Jump to content

internet op je psp


runescaper8 (gast)

Recommended Posts

runescaper8 (gast)

Wie heeft er mischien een uitgebrijden(of tevens een goede) tut, hoe je internet op je psp krijgt?

(ik ben de vader van mijn zoontje, want hij heeft dan wel dergelijk veel verstand van de psp, maar niet van internet...)

goede raad kan trouwens ook niet missen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de webbrowser selecteren in het hoofdmenu. Daarna moet een verbinding aanmaken. Dit kan alleen met draadloze netwerken en zorg ervoor dat je WLAN-schakelaar aanstaat! Als op een nieuwe verbinding aanmaken hebt geklikt moet eerst gaan scannen. Als jezelf een draadloos netwerk hebt kan je deze selecteren en moet je daarna je wachtwoord van jouw draadloos netwerk invullen bij WEP- of WPA sleutel.

Indien je er zelf geen hebt kan je inbreken bij een netwerk in de buurt indien dit niet beveiligt is. Maar vertel ik hier niet over omdat dit heel erg illegaal is. De verdere instellingen laat je gewoon staan. En dan als laatste op X drukken. Dan de juist gemaakte verbinding selecteren en dan afwachten....

Hier nog een plaatje van het forum op je PSP:

http://img380.imageshack.us/img380/4195/p1130586nn8.jpg

Alleen tekst invoeren is wat vervelend:

http://img380.imageshack.us/img380/363/p1130599wy2.jpg

Het beeld en zo kan je aanpassen in de instellingen van je webbrowser in je qwebbroser zelf.

Verder zou ik de hoogste firmwire installeren tegen virussen op het internet.

Dit proces kan je ook via internet doen. Selecteer dan in hoofdmenu ''Netwerk Bijwerken''.

Hier moet/kan je ook een verbinding aanmaken.

Oh ja je moet een beetje zoeken waar je beste signaal hebt in huis.

©MASTERMIND

Als je nog vragen hebt stel ze dan nog maar.

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

Nog eens dit is illegaal en het mag niet! En eigenlijk zou ik niet verder moeten helpen, maar ja.

Antwoord: Op voorwaarde dat je genoeg signaal en ze geen beveiliging hebben.

-De buren merken dit hoor: mijn buren kregen hierdoor soms uitval met het internet. Gelukkig ben ik niet betrapt maar ik doe het nu via mijn eigen netwerk.

Link to comment
Delen op andere websites

ok,jmmr ik ga dan denk ik mijn beveileging er af halen ofsow, want mijn vriend zat gwn op goolgle op zen psp :ch:

Ik zou de beveiliging er zeker niet afhalen, want dan kunnen ook andere mensen internetten op jouw kosten.

Heb je wachtwoord niet meer of zo, want volgens mij kan je dit gewoon weer ophalen:? (ik weet het niet zeker).

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

ok bedankt, dan laat ik haat aan iemand anders over die wel weet hoe je je wachtwoord weer kan op halen :bier:

maar wel bedankt voor de tips!

Graag gedaan :D

Het is wel traag internetten op je psp omdat die browser er niet echt voor gemaakt is. Het heeft mij ooit eens 10 min. geduurdt om een telefoonnummer op te zoeken.

MVG MASTERMIND

Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

jaa, ik ben naar de dierenarts geweest, en jahoor kep mijn psp meegenomen en heb daar lkkr een kwartiertje ofsow geinternet(het was,tóéválíg want er zat geen bevijleging op :puh: )

maar nu zit ik zonder internet op mijn psp.......

ik wil nu zo graag weer hier op mijn psp internetten :Y ..

please, please god help me mijn prey shared key te vinden(of iemand anders op dit forum die weet hoe het moet)

please ik verveel me dood anders op mijn psp kom op plz, laat het puurtoeval zijn ofsow maar..... :blauw::blauw: ik wil het zo graag......... :cry:

edit: sorry van het flauw doen, maar het moest er even uit

Bewerkt: door runescaper8
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan mss een wifi usb stick kopen ? Ik heb er eentje zien staan van Thrustmaster voor €40. Je moet deze dan op je computer aansluiten d.m.v. een usb poort en dan gewoon configureren op je psp (normaal is dit heel gebruiksvriendelijk) Het nadeel van zo'n wifi usb stick is dat je computer altijd op moet staan als je op het internet met je psp wilt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...