peter99 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 ik ben nu mn nieuwe website op internet aan het zetten maar heb een probleempje : Hij staat wel online , maar als ik kijk zie ik op sommige plekken waar plaatjes horen te staan een kruisje in een vakje , ik weet wel dat je ook de plaatjes moet uploaden maar dat heb ik gedaan , en zie nog steeds dat kruisje op die plekken Hoe kan ik dit verhelpen ???? alvast bedankt Reageren
Rullez Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Als ik het goed heb levert waar je het heb upgeload problemen. Het gene wat je kan doen is een paar keer opnieuw uploaden of ergens ander uploaden. Reageren
Argon Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 ik ben nu mn nieuwe website op internet aan het zetten maar heb een probleempje :Hij staat wel online , maar als ik kijk zie ik op sommige plekken waar plaatjes horen te staan een kruisje in een vakje , ik weet wel dat je ook de plaatjes moet uploaden maar dat heb ik gedaan , en zie nog steeds dat kruisje op die plekken Hoe kan ik dit verhelpen ???? alvast bedankt Het plaatje is gewoon niet gevonden, dus je moet het juist uploaden en de link naar het plaatje moet natuurlijk ook juist zijn. Dat zal je wel fout gedaan hebben want het kan gewoon niet anders dan dat je de foute bron opgaf. En wat heeft de topic titel met dit probleem te maken trouwens? Reageren
peter99 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Ik heb nu heel de map images van me site geupload (dus alle bestanden ) , de map images is toch de bron ? , nou die heb ik helemaal geupload , en nog steeds staan ze er niet , terwijl de buttons (die had ik niet geupload) er wel stonden , dit is raar Reageren
Argon Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Ik heb nu heel de map images van me site geupload (dus alle bestanden ) , de map images is toch de bron ? , nou die heb ik helemaal geupload , en nog steeds staan ze er niet , terwijl de buttons (die had ik niet geupload) er wel stonden , dit is raar Een bron bestaat uit een mappen pad en het bestand dus bijvoorbeeld: ./images/test.jpg Is een goede bron als je je bevind op ./index.html en daar verwijst naar ./images/test.jpg maar als je op ./map/index.html bent moet je doen ../images/test.jpg. Geef anders is de pagina waar je het probleem hebt? Reageren
Argon Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) Mijn website Ik weet niet, maar de map "images" bestaat niet eens. Ik heb zo'n heel lichtvermoede dat je het niet juist hebt geupload... Zie je via je FTP-client de map images staan of niet? Edit: En ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat de plaatjes naar een C schijf linken, want ik zie niet jouw C schijf en jij ziet niet mijn C schijf Dus dat moet je wel even de link op je server maken en niet die van op jouw computer Bewerkt: 30 januari 2007 door Argon Reageren
peter99 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 plaatje uploaden op imageshack miss ? Reageren
Argon Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 plaatje uploaden op imageshack miss ? Kan altijd maar het is vele sneller om het op je eigen site te uploaden. En ook proffesioneler. Ter informatie de bron van de ImagesHack plaatjes wordt gegeven bij het uploaden (je moet die zonder HTML of BB-code nemen). Reageren
Preddy Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Het zou zonde zijn van je website als je al je plaatjes via imageshack tevoorschijn tovert, terwijl je het makkelijker gewoon op je eigen host kan zetten. Dat het niet werkt bij jou komt door twee dingen, die al gezegd zijn door Argon hierboven: - /images map is niet aanwezig, waarschijnlijk staat de map ergens verstopt in een andere map, of je hebt het toch niet goed upgeload. - "background-image:url(file:///C|/unzipped/4358/4358/images/naam.extensie);" is geen correcte link op een website naar een plaatje. Wat jij zou kunnen doen om de plaatjes werkende te krijgen is door op jou PC de /images map op te zoeken. Waarschijnlijk is die te vinden op C:unzipped/4358/4358/images/ , anders moet je die even opzoeken. Vervolgens upload je alleen die map, dus niet de map unzipped, het beste kan je dat gewoon doen naar de plek waar ook je index.html staat nu. Hierdoor kan je de map bereiken via http://www.http://www.wagemakerswebdesign.nl/images. Even een plaatje hoe dat eruit ziet dan: Wat je vervolgens moet doen is je index.html even openen in Kladblok en alle file:///C|/unzipped/4358/4358/images/ laten vervangen door http://www.wagemakerswebdesign.nl/images/ . Dit doe je door naar Bewerken > Vervangen te gaan en daar beide linkjes in plakken. Zo ziet het er dan uit: Nu nog even op Alles Vervangen drukken en dan moeten de linkjes werken. Sla de index.html bestand weer op en upload het. Even de pagina refreshen en dan moet het volgens mij gewoon werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.