Goliat Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Tips, out-comes e.d. zijn welkom. Smudge settings: Reageren
Ice Banana Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Eerste Tutu rate.. Als ik deze tutu mag raten 9/10. Erg mooie beshrijving hoe je het moet doen.En zeker Lima's beste deel .Alleen vond ik dat (dont kill me) er niet bij passen in je signature .Anders vind ik je tutrial erg geslaagd. Ik zou zeggen KUTGW IB Reageren
.Djanick Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 vind t echt een super tut 9/10 heb bij sommige dingen wel wat problemen gehad maar dat heb ik op eigen manier opgelost outcome: Reageren
.Antonio Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Mooie tut, alleen geeft het op het einde een beetje een low quality gevoel, qua render. Er is misschien iets TE veel ingezet zegmaar... Maar verder; mooie tut Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.