FerryN Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) omdat ik me zat te vervelen gisteren nacht heb ik een modje gemaakt, de titel zegt het al , je hebt minder grip op zand en kan makkelijk slippen, Bestandje: Minder Grip In Zand-Mod filmpje: Minder Grip In Zand-Mod(Filmpje) PS:Als je hem wilt verbeteren heb je mijn toestemming Bewerkt: 21 januari 2007 door feki122 Reageren
yvea0 Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Vet Ik ben bezig met een soort mod, en ik zou graag weten hoe je dit deed Reageren
FerryN Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 ik zal je het even uitleggen Rubber Hard Road Loose Sand Sand 0.8 0.1 1.1 0.1 0.1 dit staat er nu in je bestand^^^^ rubber=hoeveel grip je hebt, hard= weet ik niet road=hoe de rijgedrag is volgens mij loose= weet ik ook niet sand= zand, hoeveel grip je daar hebt als je bij rubber 0.1 zet dan kom je haast niet meer vooruit! maar als je dat wilt modden moet je effe experimenteren daarmee, heb ik ook gedaan, en natuurlijk back-up maken Reageren
White Gold Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Mooie mod . Veel realistischer dan dat het nu is . Alleen heb ik er online geen behoefte aan . Ik speel namelijk MTA. Maar een mooie mod 9/10 . Reageren
Jopper47 Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Mooie mod hoor! ik geef het een 8/10. maar trouwens, hoe kom je aan die coole scooter? Ik zoek al dagen naar zo'n scooter voor GTA SA! Van J.V Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Wat zou er aan verbeterd moeten worden. Hij is al perfect Reageren
FerryN Geplaatst: 17 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Wat zou er aan verbeterd moeten worden.Hij is al perfect TY maar die scooter is op bij iedere gta mod download site te downloaden Reageren
[Baz] Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Mischien ook zoiets voor VC? Je kan de code overnemen en verwerken in VC Reageren
conversuh Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 ff mod maken als ik me verveel Ik kan net dingen in gta3 replacen >.< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.