Jump to content

[PS] The revenge of the dragon-tut


Sh@d0w

Recommended Posts

Heel mooie outcome Sh@dOw..

Ik ga hem later eens doornemen, en dan post ik nadien wel de outcome :)

Misschien een goed idee om je stock en je brushes erbij te zetten, en eventueel de link van welke website's je ze hebt gehaald ^_^

Edit hieronder: Mijn fout, ik bedoelde de C4D renders :puh:

Bewerkt: door Merticus XVII
Link to comment
Delen op andere websites

Lol, nee. Het is de bedoeling dat je je eigen settings gebruikt, je eigen stocks, je eigen c4d's, etc.

Da's de beste manier om je eigen stijl te ontwikkelen.

Ik heb trouwens geen brushes gebruikt ;)

Thx for the comment!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, goeie tut! Mooie outcome ook. Maar toch heb ik nog twee vraagjes:

I: Als ik twee lijntjes zet met de Pen Tool, en ik gebruik Wave, dan verandert mijn C4D ook mee. Moet je dan voordat je de lijntjes zet en nieuwe layer aanmaken?

II: Als ik daarna Displace doe, en ik vul een paar settings in, moet ik een .PSD map/bestand selecteren, maar die heb ik helemaal niet... Een "Displacement map".

Alvast bedankt ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, goeie tut! Mooie outcome ook. Maar toch heb ik nog twee vraagjes:

I: Als ik twee lijntjes zet met de Pen Tool, en ik gebruik Wave, dan verandert mijn C4D ook mee. Moet je dan voordat je de lijntjes zet en nieuwe layer aanmaken?

II: Als ik daarna Displace doe, en ik vul een paar settings in, moet ik een .PSD map/bestand selecteren, maar die heb ik helemaal niet... Een "Displacement map".

Alvast bedankt ;).

I : Hmm...Raar, normaal gezien zou het werken. Wel, gebruik dan een nieuwe layer ^^"

II : Je hebt helemaal geen "Displacement map" nodig ofzoiets :puh: Neem als PSD gewoon 1 van je vorige sigs. Het best een grunge-achtige sig.

Thx for the comment, btw.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

JEMIG hij was moeilijk!! maar daarom ook een uitdaging :puh:

heb altijd de wat makkelijke tuts genomen maar zo word ik nooit beter dus nu eens een moeilijkere :)

phh ik heb er lang aan gewerkt maar vind m`n outcome nogal.. jammer, mss omdat er rondom hem niet veel aanwezig was en je dat dus niet bent blijven zien.

outcome:

kingdomofheavenwm2.png

Ps: filter --> distort --> displace deed het niet bij mij :? ik moest dan een bestand openen??

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...