Jump to content

Zijn er nog goede PSP-Titels?


paul007

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Ik heb dus een PSP, met onderandere GTA VCS. Tot nu toe is dit nog mijn enigste spel. En nu is mijn vraag: Zijn er nog andere leuke PSP-Titels die ik kan aanschaffen voor m'n collectie? Liever niet alleen met GTA LCS posten want die ken ik nou wel. Ik heb niet heel veel verstand van goede, vette handheld-games dus bij deze. Alvast bedankt!

Greetzzzz :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hangt er natuurlijk van af van welke soort games je houdt, als je iets beter uitlegt naar wat je ongeveer zoekt kunnen we je daarin beter helpen. Maar om een paar games op te noemen die over het algemeen goed scoren in recensies..

Als hier niks tussen zit is het handig om te melden welke genres je leuk vindt, dan kunnen we daarin de topgames voor je uitzoeken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit had je beter in dit topic kunnen posten ;).

Er zijn nog heel veel goeie titels voor de PSP :). Zo heb je Brothers in Arms: D-Day, Daxter, Football Manager: Handheld, Killzone: Liberation, Locoroco, Lumines, Mega Man Powerd Up, Metal Gear Solid: Acid, Socom US navy seals: Fireteam Bravo. Je ziet, er is een heel 'shitload' aan toptitels voor de PSP beschikbaar. Klik op de naam voor meer informatie ;).

Edit: Waarom moet Jowx me nou altijd voor zijn :7. Geef me de ruimte ja :D.

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een actie spel dus. Medal Of Honor: Heroes is een goede game, vooral voor het online spelen. Een vriend van mij staat 8e op de wereldranglijst van de duizenden spelers die online gaan. Killzone: Liberation is geen First-Person Shooter net als Moh, maar dat zie je van boven. En het gaat bij Killzone ook meer om tactiek :).

@VforV: Je link in je sig doet het niet, er staat nm. GtaForum voor.

@duikertje: Hij wou een actie spel ;).

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

lord of the rings:tactics

The Godfather

Daxter

Peter Jackson:King kong(of hoe dat noemt :D)(maar ben je snel beu gespeeld)

Burnout revenge

Sims2: huisdieren(ben je ook snel beu gespeeld)

star wars:lethal alliance

Dat waren ze!!(van ik)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...