Jump to content

ARC Angels

lieven

Recommended Posts

Ik kan er een kaart van maken, maar jullie kunnen ook de moeite nemen om de kaart die bij het spel zit te pakken. Daar het woord City Hall op te zoeken (onder de A van San Fierro). Ten zuiden van City Hall staat een teken van een moersleutel / steeksleutel. En dat is Arch Angels.

Mocht je de kaart pakken te veel werk vinden, dan kun je altijd nog op de ingame map zoeken naar het icoontje voor Mod-garages. Door op X te drukken krijg je een legenda en kun je zien welk teken je moet zoeken.

EDIT: wanneer Arch Angels open gaat weet ik niet.

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

Jah, ik ben er daarnet met een SlamVan geweest ...

En zo ben ik er al langsgegaan met vele andere auto's, maar nooit gaat die open.

De poort is toch diegene aan de kant van de straat rechts naast de ingang van het gebouw he?

Delen op andere websites

Jah, ik ben er daarnet met een SlamVan geweest ...

En zo ben ik er al langsgegaan met vele andere auto's, maar nooit gaat die open.

De poort is toch diegene aan de kant van de straat rechts naast de ingang van het gebouw he?

Dat is Transfender, en andere modshop.

Delen op andere websites

Nadat je Wang cars hebt gekocht, kun je deze missies doen:

- Zeroing In

- Test Drive

- Customs Fast Track*

- Puncture Wounds

De missies beginnen gewoon bij CJ's garage.

* deze missie geeft toegeng tot het im-/exporteren van voertuigen.

Delen op andere websites

als ik met een gewone auto kom kan ik hem tunen maar als ik met een jester kom dan gaat de garage niet open en als ik eerst een gewone auto zet dat de garage opengaat en er dan inrijd met de jester dan zegt ie "you can`t tune this car here" :blink:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...