Silverbyte Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Een vriend van mij is met een site bezig, en ik wil hem graag verassen met een mooie banner. Type: Banner Stijl: San Andreas Artwork Grootte: 770 x 130 Afbeelding: Klik Tekst: San Andreas Valley Rand: 2 pixels Kleuren: Beige e.d Render: Nee Extra: Graag de tekst in 'Diploma' font Reageren
BigM Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Sorry . Wilt weer even niet lukken vandaag EDIT. Bewerkt: 1 februari 2007 door Speciial_marc.5 Reageren
Ferre Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Ik heb 4 toevallig GTA San Andreas artwork cut-outs, zodat diegene die de aanvraag wilt doen niet achtergronden hoeft weg te halen. Die vent van jouw plaatje heb ik ook gerenderd. Click Reageren
Silverbyte Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Is er nog iemand bereid om deze banner te maken? Zo niet, dan kijk ik weer verder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.