Jump to content

Hidden Interiors


MartyCeha

Recommended Posts

Er bestaan echt hidden interiors in VCS, die extreem hoog liggen. Ik ben in een alternatief interieur van het winkelcentrum terecht gekomen. In de Ammunations hangen geen wapens aan de muur, er zijn geen mensen(ook geen verkopers of politie), er zijn geen markers om eruit te komen, er is geen winkelmuziekje (het geluid stond aan!) en het plafond in het Italiaans restaurant is unsolid. Hoe ben ik daar gekomen? Als je de Empire State ten zuidwesten van het winkelcentrum hebt overgenomen, en je hebt er een High-Rollers smuggling business, dan is de situatie hetzelfde als bij mij (ik heb ze allemaal). Soms als je naar zo'n empire state rijdt, zijn ze nog vaag, en ze zijn dan ook unsolid, dus je kunt er gewoon in rijden. Na even te wachten is het solid geworden (het spel laadt echt langzaam) en je zult een tijdje op en neer geduws worden in die vloer daar, als je uitgestapt bent. Na een tjdje val je door de vloer heen en val je in de gray hell, en je wordt gerespawned in dat alternatieve interieur van het winkelcentrum! Weird... Je kan daar dus niet uit zonder dood te gaan. Er zitten ook twee red balloons in. Ik denk zelf dat het gebruikt word tijdens de missie Brawn of the Dead. Het ligt erg hoog. Als je vlak naast een muur gaat staan en je mikt vrij met je geweer, dan kun je een stukje door de muur kijken. Ik zag geen grond of water, alleen wolken en lucht. Ik kan alleen shitscreens maken, met een fotocamera, dus verwacht niet te veel kwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MartyCeha

    13

  • Basssss

    7

  • MASTERMIND

    5

  • Pietje II

    4

runescaper8 (gast)

:duh: dit is pas triest:een nutteloos topic maken...

dit is vrijwel nutteloos en iedereen weet denk wel dat dat kan(ik wel)

ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit topic gwn nutteloos dus sluit het maar.

anders laat het maar open :duh:

>>> Door Lantyz: Deze post is wel nuttig, wilde je zeggen..? Niet posten als je niets te melden hebt, svp<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA Vice City Stories niet zelf, maar als hidden interiors-freak heb ik wel het een en ander nagezocht over de interiors van GTA VCS. Wat ik begrepen heb is dat de interiors van GTA VCS zich niet hoog in de lucht bevinden, maar juist diep onder de grond. Bij het maken van de WikiGTAplattegronden kwamen we er toevallig achter dat dit klopt: Een Sanchez verscheen diep onder de grond, en dit bleek de Sanchez in het winkelcentrum te zijn. Aangezien je zegt dat je twee Luftballons hebt gevonden, moet dit interieur zich op dezelfde plek als het echte interieur bevinden. Wanneer je het winkelcentrum via de normale manier binnengaat, wordt dit echte interieur dus als het ware over het door jouw gevonden interieur heen geladen.

Link to comment
Delen op andere websites

@Lantyz: Ik ben ook een hidden-interior-freak! En ja, het is kaler als het andere interieur en er is géén muziekje en mensen. Ik denk ook niet dat het héél diep in de grond zit, want anders zou je gerespawned worden op straat. Ik denk zo'n 3 á 4 meter onder de 'grond'. Want in andere interiors kun je de zee zien door de muur, en onder de kaart zit ook wel veel water (er is een plek ten zuiden van het huis van Lance waar je door de grond kan zwemmen de gray hell in, daar is ook veel water).

:duh: dit is pas triest:een nutteloos topic maken...

Volgens mij is dat provoceren...

>>> Door SummerBase: Hij is al gewaarschuwd door Lantyz, laat dit soort zaken maar over aan de mod(erator)s.<<<

Ok... Ik vond het wel niet leuk hoor.

