Jump to content

Ajax - Feyenoord


Clowntje_93

Ajax - Feyenoord  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie gaat er volgens jou winnen?

    • Ajax
      26
    • Feyenoord
      11
    • Gelijkspel
      4


Recommended Posts

In Rotterdam werd het afgelopen keer 0 - 4 voor Ajax, dus wat dat betreft zou de thuiswedstrijd helemaal moeten gaan lukken. Aan de andere kant was Feyenoord toen wel extreem slecht aan het spelen, wat zondag maar zo heel anders kan zijn. Maar met Edgar Davids erbij heb ik er in ieder geval alle vertrouwen in, zelfs nu Stam is geschorst. Ik heb gestemd op een overwinning van Ajax, maar een grote overwinning verwacht ik niet...

Link to comment
Delen op andere websites

moeten we van elke voetbalwedstrijd een poll maken?

ikzelf stem op feyenoord omdat ze het tegen woordig super goed doen.

>>> Door NandroDavids: Natuurlijk maken we niet voor elke voetbalwedstrijd een poll, maar aangezien Ajax - Feyenoord de meest beladen wedstrijd in Nederland is kan deze best...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax-Feyenoord is altijd de belangrijkste wedstrijd van het seizoen, hoe je het ook went of keert. Beiden clubs zullen de wedstrijd weer in gaan met de groots mogelijke spanning. Wat verder interresant is, is het feit dat Angelos Charisteas terug is in Amsterdam en hoe hij speelt is natuurlijk wel belangrijk als je bedenkt dat hij vorige keer nog vóór Ajax tégen Feyenoord scoorde. :)

Wat ik verwacht is wederom een echt klassieker waarbij er 2 clubs zullen staan die willen winnen maar belanrijker nog niet willen verliezen. Dit zal weer gaan lijden tot té voorzichtig voetbal waardoor het pas interresant is bij de eerste goal, dan is hopelijk de wedstrijd open gebroken. Ajax gaat toch wel gehandicapt de wedstrijd in zónder Jaap Stam(geschorst en met een Davids zonder wedstijdritme, dat Davids komt is natuurlijk fantastisch maar hij heeft al lang niet gespeeld en met de eerste wedstrijd weer in Amsterdam staat er toch een zekere druk op z'n schouders. Daarnaast is Huntelaar uit vorm, we hebben echt weer de oude Huntelaar nodig om te kunnen winnen. Een spit die niet kan scoren is altijd een probleem, hopelijk kan hij zich deze wedstrijd herpakken. Tja we zullen zien hoe het afloopt, ik hoop op Ajax(natuurlijk mijn aller Ajax) maar we zullen zien.. we moeten winnen natuurlijk om in de race te blijven. :) Daarnaast verliest PSV hopelijk, ze zitten in een dip en moeten tegen AZ.. verder zullen ze ook wel weten hoe belangrijk het is om niet tegen AZ te verliezen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Feyenoord gaat winnnen! :sigaar: Na al die kritiek en tegenslagen denk ik dat Koeman zijn selectie zó erg gaat oppeppen dat ze op een topniveau zitten. Charisteas is in goeie doen de laatste tijd en zou graag scoren tegen zijn oude club. Spelers zoals De Guzman (zijn vrije trap tegen RKC! _O_), Hofs en Buijs zijn de laatste tijd ook in goede doen. Daarbij heeft Ajax natuurlijk wel een nieuwe cylinder in de motor laten bouwen; Edgar Davids. Ik weet niet wat ik nog van hem kan verwachten op 34 jarige leeftijd... Maar wat zegt leeftijd? Het levende bewijs is Zidane op het WK van vorig jaar. Het feit dat Stam geschorst is kan voor Feyenoord nog een plek zijn om extra druk op de verdediging te zetten, aangezien daar dan een 'vreemde' speelt.

Ik wens Feyenoord veel succes, dat ze mogen winnen! :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Feyenoord gaat natuurlijk winnen!!

Ik wens Feyenoord veel succes, dat ze mogen winnen!

ikzelf stem op feyenoord omdat ze het tegen woordig super goed doen.

Overdrijven is ook een vak, maar goed.. Als Dirk Kuyt er nog was geweest waren ze beter geweest dan wat ze nu zijn.

Feyenoord, veel succes tegen Ajax, en jullie gaan natuurlijk winnen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...