Jump to content

Pole position


Hanneswasco

Recommended Posts

Heey,

Op wikigta staat dat je voor de pole position 600$ moet uitgeven.

Op deze link zie je het.

Ik weet niet of dit al bekend was maar ik ga er gewoon in, geef 100*$ uit, ga er uit, ga er weer in, geef terug 100$ uit, ...

Zo 3 keer, ik geef 300$ uit en het is ook goed, de Pole Position is complete (of zoiets).

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan niet denk ik..

Je moet er 6minuten inzitten en t kost $100,- per minuut..

dus weet je zeker dat de missie gedaan is? probeer t nog is :cab: en nu 6minuten erin blijven..

en ik zeg je: t is oersaai...

grtz cavia :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst lijkt me dit meer iets voor het gedeelte van het Forum over WikiGTA, waar je ook fouten kunt melden die op WikiGTA staan. Bij deze dus verplaatst naar het betreffende Forum.

Dan over je opmerking dat het bedrag niet klopt. Ik kan me herinneren dat ik tijdens het uitspelen van Vice City één keer $ 200,- uit moest te geven bij Pole Position en dat de asset daarmee voltooid was. Het lijkt me dus handig dat iemand van WikiGTA dat eens gaat controleren...;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
*bump*

Sorry dat ik dit nog eens boven haal maar het is nu wel nog altijd niet veranderd op WiKiGTA?!

Dus kan iemand dit veranderen? :engel:

Handig zou zijn dat als je fouten post, je ze hier post. Dan wordt er wel degelijk naar gekeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...