Jump to content

komt gta4 op de psp :?


bozmaz

Recommended Posts

Het lijkt me niet zo. De PSP zou geen games aankunnen die al te goed zijn voor de Xbox en PS2(omdat ie op de XboX360 en PS3 komt). Ik weet het wel 100% zeker, anders zouden ze heel wat delen moeten schrappen en de graphics slechter maken om het op een UMD'tje te laten passen. Lijkt me dus ook niet leuk. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me sterk als ze zo'n game op een UMD'tje zouden persen. Als het al zou lukken, zou dat hele lange laadtijden met zich meemaken. CoD3 komt ook op de PSP, maar dat kun je niet vergelijken met GTA IV. Hij komt dus hoogst waarschijnlijk niet op de PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou respect voor hun als het ze lukt om een game van die groote erin te zetten . Het is volgends mij gewoon practies Ommogelijk . Zie het meer alsof je gta san andreas wilt spelen op een nintendo ds . Ik denk dat de graphics voor de psp te ver gaan Net zoals de kwaliteiten . Misschien komt er wel een IV voor de psp . Maar die zal dan er wel heel anders uit zien . Maar misschien komt er in de toekomst nog iets als een psp2 en misschien kan die het wel aan . Maar nog kan ik me dat niet voorstellen . Maarja afwachten is het eenige wat we nu kunnen zeggen . Het eenigste duidelijken en logische wat ik nu kan zeggen is : IV kan niet op de psp Omdat simpel weg de psp dat niet aankan kwa voormaat en graphics etc . :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

precies wat je zegt Clowntje_93, dat spel zal wel 10GB worden en dat past zeker niet op een UMD, of de tijd moet zo snel vooruit gaan dat ze dat wél kunnen

Een DVD 9 (Formaat X360) kan 10Gige ook niet. ^_^

Nou respect voor hun als het ze lukt om een game van die groote erin te zetten . Het is volgends mij gewoon practies Ommogelijk . Zie het meer alsof je gta san andreas wilt spelen op een nintendo ds . Ik denk dat de graphics voor de psp te ver gaan Net zoals de kwaliteiten . Misschien komt er wel een IV voor de psp . Maar die zal dan er wel heel anders uit zien . Maar misschien komt er in de toekomst nog iets als een psp2 en misschien kan die het wel aan . Maar nog kan ik me dat niet voorstellen . Maarja afwachten is het eenige wat we nu kunnen zeggen . Het eenigste duidelijken en logische wat ik nu kan zeggen is : IV kan niet op de psp Omdat simpel weg de psp dat niet aankan kwa voormaat en graphics etc . :cya:

Een remake pas wel. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

hallo :cya: jongens

ik denk dat er wel dat er een psp uit komt met met 3of4 umd bijvoorbeeld ;) als je halfuitgespeeld

is moet je de volgende umd plaatsen dus zo :cab: 25% af nieuwe umd plaatsen om het doortespelen en zo gaat ie door dan krijg je gewoon 4cd als je de game koopt datb kan toch :?:?

tot ziens :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hallo :cya: jongens

ik denk dat er wel dat er een psp uit komt met met 3of4 umd bijvoorbeeld ;) als je halfuitgespeeld

is moet je de volgende umd plaatsen dus zo :cab: 25% af nieuwe umd plaatsen om het doortespelen en zo gaat ie door dan krijg je gewoon 4cd als je de game koopt datb kan toch :?:?

tot ziens :cya:

Dit zou onwaarschijnlijk zo zijn omdat ze dan ook alle steden op meerdere UMD's moeten plaatsen. Tenzij ze elke stad en storyline op elk andere UMD moeten zetten. Kortom de PSP was handig voor R* voor de stories, maar voor GTA IV zullen ze moeten uitwijken naar de grotere spelcomputers/pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat denk je Zelf ??

Nee Natuurlijk :puh:

Het geheugen van zo'n PSP is namelijk niet zo groot .

Niet dat ik er een heb , maar ik weet het wel.

Het zou wel tof zijn voor de mensen dat een PSP hebben , maar is vrees ervoor :(

Ik schat zo op een 10% dat hij uitkomt op PSP

Ciaooo :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Neej hij komt niet op de PSP

hij kan het gewoonweg niet aan ( ik vraag me al af of de PSP San Andreas Stories al aan ZOU kunnen)

maar het lijkt me oon niet leuK

Ik vind dit ook best wel een nutteloos topic als ik eerlijk ben

Greetz Da Phoenix :bier:

Bewerkt: door Da Phoenix
Link to comment
Delen op andere websites

Wat denk je Zelf ??

Nee Natuurlijk :puh:

Het geheugen van zo'n PSP is namelijk niet zo groot .

Niet dat ik er een heb , maar ik weet het wel.

Het zou wel tof zijn voor de mensen dat een PSP hebben , maar is vrees ervoor :(

Ik schat zo op een 10% dat hij uitkomt op PSP

Ciaooo :cya:

Ik hoop dat hij op de psp uitkomt want anders moet je weer zo'n nieuwe spelcomputer kopen als je er geen hebt en dat is lastig :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik PSP-bezitter was zou ik blij zijn dat er al twee GTA games voor de PSP zijn uitgekomen. VCS heeft ook een lange wachttijd, een SAS zou een hele lange laadtijd hebben, en dan heb ik het nog niet over GTA4. En met verschillende umd's zal het waarschijnlijk ook niet werken. Tevens betwijfel ik of de RAGE wel op de PSP kan, aangezien GTA4 daarin wordt gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...