden packages hebt gevonden staat de rhino op de army base, bij 100 staat de hunter er, daar kan je het ook mee doen...

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft echt niemand tips? Ik heb alleen nog Two Big Hit en daarvoor moet ik eerst The Job doen, en ik heb pas 70.000 (anders krijg ik de Havana Kleding Glitch).

Met $70000 kun je een bedrijf kopen om een asset vrij te spelen. Als je een bedrijf aanschaft dan zou ik je adviseren om Sunshine Garage aan te schaffen. Met de Import Garage verdien je een aardig zakcentje. Maar Vice City Street Racer verdient meer. Ik kan je adviseren om de Import Garage als eerste te doen om een Asset vrij te spelen, daarna kan je Vice City Street Racer doen. Een andere aanrader is om de Firefighter of de Vigilante missie te doen. Voor meer informatie kun je op Wikigta kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft echt niemand tips? Ik heb alleen nog Two Big Hit en daarvoor moet ik eerst The Job doen, en ik heb pas 70.000 (anders krijg ik de Havana Kleding Glitch).

Met $70000 kun je een bedrijf kopen om een asset vrij te spelen. Als je een bedrijf aanschaft dan zou ik je adviseren om Sunshine Garage aan te schaffen. Met de Import Garage verdien je een aardig zakcentje. Maar Vice City Street Racer verdient meer. Ik kan je adviseren om de Import Garage als eerste te doen om een Asset vrij te spelen, daarna kan je Vice City Street Racer doen. Een andere aanrader is om de Firefighter of de Vigilante missie te doen. Voor meer informatie kun je op Wikigta kijken.

Oké, ik heb Sunshine Auto's gekocht. Levert idd wat op :D Heb je een goede auto om aan te raden?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je gaat racen dan zou ik je de Hotring Racer adviseren. Je moet dan wel al die importlijsten hebben gedaan voordat je de Hotring Racer vindt bij Sunshine Garage. Deze wagen is niet de snelste wagen van Vice City. Dat is de Infernus met 240 km/u. Dan heb je de Cheetah met 230 km/u nog en dan komt de Hotring Racer met 220 km/u. De Hotring Racer heeft een paar voordelen. Hij trekt snel op en hij is goed in bochten. De Infernus trekt snel op, maar in bochten is deze auto niet zo goed. Het omgekeerde geldt voor de Cheetah.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij klopt hetgeen wat ' The Gamer II ' hierboven verkondigd , helemaal niet ! Als je een race start en je knalt de auto's / motors kapot dan word de race automatisch stilgelegt , niet ? ( dit is toch alleszinds het geval in GTA : Vice City Stories ) Daarnaast kan het misschien ook handig zijn om circa 20.00uur naar Ocean Beach te rijden en daar alle ' hoertjes ' die je tegen komt , dood te rijden / schieten. Zij hebben ook altijd geld bij ... :bier: !

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...