>>> Door SummerBase: Begrijp ik, maar meer provocaties is niet nodig dan dat er al is, maar ik begrijp je wel hoor.<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaan echt hidden interiors in VCS, die extreem hoog liggen. Ik ben in een alternatief interieur van het winkelcentrum terecht gekomen. In de Ammunations hangen geen wapens aan de muur, er zijn geen mensen(ook geen verkopers of politie), er zijn geen markers om eruit te komen, er is geen winkelmuziekje (het geluid stond aan!) en het plafond in het Italiaans restaurant is unsolid. Hoe ben ik daar gekomen? Als je de Empire State ten zuidwesten van het winkelcentrum hebt overgenomen, en je hebt er een High-Rollers smuggling business, dan is de situatie hetzelfde als bij mij (ik heb ze allemaal). Soms als je naar zo'n empire state rijdt, zijn ze nog vaag, en ze zijn dan ook unsolid, dus je kunt er gewoon in rijden. Na even te wachten is het solid geworden (het spel laadt echt langzaam) en je zult een tijdje op en neer geduws worden in die vloer daar, als je uitgestapt bent. Na een tjdje val je door de vloer heen en val je in de gray hell, en je wordt gerespawned in dat alternatieve interieur van het winkelcentrum! Weird... Je kan daar dus niet uit zonder dood te gaan. Er zitten ook twee red balloons in. Ik denk zelf dat het gebruikt word tijdens de missie Brawn of the Dead. Het ligt erg hoog. Als je vlak naast een muur gaat staan en je mikt vrij met je geweer, dan kun je een stukje door de muur kijken. Ik zag geen grond of water, alleen wolken en lucht. Ik kan alleen shitscreens maken, met een fotocamera, dus verwacht niet te veel kwaliteit.

Dit heb ik ook eens gehad, gisteren zelf. Ik reed in een taxi mijn high roller robery state in (het was nog unsolid) en ik viel in, wat voor mij, de bleu hell is. Daarna werd ik weer terug gespawn (in mijn auto nog steeds) op de straat voor mijn state. En inderdaad net zoals je zei het spel laadt dan langzaam. Ik kan dus niet jouw verhaal bevestigen (niet dat ik twijfel of zo).

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad mogelijk om in het Hidden Interrior te komen van 'GTA Vice City Stories'. Zoals je zelf zegt dit kan via niet geladen interieurs. En dat je dan door unsolid gebieden valt, nou ik heb met de Jetpack functie van de cheatdevice rondgevlogen in het Hidden Interrior en er zijn volgens mij wel degelijk diverse hemels, want na lang rondvliegen kom ik niet echt andere onderdelen tegen. Bijvoorbeeld: De mall gebruikt een hell diep in de grond, omdat we op de WikiGTA kaarten wel eens een Red Balloon zo diep gevonden hebben. Tevens heb ik geprobeert om met de cheatdevice heel snel door muren te doorboren om er in te komen, maar dat is (nog) niet gelukt.

Maar opzich is het wel een slim en handig topic, omdat GTA fans er ook wat aan hebben. Ik zal als ik van de week even tijd heb even door het Hidden Interrior vliegen en dan maak ik met de cheatdevice wel even wat screens en eventueel maak ik er ook een pagina over op WikiGTA, maar dat moet wel even lukken in mijn schema. :puh: In ieder geval: 'Goed gevonden'. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb ik ook eens gehad, gisteren zelf. Ik reed in een taxi mijn high roller robery state in (het was nog unsolid) en ik viel in, wat voor mij, de bleu hell is. Daarna werd ik weer terug gespawn (in mijn auto nog steeds) op de straat voor mijn state. En inderdaad net zoals je zei het spel laadt dan langzaam. Ik kan dus niet jouw verhaal bevestigen (niet dat ik twijfel of zo).

Was het ook die Empire State ten zuid-westen van het winkelcentrum? Want bij anderen wordt je gewoon op straat weer gedropped.

@Summerbase: ik kan geen cheatdevice meer krijgen, te hoog geupgrade :cry: En bedankt voor het complimentje :) Kijk zo houden we het gezellig hier :)

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb ik ook eens gehad, gisteren zelf. Ik reed in een taxi mijn high roller robery state in (het was nog unsolid) en ik viel in, wat voor mij, de bleu hell is. Daarna werd ik weer terug gespawn (in mijn auto nog steeds) op de straat voor mijn state. En inderdaad net zoals je zei het spel laadt dan langzaam. Ik kan dus niet jouw verhaal bevestigen (niet dat ik twijfel of zo).

Was het ook die Empire State ten zuid-westen van het winkelcentrum? Want bij anderen wordt je gewoon op straat weer gedropped.

