Jump to content

prijs van gta vcs op de ps2


libertycitypc

Recommended Posts

Weet iemand al hoeduur hij gaat worden voor de ps2???

Ik weet niet in hoeverre dit al klopt, maar op deze pagina kwam ik een prijs van 15 ponden (20 zonder korting) tegen, wat neerkomt op 22.4861517 Euro (volgens google), of €30 zonder korting. Dit lijkt me aan de goedkope kant, maar daarentegen kan het ook een onderdeel zijn van de marketing van Rockstar, waarmee men meer wil verkopen, zie ook de exclusieve content.

Trouwens, vanmorgen stond er nog geen prijs bij het spel op Amazon.com, maar nu is daar ook een prijs verschenen. Het is dus best mogelijk dat die prijzen al kloppen, aangezien ik Amazon niet als een bedrijf inschat die niet-feitelijke prijzen op zijn site zet.

Edit: bol.com heeft het ook toegevoegd, het wordt €30 blijkbaar.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand al hoeduur hij gaat worden voor de ps2???

Waarschijnlijk de normale prijs van een nieuw PS2 spel, rond de 50/60 euro dus. Over hoe snel de prijs gaat dalen valt nog niks te zeggen, en het is ook moeilijk om hier wat over te zeggen. Bij LCS was het zo dat de prijs van een PS2 versie al snel van 50 euro naar 20/25 euro daalde, wat hij nu ook nog steeds waard is. Maar VCS is een ander verhaal, omdat er wordt verwacht dat dit spel een groot succes gaat worden op de PS2 (waarschijnlijk komt er veel verbetering in en zelfs exclusieve contents), in tegenstelling tot LCS. Als het een groot succes wordt dan kan je verwachten dat de prijs hoog zal blijven, en niet zo snel zal dalen als bij LCS. Ga maar van rond de 50/60 uit, en of deze prijs snel zal dalen is nog niet bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk rond de 30 a 35 euro. at was Liberty city stories toch ook?

:cya:

>>> Door SummerBase: Dit staat toch al in de post van Preddy, dit is niet bedoelt als discussie over de prijs. Dit is bedoelt als vraag topic hoe duur het is. En aangezien de laatste reactie van een uur terug is moet je er van uit gaan dat de topicstarter dat wel weet nu. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...