Jump to content

[OV] Real Life Foto Contest v3


Ikkes

Recommended Posts

post-3948-1170342037.jpg

Stemtopic

Het is dan zover, de allereerste stemronde van de Real Life Foto Contest gaat beginnen.

Je stem uitbrengen op je favoriet is heel simpel, je doet dit door het invullen van het volgende lijstje:

[b]Nummer 1:[/b]
[b]Nummer 2:[/b]
[b]Nummer 3:[/b]

Nummer 1 staat voor je favoriet, nummer 2 voor de persoon die jij net iets minder vind dan nummer 1 etc.

Nummer 1 krijgt 3 punten, nummer 2 krijgt 2 punten en nummer 3 krijgt 1 punt. De mensen met de meeste punten gaan door.

Twijfel je nog en wil je nog even kijken neem dan nog snel een kijkje in het hoofdtopic voor de deelnemers en hun foto's. Je kan hem hier vinden. Mocht je nog vragen hebben kun je die in het vragentopic stellen.

De stemronde gaat door tot 14 februari 2007.

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ikkes

    6

  • Rullez

    2

  • NandroDavids

    2

  • M4X

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nummer 1: Ikkes

Nummer 2: Tunix

Nummer 3: TheGuardian

Ikkes heeft een foto met mooie kleuren, en die van Tunix heeft een hele mooie, indrukwekkende foto gemaakt. En TheGuardian heeft waarschijnlijk heel erg lang over die foto gedaan. Ik ging vooral op eerste indrukken, en dat had ik bij elke haast wel, alleen na lang kijken heb ik toch deze gekozen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het stemmen was inderdaad moeilijk, maar toch heb ik de 3 beste inzendingen hieronder proberen te vermelden ;

Nummer 1: Tunix

Nummer 2: TheGuardian

Nummer 3: Bassiej TM

Veel succes gewenst aan de andere deelnemers :klap: !

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik mijn stemmen dan ook maar even uitbrengen. Het was lastig om te kiezen tussen sommige foto's, maar uiteindelijk kan ik mijn top-3 bekendmaken:

Nummer 1: BassiejTM

Nummer 2: Kristof01

Nummer 3: demontventoux

Link to comment
Delen op andere websites

Tussenstand:

Tunix: 11 Pnt.

Ikkes: 11 Pnt.

TheGuardian: 9 Pnt.

BassiejTM: 9 Pnt.

Kristof01: 8 Pnt.

Froodooo: 5 Pnt.

Demontventoux: 1 Pnt.

AdvanceGTA: 0 Pnt.

Er kan gestemd worden tot 14 februari. Dus ben je het niet eens met deze stand stem dan nu, nu het nog kan!

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie hebben allemaal prachtige foto's geschoten en dus was het moeilijk een keuze te maken, maar gelukkig heb ik een top 3 kunnen samenstellen.

Nummer 1: demontventoux

Nummer 2: Froodooo

Nummer 3: Tunix

Veel succes nog! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...