@Summerbase: ik kan geen cheatdevice meer krijgen, te hoog geupgrade :cry:

Nee, dit was niet diegene die jij bedoelt, dit was die ene naast de The Clymenus Suite. Ik had had trouwens toen nog niet alle states in mijn bezit omdat ik opnieuw ben begonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is het logisch dat je er niet komt en mijn verhaal niet kan bevestigen, dat ook weer opgelost ;)

@ hieronder, runescaper8: maakt niet uit hoor ;) er kan altijd wel een misverstandje bestaan :)

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

ok sorry, ik dacht dat het aleen over(hoe je in het winkel centrum moet komen met een soort van glitsh ofsow.

wist niet dat..................laat maar ik kan het niet goed uitleggen

mijn excusses :-(

edit:ik begreep het verkeerd

>>> Door SummerBase: Nou ga je al 'weer' offtopic :duh:. Je had deze reactie ook wel in je bericht daarboven kunnen zetten. Dit is niet het onderwerp in dit topic dus ga ook niet over anderen dingen praten, let hier echt op. ;)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Myth busted?

(foto's gemaakt met digitale camera)

Je bedoelt toch wel deze state? (deze ligt in het ZW)

http://img267.imageshack.us/img267/1985/ap2060602bu9.jpg

Geprobeert in deze state (drugs)

http://img296.imageshack.us/img296/8207/ap2060598br3.jpg

en na een tijdje weer gewoon terug

http://img267.imageshack.us/img267/9427/cp2060599lk9.jpg

Geprobeert in dezelfde state (smuggling)

http://img296.imageshack.us/img296/1142/dp2060600zx6.jpg

en na een tijdje

http://img412.imageshack.us/img412/6707/ep2060601va2.jpg

(ik weet het slechte foto's)

Conclusie: bij mij gaat het niet :N

Bij iemand anders wel :?

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij gaat het wel... Ik stond in het midden van het ding, misschien dat het daaraan ligt. En je moet uitstappen, niet in de auto blijven zitten :clown:

Oei :bonk: , ik zal straks nog eens proberen. :puh:

edit: de state wordt nu te snel solid. Dus ga anders eens terug en neem een foto.

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb foto's gemaakt, maar het kabeltje van de fotocamera = kwijt... Ik heb het nog eens gedaan en het lukt weer. Gewoon met de auto erin rijden, uitstappen, wachten tot hij solid wordt, en dan wachten tot je valt. Als je dan uiteindelijk valt, word je dus na een tijdje gerespawned in het alternatieve winkelcentrum :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van mening dat er in GTA Vice City Stories zich maar één hemel bevindt, maar dat in GTA Vice City Stories Rockstar Games gebruik heeft gemaakt van de 'laadfunctie' in plaats van alle interieuren botweg in verschillende hemelen te stoppen (maar dat zal wel voornamelijk liggen aan het feit dat een UMD (Universal Media Disc, het schijfje dat de PlayStation Portable hanteert) minder geheugen bevat dan een DVD waar GTA San Andreas op geplaatst is). De verborgen interieuren bevinden zich niet hoog in de lucht, maar onder de grond. Normaal gesproken zijn deze interieuren onzichtbaar, maar wanneer je dichtbij zo'n interieur terecht komt wordt het geladen (dat is dus die 'laadfunctie' waar ik het overheb, dat zal waarschijnlijk veel schelen in de snelheid van het spel). Mocht mijn bovenstaande theorie kloppen, dan kunnen we daar even van uitgaan en dat heb ik dus ook gedaan voor mijn onderzoek.

Ik ben daarnet eens, toen ik niets te doen had, de proef op de som gaan nemen door naar de Empire Building-site te gaan ten zuid-westen van de Vice Point Mall (de dichtstbijzijnde zuidelijke Empire Building-site van de Vice Point Mall in ieder geval). Het maakt niet uit wat voor type Empire Building-site het hier is, want de bodem erin is toch niet solide (maar normaal gesproken hoef je daar ook niet te komen, dus dat is wel logisch). Met behulp van de Cheatdevice heb ik de 'Step Through Wall'-functie gebruikt, en zodoende ben ik op de bodem in de Empire Building-site blijven steken. Hieronder zie je op de afbeelding Victor klungelen met de bodem.

