jamesb0nd Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 ik ehb al 50x geprobeert maar ik ben niet goed genoeg zijn er adrenaline pillen ofzo net als in vice? help me uit de brand plz!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Probeer de codes een beetje uit je hoofd te leren.. als je een aantal goede achter mekaar doet komt er good en later perfect in beeld, dan krijg je meer per move dacht ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jamesb0nd Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 mn reactie vermogen is zeer slecht bedankt voor de tip. iemand nog meer tips? (zein er adrenaline pillen?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta sa the best Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 a eerst naar andere clubs om te oefenen met dansen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jamesb0nd Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 waar kan ik die clubs vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 waar kan ik die clubs vinden? Die clubs staan aangegeven op de kaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Het tekentje van een glas op de kaart van SA. Onder de N van LOS SANTOS is er als het goed is 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jamesb0nd Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 dat is dan misschien verder in het spel mar nu zie er nog geen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 dat is dan misschien verder in het spel mar nu zie er nog geen Die staan op de kaart die je bij het spel kreeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jamesb0nd Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 (bewerkt) ow ja thnx weet iemad nog meer tips of een aanvulling op bovenstaand? Bewerkt: 20 november 2004 door jamesb0nd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kardito Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 ja gewoon proberen tot t lukt is de enige oplossing en in de gaten houden dat je pas klikt als dat tekentje precies in het rondje zit.. ik klikte telkens net ietsje te vroeg en dan red je t niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Life's a beach topic!Hier is al een topic over! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.