volvoboy Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 (bewerkt) Ik zit nu in het vleigtuig en heb all die gasten vermoord en heb een parachute wat nu?????? Bewerkt: 21 november 2004 door volvoboy Reageren
Autodiefje Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Ik zou zeggen: Spring eruit! :lol: :lol: Reageren
Lennert Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Is dat die missie dat je in een vliegtuig moet gaan met een moto?? Reageren
volvoboy Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 (bewerkt) Neej want dan zeggen ze dat ik het vliegtuig niet heb opgeblazen en als ik schiet heb ik het vliegtuig vernietigd en ik ben dood dus ik weet het echt niet. In beeld staat: place a satchel charge on the plane en gat out the back. was is een satchel charge. edit: JA Bewerkt: 21 november 2004 door volvoboy Reageren
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Satchel charge is een bom op afstandbesturing. Die moet je achter in het vliegtuig, bij de marker neergooien en het vliegtuig uit lopen. (zet volgende keer de naam van de missie als onderwerp neer, dat is voor veel mensen makkelijker terug zoeken naar welke missie dat dan is.) EDIT: andere missie omschrijving neergezet. Reageren
volvoboy Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Neej die is het niet je moet er met je motor in. Reageren
Eros Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 ja dat is hem , ga gewoon met die moto binnen steek alle mannetjes neer pik de parachute van het laatste mannetje plaats een chtsel charge en spring eruit Reageren
volvoboy Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Hoe plaats ik die en wat is het. Reageren
Lennert Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 (bewerkt) Gewoon de Satchel charge selecteren en ergens in het vliegtuig smijten (de Satchel charge leg je ergens met O) Bewerkt: 21 november 2004 door Lennert Reageren
volvoboy Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 maar hoe laat ik die achter? Reageren
-Richard- Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 maar hoe laat ik die achter? Zoals Lennert al zecht, met rondje. En dan spring uit het vliegtuig en geniet je van de explosie Reageren
barry Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 gooi de bommen achter neer, spring het vliegtuig uit. je moet wel die ''afstands bediening'' geselecteerd hebben. maar in je sprong druk je dan op rondje. Reageren
volvoboy Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2004 bedankt hij is gelukt op naar de volgende missie hoeveel missies zijn er eigenlijk nog bij deze gast? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 bedankt hij is gelukt op naar de volgende missie hoeveel missies zijn er eigenlijk nog bij deze gast? Nog 2. Neem bij de volgende missie een foto camera mee... Sommige zeggen namelijk aliens op operatietafels te zien. Zou leuk zijn als je de eerste zou zijn met een screenshot daarvan :-) Reageren
Autodiefje Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 :o :o :o Aliens? Ik dacht wel dat er iets lag, maar dat het aliens waren wist ik niet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.