lieven Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Waar is die garage nu ik heb gisteren heel den tijd zitte zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 2 blokken onder City Hall in SF. Daar staat op de kaart een moetsleutel tekentje en dat is Arc Angels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dude Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 ej BrokenTable ik heb een probleem ja ik wil van die race auto's tuning maar waar Precies heb je een kaart er van ? of moet ik eerst die export inport gedoe af hebben ? groeten dude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 kan iemand er dan een kaart van maken>??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 (bewerkt) Ik kan er een kaart van maken, maar jullie kunnen ook de moeite nemen om de kaart die bij het spel zit te pakken. Daar het woord City Hall op te zoeken (onder de A van San Fierro). Ten zuiden van City Hall staat een teken van een moersleutel / steeksleutel. En dat is Arch Angels. Mocht je de kaart pakken te veel werk vinden, dan kun je altijd nog op de ingame map zoeken naar het icoontje voor Mod-garages. Door op X te drukken krijg je een legenda en kun je zien welk teken je moet zoeken. EDIT: wanneer Arch Angels open gaat weet ik niet. Bewerkt: 21 november 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Arch Angels gaat open na de missie's van Wang auto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zoltrix Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Telkens als ik daar voor die garage sta gaat ze niet open... Weet iemand waarom? p.s het ligt niet dat ik nog niet zo ver zit want ik zit al een hele tijd in Las Venturras. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Je hebt al wel Wang Cars gekocht en die missie's gedaan? Je kunt bij Arch alleen maar straatracers tunen, ik weet niet of de garage voor andere auto's open gaat. (en je moet iig. de rechter deur hebben) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zoltrix Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Jah, ik ben er daarnet met een SlamVan geweest ... En zo ben ik er al langsgegaan met vele andere auto's, maar nooit gaat die open. De poort is toch diegene aan de kant van de straat rechts naast de ingang van het gebouw he? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Je kan alle auto's van WANG CARS tunen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Jah, ik ben er daarnet met een SlamVan geweest ... En zo ben ik er al langsgegaan met vele andere auto's, maar nooit gaat die open. De poort is toch diegene aan de kant van de straat rechts naast de ingang van het gebouw he? Dat is Transfender, en andere modshop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Cool ! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DAMoNe Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Die missies van WANG CARS.. wat wordt daar onder verstaan?! die races, achter de garage? wanneer je die haalt opent ARC Angels niet, maar krijg je een limo naast je garage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Nadat je Wang cars hebt gekocht, kun je deze missies doen: - Zeroing In - Test Drive - Customs Fast Track* - Puncture Wounds De missies beginnen gewoon bij CJ's garage. * deze missie geeft toegeng tot het im-/exporteren van voertuigen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 als ik met een gewone auto kom kan ik hem tunen maar als ik met een jester kom dan gaat de garage niet open en als ik eerst een gewone auto zet dat de garage opengaat en er dan inrijd met de jester dan zegt ie "you can`t tune this car here" :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.