Jump to content

Reorganisatie modplaatsen


Lantyz

Recommended Posts

Zoals bekend zijn er onlangs een aantal modplaatsen opengevallen. Om de fora niet onbeheerd achter te laten is er het een en ander verschoven in de crew.

Allereerst moeten we helaas afscheid nemen van Mark B. Mark was een prima mod in GTA III, maar aangezien hij al lange tijd niet actief meer was waren we genoodzaakt te zoeken naar een actieve vervanger. Desalniettemin waarderen we Marks inzet in het moderatieteam, en hopen we hem uiteraard nog regelmatig in het GTA III forum langs te zien komen.

De GTA III fora staan vanaf vandaag onder beheer van Bling, die reeds mod in GTA San Andreas was.

SummerBase neemt naast de GTA Vice City Stories fora ook de GTA Liberty City Stories fora op zich, zodat dit forum niet langer leegstaat.

In het GTA IV forum verwelkomen we een oude bekende, aangezien Mazzeltje erachterkwam dat afkicken van je modtaken niet zo eenvoudig is en graag weer een forum op zich nam.

En tenslotte beheren NandroDavids en GTA Sheep vanaf vandaag tevens alle Zin en Onzinfora naast hun taak als global moderator.

Een flinke lijst, en een groot aantal fora kan er voorlopig weer even tegenaan. Toch is het mogelijk dat er op korte termijn nog een aantal wijzigingen plaatsvinden, dus houd het mededelingentopic in de gaten! Op dit moment wil ik in ieder geval bovenstaande mods alvast succes wensen!

Link to comment
Delen op andere websites

Mazzeltje, ik wist het wel. :) Ben blij dat je weer terug bent kerel, in groen stond je naam niet, in blauw is het nog even wennen.. Maar het staat al weer een stuk beter. :Y Veel succes in je nieuwe forum en zet hem op he. :klap:

Natuurlijk wens ik de rest ook veel succes en veel plezier in hun nieuwe fora.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, je kon het niet vol houden ofwel Mazzeltje :D Veel succes in het GTA IV fora. Bling zit nu in zijn lievelingsfora, namelijk het GTA III fora, ik dacht al langere tijd dat Mark eens weg moest, hij was er soms wel maar poste eigenlijk niks. SB ook succes en in het LCS fora. En Nandro en Sheep redden zich ook wel :)

Succes allemaal!

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, dat is inderdaad even wennen, geen paars meer, of geen groen meer, maar nee, Blauw!

Wie had dat kunnen verwachten!? :puh: Dit is inderdaad echt even wennen!

Maar wel echt SUPER toff dat je er weer bent Mazzeltje!

Link to comment
Delen op andere websites

Mazzeltje, je zult nu wel doorhebben waarom stoppen zo moeilijk is :puh:. Veel succes in de GTA IV forum, al is het weinig in vergelijking met je oude taken.

Summerbase, je voert je taken erg goed uit in de VCS en je verdient de LCS meer dan iedereen. Ik weet zeker dat je het net zo goed gaat doen als in de VCS.

Mark B., erg jammer dat je weg bent, je bent een goede GTA III kenner en je was een prima moderator. In Bling heb je zeker een goede vervanger.

Gefeliciteerd jongens :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

In het GTA IV forum verwelkomen we een oude bekende, aangezien Mazzeltje erachterkwam dat afkicken van je modtaken niet zo eenvoudig is en graag weer een forum op zich nam.

Ik zei het toch.. :D

Nu moet ik alleen Dizzee nog overhalen.. :puh:

Gefeliciteerd voor de degene die er een forum bij hebben, Bling en SummerBase zullen hun nieuwe taken vast wel goed uitvoeren. Verder wil ik Mark B. bedanken voor zijn werk aan het GTA III forum, het is een mooie tijd geweest maja aan alles komt een eind..

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Mazzeltje zegt gelukkig nog lang niet: 'De Mazzel...' dus gelukkig blijft hij :Y. Mark B. is vrij moeilijk. Het klopt dat hij niet zoveel actief was en Bling doet het goed in GTA: SA dus waarom doet hij dat dan niet? En GTA-Sheep, doe je best om dat schorem bij elkaar te houden :D! En SummerBase, hetzelfde verhaal van Bling geld ook voor jou ;)...

EDIT: Niet opgevallen :schater:?!

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Gefelicteerd Mazzeltje!

Ik wist wel dat je ging terugkomen... Hopelijk gebeurt hetzelfde met Dizzee! Verder wil ik SummerBase feliciteren met het feit dat hij nu een forum erbij heeft!

GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

Mazzeltje, van harte welkom terug in het team. Bling en Summerbase veel succes met jullie extra foras erbij..

Ik zelf had eerlijk gezegd paar foras van zin en onzin forum op het oog, maar blijkbaar zijn daar vervangers voor gevonden.. Gefeliciteerd GTA-Sheep en Nandrodavids

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...