Jump to content

Nederlandse Rapper.

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie vind jij nu echt de beste Nederlandse rapper?

Ik vind Brainpower een heerlijke flow hebben, en Kempi en THC vind ik ook goed.

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• RobertSA

7

• LBG

6

• Warrior

2

• Gtaboy107

2

Geplaatst:

Ik vind Negativ echt heel goed, vooral op disses. Luister maar eens naar bijvoorbeeld ''Dat had je niet moeten doen''. Zegt ie zo ''Yuki, ik heb je al verteld dat ik hard op je schijt, je rijmt zo droog dat de Sahara op een badplaats lijkt'' en ''En m'n shit, dat komt je hele leven verzieken, je doet de tafel van 1 met een rekenmachine''.

hahahaha

Geplaatst:

Ik vind Negativ ook erg goed, hij disst erg goed maar op normale albums zoals ‘Negativitijdperk’ is hij ook erg goed. Nummers zoals ‘Dingen gedaan’ en ‘Dacht je nou echt’, ‘Damsko’ moet je echt eens luisteren. Kijk hier eens voor meer informatie over hem.

Behalve Nega vind ik Nino ook goed, Nino zijn mixtape (Transmigratie) is erg mooi. Kijk hier eens voor meer informatie :)

Bij ons luistert ook iedereen Kempi nu, eerlijk gezegd heb ik nog geen nummer van hem gehoord. Zal binnenkort eens even 1 opzoeken.

Geplaatst:

Ja, Negativ zegt ook in Dat had je nou net niet moeten doen van: 'Je lang verwachte album, ik wacht nog steeds' _O_

Geplaatst:

Niemand misschien opgevallen, maar Brainpower is een Belg, hij is geboren in Antwerpen iig. Hij rapt Nederlands ja, maar ik weet niet of dat telt. Hij is goed in Nonstop enzo. Ik vind mijzelf ook goed, ik kan rappen. Nee, ik ga geen diss ofzo doen.... Maar iig Kempi sucks behoorlijk naar mijn mening toe.

Brainpower!^^

Geplaatst:

Hij is bagger omdat hij er niet uitziet, het melodie van Zoveel stress zo ernstig NIETS is. Zijn rap gaat nog... In Zoveel Stress zit ie ook beetje stoer te doen..... Overtuig mij maar via MSN als je wil, PM me voor me MSN maar.

Geplaatst:

Ik vind Kemp een vand de besten en hij ziet er niet uit. Maar wtf boeit dat nou weer:S? Maar ik vind Nega , Nino , THC , Brainpower allemaal ook goed

btw ken iemand LSD? die hebbe ook chille pokoes

Geplaatst: (bewerkt)

Kempi vind ik de Nederlandse 50 Cent, maar zijn teksten gaan eigenlijk nergens om, maar ik vind hem niet slecht! ( Ik heb nog maar 5 nr's van hem geluisterd denk ik! Dus eigenlijk vind ik dit te snel zeggen van dat zijn teksten nergens over gaat!)

En ik vind Negativ ook niet slecht! Hij kan heel snel rappen naar mijn mening! Maar Busta is toch sneller ;) !!

En Brainpower; Ik vind zijn teksten erg goed maar soms is zijn flow niet echt goed bij de beat!!

Bewerkt: door King Room
Geplaatst:

Ik hoop dat hij juist niet de Nederlandse 50 Cent gaat worden. Als hij zo door gaat als hij nu bezig is en close met de straat blijft dan houdt hij die respect die hij vooral nu echt nodig heeft. Als hij liedjes gaat maken die ook maar iets weg hebben van wat je tegenwoordig op tv ziet van 50 Cent mag hij van mij hard oprotten.

Geplaatst:

Inderdaad, Kempi is helemaal niet zo als 50 Cent. Ik zie hem best vaak op straat. Hij is gewoon nog steeds die hosselaar die ie altijd was.

Geplaatst:

Jaa ik vind egt gaar dat mensen hem, met 50cent vergelijken. Ik bedoel hij is toch helemaal niet zo commercieel als 50. En hij bljft idd close met de straten.

btw toen 50cent begon was hij wle goed en ook close met de straten maar nu is hij egt te gaar zo comemrcieel enzo. Hij is meer een bedrijfsman dan een rapper.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...