screen4sp5.png

Na een tijdje waarin Victor steeds naar boven geduwd is, valt Victor inderdaad vanzelf naar beneden. Na een tijdje valt Victor op de interieur van de Vice Point Mall, maar omdat deze interieur nog moet laden blijft het spel even stilhangen. Tevens zie je in het begin nog helemaal niets (omdat deze interieur dus onzichtbaar is). Uiteindelijk is de Vice Point Mall geladen, alleen lopen er inderdaad geen mensen, bevindt er bij de uitgangen zich geen enex (marker) en klinkt er geen muziek. MartyCeha's verklaring was dat dit dus waarschijnlijk een altenatieve verborgen interieur voor de Vice Point Mall moet zijn. Nou, ik denk dus van niet. Dit is gewoon dezelfde interieur als normaal, alleen zijn er geen mensen enzovoort omdat je er niet via de normale manier bent gekomen. Zo is niet alles geladen, dus is er ook niet veel levendigs te vinden in de Vice Point Mall. Wanneer je op het dak van de Vice Point Mall gaat staan zie je boven je water en uitstekende delen van bijvoorbeeld palmbomen van het land.

screen3jd9.png

Kijk ook eens op de rader van de bovenstaande afbeelding: aangezien ik nog altijd in de normale wereld bevind (ik ben dus niet via de normale manier gegaan), wijst de aanwijzer op de Vice Point Mall. Dit wijst dus uit dat ik me precies onder de Vice Point Mall bevind op de echte kaart. Wanneer ik dan ook weer naar boven zweef, kwijnen de interieuren weg en zie ik boven me de holtes van de 'echte' Vice Point Mall. Maar ik denk echter dat dit alleen geldt voor de Vice Point Mall; niet voor andere interieuren.

Ik ben daarna via de 'normale' manier de Vice Point Mall binnengestapt, via de ingang dus. Nu was er dus wel muziek, mensen enzovoort. Ik ging weer door het plafond heen, en wat zag ik boven me hangen?

screen5pi9.png

Juist, de interieuren van een stel Empire Building-sites. Deze bevinden zich dus vlakbij de Vice Point Mall.

Om te bewijzen dat de Vice Point Mall gebruik maakt van één en dezelfde interieur ben ik weer naar boven gezweefd, en zodoende laadde de 'echte' wereld weer. Ik zat er nog onder, en zo heb ik mezelf weer naar beneden laten vallen. Het interieur van de Vice Point Mall was er nog steeds, alleen waren nu weer alle mensen en markers voor de uitgangen verdwenen! (Het muziekje was nog wel aanwezig.) Tevens zag ik weer boven mij water hangen. Dit bewijst dus dat GTA Vice City Stories gebruik maakt van een zogenaamde 'laadfunctie', wat er voor zorgt dat het spel - uiteraard - sneller zal kunnen werken.

Tot zover de Vice Point Mall dat zich onder de grond bevindt. Sommige interieuren maken gebruik van een alternatieve Vice City, zoals de interieuren van de savehouses en de interieuren van de winkels. Dit denk ik omdat de interieuren van de savehouses geen gebruik maken van de zogenaamde laadfunctie. Wanneer je uit zo'n interieur in het 'alternatieve Vice City' stapt, zie je ook dat deze alternatieve Vice City minder gedetaileerd is dan de echte, er bevindt zich bijvoorbeeld ook geen laadscherm tussen beide eilanden. Het mooie is wel dat er voetgangers en voertuigen zijn, en zelfs in je garage zijn je opgeborgen voertuigen te vinden.

Wil je dit gebied verkennen, zorg er dan voor dat je door middel van de Cheatdevice bijvoorbeeld de 'Invisible Jetpack'-cheat of de 'Superman 2'-cheat welke ik persoonlijk het beste vind werken) gebruikt. Je mag absoluut niet de grond raken, anders zal je weer belanden in de 'echte' wereld.

Ik ben dus eens vanuit The Clymenus Suite naar buiten gegaan, en ik heb eens een screenshot gemaakt van The Clymenus Suite van buiten af.

screen2ci9.png

Vreselijk, niet? :7

Het gekke is wel dat als je naar andere interieuren afreist die zich in de alternatieve Vice City bevinden, je ze niet ziet. Enkele van de Empire Building-sites hangen nu hoog boven zee, die kan je wel bezoeken.

Het is in ieder geval weer een gecompliceerde kwestie zoals jullie allemaal hebben kunnen merken, maar we zijn er dol op om dit mysterie te ontrafelen, niet? :puh:

Maar ik vind het wel zeer raadselachtig wat betreft die 'alternatieve Vice City'.

Dit even tussendoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...