Time Fighter Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 kan iemand mij helpen ik zit bij de missie make a airtrip and land ofzo van de vliegschool. iemand tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Landingsgestel uit doen! (wat lukt er niet? Door de corona's vliegen of het landen?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 die rondjes pakken lukt wel maar dat landen niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 die rondjes pakken lukt wel maar dat landen niet Als je gaat landen moet je het landingsgestel weer uitklappen (met R3) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Zodra je door de laatste corona bent kun je je landinsgestel al uit doen, dan begin je al met afremmen. Anders heb je kans te ver door te schieten. Dan beginnen met bijremmen. Als je te vroeg land kun je een stukje door taxi'en naar de marker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 hij is uit. maar wat moet je met de missie loop me loop ofzo doen? wanneer moet je een looping maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Zodra je door de eerste corona bent kun je de looping beginnen. Daarna door de 2e looping heen vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 (bewerkt) dus je moet eerste door de eerst corona gaan dan een looping maken en dan door de 2e corona gaan? ga ik sebiet proberen Bewerkt: 21 november 2004 door gta-SA fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.