Jump to content

In wat voor steden gaat GTA IV afspelen?


[Xplode]

Wat voor type stad?  

80 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat voor type stad wordt het?

    • Een stad gebaseerd op een echte stad, zoals met de GTA Trilogy.
      43
    • Een echte stad, zoals bijvoorbeeld New York.
      20
    • Een compleet verzonnen stad.
      14


Recommended Posts

Wat voor stad zal het worden?

Ik denk zelf een compleet verzonnen stad, of een stad gebaseerd op een echte stad.

Rockstar heeft gezegd iets compleet nieuws te doen en de Trilogy af te sluiten.

Ik denk eerder een stad gebaseerd op een echte stad, want dan hoeven ze geen licenties op dingen aan te vragen, en heeft de speler weer meer speelplezier van de verwijzingen en Easter Eggs. En dat is natuurlijk altijd leuk ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    4

  • SimmerALPHA

    3

  • Steel Dogg

    2

  • Da Phoenix

    2

Ik denk dat ze weer een stad gebruiken die gebaseerd is op...

maar zoals sommige wel weten hoop ik op:

Liberty City

Vice City

San Fierro

Las Venturas

Los Santos

Carcer City

dus alle steden van Rockstar

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zullen zeker niet op de realistische toer gaan, hebben ze nooit gedaan. Alleen gedeeltelijk met London. Ik heb twee voorstellen:

Greater London:

London en de verschillende graafschappen eromheen. Het moet wel niet 1/1 conversie zijn dus niet realistisch (ze mogen zelfs alles hernoemen behalve de naam London).

Een staat in de USA met daarin:

Jet City (Seattle) en de bergachtige omgeving van de staat Washington (Mt. Chiliad wordt een heuveltje vergeleken met die bergen).

Capitol City (Washington D.C.) met de dorpachtige omgeving van Virginia. Veel blanke, rijke dorpen en suburbs (dus tegenovergestelde van de Country-streek in SA).

Carcer City (Detroit, Cleveland) uit Manhunt maar dan toch iets minder, alleen downtown is enigzins rijk de rest is arm zoals de hoods in SA. Moet dus wel voor Manhunt gebaseerd zijn of na een grote schoonmaak van de stad.

Lake Minor (The Great Lakes): Een redelijk groot meer met eilanden erin kan ook leuke missies opleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het net zoals al die vorige een echt plaats / stad / streek . Zal worden . Maar dat ze er dan bv als net zoals Gta LC en new york er een kleine draai aan te geven om bv het vrijheidsbeeld weg te laten .En zowiezo is het natuurlijk eenigsinds wel heel erg verzonnen aangezien ze niet al die plaatsen gaan aflopen zodat ze hem precies kunnen na bouwen . Dus stel nou dat je in las vegas woont hoef je niet naar je eigen huis in las venturas te zoeken om hem te vinden :bonk: . Dus mijn andwoord is duidelijk . Ja , Maar dan door rockstar aangepast.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk weer gebaseert op een echte stad. omdat dat denk ik ook een makkelijkste is. een compleet verzonnen stad ik ook wel leuk, maar dat kost ze teveel werk. een echte stad is ook moeilijk omdat mensen dan willen dat het echt Presies de echte stad is

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ze weer een echte stad kiezen en die weer op zijn GTA's her en der veranderen ook qua naam.

Het is leuk om bijv. als in San Fierro de Goldengate Bridge te zien, zoiets zie ik dus ook graag in GTA IV.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk persoonlijk dat het deels verzonnen en deels gebaseerd op iets is....

bijvoorbeeld dat je wel de eiffeltoren hebt, maar ook dat je een stadje met dat helemaal verzonnen is.

ik denk dat het zoiets dus gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...