Gta Ripper Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 Mooie out-come, opzich niet heel goed uitgelegd maar voor de ervaren Photoshopper is dit best een handige tut. Wat ik er zo mooi aan vind is dat het een geheel is waarbij alles mooi doorschijnt en tegelijk abstract is wat het een goede compositie maakt. Mijn outcome is niet helemaal geslaagd, waarschijnlijk omdat mijn gradients er wat te dik op zitten. Toch vind ik 'm wel mooi, meestal kost het bij mij meerdere pogingen als ik een tut volg voordat ik echt tevreden ben: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xarpius Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Mooie tut, ik had hem gevolgd op een andere site.. khad een stock en geen render dus de spatters stappen heb ik overgeslagen.. en nog paar andere stappen.. anyway dit is mijn outcome, ik ben tevreden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.