Jump to content

Leeftijd Toni Cipriani en uiterlijk


Lance Vance Dance

Recommended Posts

Net viel me ff wat op wat ik erg appart vind.

Toni, wie je in LCS bent ziet er aardig jong uit. Dit speelt zich af in 1998.

Als je GTA III speelt, zit je in 2001, waar Toni ineens op iemand van 50 jaar lijkt.

Hoe kan je in 3 jaar zo erg veranderen? Is dit gewoon, omdat R* niet anders om de tijd in de spellen heen kon draaien?

Ik vindt het wel onrealistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, vat het nou niet te realistisch op. Wat mij op valt is dat Toni veel dikker is in GTA III. Dat kan komen omdat hij in LCS zijn doel heeft bereikt, en dan al 3 jaar bij zijn moeder woont. Hier haalt hij niet al te veel uit, en dan komen de kilootjes er snel bij.

Dat Rockstar niet goed met de tijd overweg kan is onzin. Als je LCS speelt, zie je veel overeenkomsten met GTAIII, en de dingen waarvan je het verwacht veranderen. Een erg goed voorbeeld van dingen die veranderen is het bouwterrein in het noorden van Staunton op GTA III. Dit moet je in LCS opblazen, en dat wordt dan natuurlijk overnieuw gebouwd in GTA III. Er zijn nog meer van dit soort dingen, en die vind ik gewoon perfect bedacht. Toni is nou eenmaal niet zo mooi getekend in GTA III, en om nou met zo'n personage als hoofdpersoon rond te lopen is niet leuk. Daarom begrijp ik die volgens jouw overdreven verjonging in z'n gezicht. Hieronder nog even twee foto's, waar op je hem ziet. In mijn ogen valt het redelijk mee.

1998:

lcstonihi0.jpg

2001:

toniciprianipasfotoey1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou een illusie kunnen zijn en ik ben het helemaal met je eens dat die opblazing geweldig bedacht is, maar het viel me gewoon even op :)

Daarbij vindt ik ook dat bijvoorbeeld Maria Latore er in GTA III weer jonger uitziet. In LCS ziet ze er gebruinder uit dan in GTA III. Misschien was ze wel eventjes eruit geweest naar Vice City ofzo 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou een illusie kunnen zijn en ik ben het helemaal met je eens dat die opblazing geweldig bedacht is, maar het viel me gewoon even op

Daarbij vindt ik ook dat bijvoorbeeld Maria Latore er in GTA III weer jonger uitziet. In LCS ziet ze er gebruinder uit dan in GTA III. Misschien was ze wel eventjes eruit geweest naar Vice City ofzo

haha leuk bedacht. :)

ik vind hem inderdaat ook ''te jong er uit zien'' hij mocht wel iets ouder lijken want in drie jaar is ie wel veeel verandert :Y

60 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg: Ach, het blijft een spel. :Y Het is inderdaad heel apart dat je binnen 3 jaar zo kan veranderen maar ach het blijft een Game he. ;) Niet alles kan 'perfect' zijn.

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg: Ach, het blijft een spel. Het is inderdaad heel apart dat je binnen 3 jaar zo kan veranderen maar ach het blijft een Game he. Niet alles kan 'perfect' zijn.

ja,je hebt gelijk het is en blijft een spel/game maarja toch weer een onderwerp waar we over kunnen babbelen

Link to comment
Delen op andere websites

Mij ziet Toni er al oud en lelijk uit in LCS.

Gelukkig ziet die van VCS er wat beter uit.

Dit heeft natuurlijk zijn redenen. Vic en Toni leven allebei in een totaal andere wereld. Liberty City is een sombere stad, voor wat oudere mensen en maffioso geschikt. Toni is het perfecte voorbeeld van een typische maffioso die veel met zijn moeder omgaat, en zelfs bij haar woont (in GTAIII). Dat hij wat ouder en lelijker is past hier bij. Met Vic is het totaal anders. Vice City is een echte beach-stad, geschikt voor jongeren en met veel zon. Hierbij past een beach-boy achtig personage zoals Vic. Daarom is hij wat jonger en ziet hij er volgens jouw beter uit. Ik heb er geen moeite mee dat Toni er wat lelijker en ouder uitziet. Het past goed bij zijn omgeving, iedereen in zijn buurt is ook wat ouder, en een meisjes-magneet in een stad als Liberty City komt haast nooit voor.

Link to comment
Delen op andere websites

in gt3 vind ik heb enger dan in lcs maar in gta3 praat die veel vriendelijker ja :Y:Y

Dat komt vast omdat hij een kleinere rol in GTA III speelt dan in GTA LCS ;)

De voice actor die instond voor de stem van Toni Cipriani in GTA III is dan ook niet dezelfde voice actor die de stem insprak van Toni Cipriani in GTA LCS. Desondanks vind ik dat de stemmen goed op elkaar lijken (in tegenstelling tot Maria's voice actor in LCS t.o.v. die in III en SA). In GTA III is hij wel veel rustiger, en is zijn stem ook iets zwaarder (groever).
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...