Toni Caprioni Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Top Gear Vice City Stories™ Omdat de poll-uitslag best wel goed uitkwam, ben ik toch maar begonnen met Top Gear Grand Theft Auto™ . In dit topic zet ik elke week een auto, ik probeer zo snel mogelijk eraan te werken en ik hoop ook dat je in dit topic tips kan geven zodat ik elke week mijn lijstje kan bewerken op een goeie manier. Alvast bedankt voor de aandacht en tips en kritiek krijg ik graag! Ben je ergens niet mee eens? Post het allemaal hier! Dit is de circuit waar de auto's op gereden worden: Sabre Turbo Mening: Ik begin met de Sabre Turbo, een snelle lekkere normale auto. Er zit niet te veel ''poehaa'' aan en hij rijdt gewoon goed. Het geluid zit op de goeie plaats; onder de motorkap. Hij blijft goed op de weg hangen en je kunt hem goed in bochten laten slingeren. Het lijkt alsof je een vrachtwagen op de grond hebt staan. Je krijgt hem niet op je dak en hij heeft een goeie wegligging. RaceResultaten: Het ging goed, in 54 seconden had ik de mini-circuit gehad. Een keer verloor ik de macht over mijn auto kwijt en kwam ik in de berm, maar die snelheid had ik zo weer terugverdiend. Verder kon je hem niet op je dak krijgen hoe erg je kon slingeren. Ik kon de circuit nog sneller dan een rijdende vliegtuig. Tip: Kom je deze auto ooit nog tegen in het spel, neem hem mee en zet hem in je garage. Spuit een leuk kleurtje erop en rijd stoer door de stad heen. Elk kansloos figuurtje kijkt je na als je in deze auto rijdt, die ook goed als vluchtauto kan dienen. Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: Dit is gewoon een vette auto, dat hoor je gewoon te zeggen. Alleen raar dat de Cuban Hermes sneller is. Heb je alle Empire Buildings??? Neem deze auto dan elke keer mee, je bent ook nog goed beschermd! Mr.Whoopee Mening: Omdat ik niet kan wachten voor de nieuwe wagen en me flink verveelt, ga ik nog een auto becijferen. Dit keer de Mr. Whoopee van Die-Hard. Het ging niet echt goed, ik knalde de eerste keer tegen een vliegtuig aan die landde. De eerste keer was 89 seconden, die fout ging met het vliegtuig. De tweede keer duurde 83 seconden. Door de bochten ging ik als een speer, je kon gewoon voelen dat er geen gewicht op het dak ligt, dat heb je bij de Rumpo, die valt zo om. Hij plakte vast aan het wegdek, letterlijk en figuurlijk. Ik ben blij dat ik er vanaf ben. Stuk schroot. Het enige wat ik er leuk aan vond is dat geluidje als je ijsjes wil verkopen (dat alleen in GTA Vice City kan). Ik wil hem nooit meer zien, hij plakte zoals ik al zei aan het wegdek. Daar bedoel ik mee dat hij niet vooruit te branden was, maar hij viel ook niet om. Een pluspuntje dus. RaceResultaten: Ik deed er eerst 89 seconden over, omdat ik crashte, maar de tweede keer was 83 seconden, allebei gewoon slecht! Ik kreeg hem pas op gang toen ik op het laatste stuk de hele tijd rechtdoor moest rijden. Alleen door de bochten ging hij best snel, maar toch remde ik af, wat eigenlijk helemaal niet nodig was, je weet maar nooit hé? Tip: Gelukkig zie je hem alleen in dat pretpark, en laat hem daar alstjeblieft ook staan. Je wilt er echt niet mee rijden, geloof me. Ik zal nog eerder een Manana nog pakken, die rijdt nog beter. Dus één tip: laten staan die handel voor wat hij staat: staan. Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: Sorry Die-Hard, ik kan hem echt geen hoger cijfer geven. Hete enige goeie is dat hij een goeie wegligging heeft. Een positief puntje, wat nog geen voldoende kan maken. Cuban Hermes Mening: Je zult het allemaal niet geloven, de Cuban Hermes is 4 seconden sneller. Oooh ik moet zowat huilen van deze auto. Heerlijke wegligging, heerlijke snelheid en accelareert lekker. Gebruik deze voor je vlucht. RaceResultaten: Hij deed er precies 50 seconden over, dat is het mooie eraan. Ik rond wel af op seconden maar we hebben het over het algemeen hé? In ieder geval, als je wat souts hebt gedaan kun je deze beter meenemen dan een Sabre Turbo als je op de vlucht bent. Alleen jammer dat je hiervan geen bulletproof versies van heb, die je wel hebt van de Sabre Turbo. Tip: Als je in Little Havana komt staan er heel wat van die dingen geparkeerd. Daarom moet je gewoon één Cuban Hermes gezien hebben. Alleen jammer dat ze de kleuren van de Cuban Hermes anders hebben als in Vice City. Maar verder is het een auto die je in je garage moet hebben. Elke junk zal je zeker nakijken als je met 200 langs komt scheuren . Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: Waarom geen tien???Omdat de Paintjob van Vice City mooier was. Infernus Mening: Ik vond de Infernus altijd al een heerlijke auto, daarom ga ik die snel erachteraan doen, voordat rinaldootje hem doet. Ik ben gek op deze auto. Maar het geluid in Vice City was veel harder, veel vetter. Deze auto brak alle records. 45 seconden! Alleen de grip was wat minder op deze auto, want ik nam de eerste bocht heel sloom, maar toch verbreekt hij de records. Ik hou van deze auto! RaceResultaten: En die waren harstikke goed. Ik deed er 45 seconden over en ik ging zoals ik al zei de eerste bocht met veel problemen, verder was het een heerlijke auto en de vlam sloeg over. Ik ben verliefd op deze auto. Ik heb hem al de hele week in mijn garage staan. Tip: En die heb ik voor je. Jat deze auto, zet hem in je garage, en gebruik hem alleen als je naar een bruiloft gaat. Hier mag gewoon geen krasje op! Je kunt ook je zoon of dochter mee ophalen, wat jij wil, maar verder moet hij echt wel heel blijven! Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: Ik geef hem niet een tien omdat ik van deze auto houd. Ik kijk als jullie, als meer het publiek, anders waren er teveel tienen gevallen. Ik geef hem een acht, omdat de wegligging niet als de beste is,en het geluid kan ook beter. In Vice City zat er een hele zware motor in, maar nu een licht dingetje. Jammer is dat, maar het blijft een prachtding. Stinger Mening: Altijd als ik in een Stinger rijdt krijg ik een Sonny Crockett gevoel, in ieder geval, dat was in Vice City zo als ik de 'Crocket's Theme' afspeel. Nu heb ik een Ricardo Tubbs met een kaal hoofd gevoel. In ieder geval kan ik er altijd goed mee rijden en ik heb er niks over te klagen. Hij kon wel wat sneller voor een Ferrari. RaceResultaten: Niet zoveel aan toe te voegen. De wegligging was beter dan ik dacht. De snelheid was goed, en et uiterlijk zat er gratis bij. Ik racete het parcours zo af, maar het werd niet korter dan 49 seconden. Tip: Deze auto hoort in je garage. Zoveel garage's heb je dan ook weer niet, maar als je deze tegen komt moet je er zeker zuinig op zijn. Het is een prachtige auto waarmee je je portomonnee kan showen. Elke zwerver zal je achterna kijken. Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: Het is een fijne auto. Maar niet de mooiste. Ik vind er een rare bumper aan de voorkant op zitten. Cheetah Mening: Het verbaaste mij dat deze niet zo snel was als de Infernus. Maar deze tijd was al goed genoeg vond ik. 48 seconden. Ik denk dat dit spannend gaat worden, geen een auto heeft de Infernus nog kunnen verslaan. Maarin ieder geval is de Cheetah wel beter als het om wegligging gaat. RaceResultaten: De race ging goed. De wegligging was echt heel goed, bij elke bocht ging het goed. Ik kwam geen een keer in de berm. Ik maakte de race af met een flinke snelheid. Tip: Als je deze auto ooit ziet rijden. Neem hem mee en zet hem in je garage. Ricardo Diaz heeft er ook een staan, dus je kan hem niet missn. Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: Een beter cijfer kan ik hem niet geven. Alles wat deze auto heeft is positief. Banshee Mening: Leuke wagen, heeft een lekker geluid. Deze gaat echt heel snel. We zullen zien wat zijn tijd is. Als je kijkt hoe hij eruit ziet, wil ik ook wel een oude Corvette. RaceResultaten: En die waren goed. Ik vloog één keer bijn door de bocht, maar ik kon hem net redden. Ik deed er 48 seconden over, wat voor mijn gevoel best goed is. De wegligging mag van mij zeker wel wat beter, als je kijkt hoe rg deze bak kan slippen. Tip: Met deze auto kun je je kinderen niet ophalen. Maar misschien wel je meisje, iets wat zeker indruk maakt, dus houdt deze auto in je garage. Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: De wegligging was zeker slechter nadat ik de Cheetah had getest. Daarom was het eerst even wennen. Ik heb lager gegeven omdat de wegligging Niet Goed was. De volgende Banshee moet zeker wat vernieuwd worden met de wegligging. Comet Mening: De Comet is een mooie auto, die snel gaat en die snel accellereert. Het jammere is, dat bij veel sportwagens het geval is, is dat deze auto geen goeie wegligging heeft en in een bocht je zo de controle verliest van deze auto. RaceResultaten: En dat gebeurde de eerste keer, ik moest dus de test nog een keer over doen. En als zoiets gebeurd, krij ik al gelijk een negatief gevoel over de wegligging van een auto. Verder ging hij lekker hard en was ik na 49 seconden al bij de eindstreep en ''plons'' in het water. Tip: Het is een leuke auto, maar dan mag het niet regenen. Deze auto is geschikt om van de politie af te komen en daarna de straten van Vice City onveilig te maken. Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: Hetzelfde cijfer als de Banshee, want de Comet heeft hetzelfde probleem; een flinke slipbak. Verder rijdt hij prima en hij ziet er zeker goed uit! Deluxo Mening: Deze auto reed heerlijk. Het geluid erbij en ik kreeg kippenvel. De wegligging is niet zoals behoren maar het is zeker wel beter dan de Comet en de Banshee. Verder zal ik toch eerder kiezen voor de Comet of de Banshee, ook al is hun wegligging slechter. Waarom? Omdat die spoiler aan de achterkant zwart is geverfd, en dat ziet er echt niet uit. RaceResultaten: Hij ging als een speer. De bochten nam hij bijna goed, iets beter kon nog wel. De Acceleratie was top, ik had hem zo op zijn staart getrapt. Rechte stukken gaan bij deze auto beter dan bij bochten. Tip: Als je gaat trouwen, moet je een andere auto kiezen, want je wordt uitgelachen door het publiek. Neem een Cheetah of een Banshee, die zien er prachtig uit! Deze auto moet een andere kleur krijgen, ik heb één tip voor jullie; koop een auto met een spoiler die dezelfde kleur heeft. Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: Het is een leuke auto, maar de spoiler moet niet zwart zijn en de wegligging moet beter zijn. Verder heb ik niks te klagen over deze auto, hij rijdt verder heel goed. Admiral Mening: Ik heb deze Admiral helemaal op zijn staart getrapt. Hij rijdt lekker en hij stuurt goed in de bochten. De wegligging is echt goed vergeleken metde Banshee . Als de snelste gaat hij niet, maar daar kun je niks aan doen. Het is een nette auto. RaceResultaten: Die waren eigenlijk best goed. Sturen in de bochten ging fijn, alleen het accelereren was wat moeilijker voor deze aut. Tip: Gebruik deze auto als je gewoon lekker wil touren Ik vind het niet echt een auto om de politie mee kwijt te raken, daarom kun je als je op de vlucht bent beter een andere auto kiezen Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: Ik vond het een fijne auto om mee te rijden. Ik ga geen lager cijfer geven omdat hij ietsjes langzamer was dan al die sportwagens. Dit is een zakelijke auto! Burrito Mening: Ik reed met dit busje, en ik voelde me een soort van B.A. persoon, die zijn hanenkam heeft afgeschoren en iets meer kleding draagt. Dit busje rijdt eigenlijk best lekker, en hij gaat ook best hard voor een normaal busje. De grip op de weg was goed. Even iets anders dan een snelle Cheetah. RaceResultaten: Hij stuurde goed in de bochten en zorgde ervoor dat hij niet omviel. Ik haat die busjes die zo snel omvallen, maar deze heeft dat totaal niet. Kijk maar naar de Pony en Rumpo, één keer naar links of rechts en hij ligt al bijna op zijn zijkant. Deze niet. Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: Niks aan toe te voegen. Landstalker Mening: Dus eerst reed ik met een Burrito die niet van de grond is af te krijgen, daarna een stalkertje die bij elke bocht zowat op zijn zijkant valt. Dit is een slechte wagen, eentje die je beter kan laten staan. Het jammere is dat bij de Empire Building deze dingen staan(Robbery). RaceResultaten: Ik nam de bocht heel raar, ik wilde geen brandende auto. Het lukte om elke bocht goed te nemen, maar ik moest de rem flink intrappen. Het accelereren gaat wat beter, hij kan eigenlijk best snel. Tip: Als je deze wagen ziet, laat hem dan alstjeblieft staan. Het ruineerd je leven, het maakt je leven kapot. Als ik jullie was zal ik alvast een Rocket launcher bij de Ammu-Nation kopen. Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: Dit ding is een ramp, je zult zonder nog beter leven. Daarom als je deze auto langs ziet rijden. Houd je bazooka in de aanslag..... Sentinel XS Mening: Deze auto vond ik altijd al leuk om mee te rijden. Toen ik GTA Vice City aanschafte, vond ik het jammer dat de Mafia Sentinel van GTA III er niet meer in zat. Gelukkig zat de Sentinel XS er wel in, die helaas in GTA San Andreas er niet meer inzat. Het was een prachtige, snelle, coole wagen RaceResultaten: Lekkere snelle race. Hijstuurt goed in de bochten en hij heeft een prachtige wegligging. Deze auto is gewoon top onder de personenauto's. Tip: Als je deze auto hebt zet hem maar in je garage. Hier kun je bendeleden in vervoeren of gewoon lekker mee touren. Heb je een vrouw en kinderen??? Dan kun je die ook nog ophalen! Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar:Dit is een auto die niet gemist mag worden. Daarom raad ik jullie aan om deze in je garage neer te zetten. Greenwood Mening: Ik vond de Greenwood echt heel hard gaan. Check op welke plek hij zit. Als je de wegligging erbij telt kan die de Deluxo bij houden. Ik denk dat ik een Greenwood in mijn garage houdt. RaceResultaten: Als eerste plakt hij gewoon aan de weg, als tweede gaat hij best snel, en als derde is het een prachtige car. Als je alles bij elkaar oprekend kan hij een Deluxo aan. Zo'n goeie wagen. Tip: Dit is een lekkere wagen, en rijdt best hard voor een sedannetje. Daarom is het helemaal niet raar als hij bij jou in de garage staat. Gebruik hem niet om je meisje op te halen, want dat maakt weinig indruk. Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: Een auto die alles goed op zijn rijtje heeft. De fabrikant mag trots zijn op deze wagen. Polaris V8 Mening: Deze auto vind ik een echte slipbak. Ik kan hem moeilijk houden in bochten. Verder vind ik het wel een mooie auto, een echte V8 hangt er zeker in. RaceResultaten: Zoals ik al zei is het een echte slipbak. Een bocht kon niet fatsoenlijk genomen worden. Daarom ben ik erg teleurgesteld in de wegligging van deze wagen. Verder is de snelheid wel op de goede plek. Tip: Deze zie je bij alle Brothels (protistution) die je hebt. Het is echt geen straf om met zo'n ding te rijden. Hij klinkt mooi en de snelheid is goed, maar bij elke bocht die neemt is het gevaarlijk voor je gezondheid. Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed/s] | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Idaho Mening: De Idaho was altijd voor mij een leuke auto. Ik vind alleen de snelheid heel slecht, daarom gebruik ik hem nooit als ik ruzie heb met de wet. Hij heeft een rare wegligging, kan flink slippen maar kan ook weer goed op de weg blijven rijden. Soms vind ik het maar een rare auto. RaceResultaten: Ik deed er 63 seconden over, ik ben blij genoeg dat hij sneller is dan de Landstalker en de Mr.Whoopee. De bochten nam hij goed maar slippen kan hij wel goed. De wegligging kon zeker wat beter en deze auto is echt niet bestemd om even snel naar het vliegveld te vluchten om even snel een vlucht te halen waarvoor je eigenlijk veel te langzaam ben. Tip: Meer een auto om je veilig op je eindebestemming te halen, maar is niet bestemd om even snel naar Escobar International te vluchten. Daarom zal ik deze auto alleen meenemen als haast er niet bij is en als je houdt van comfort. Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: Het is misschien wel een mooie auto, hij is niet snel en cool vind ik hem ook niet. Geef mij dan toch maar een Banshee. Caddy Mening: Dit is wel een grappig ding, en hoort eigenlijk thuis op de golfbaan. Daarom vind ik het knap van Rinaldo dat hij helemaal van de Leaf Links Golf Club zo'n Caddy heeft gehaald en naar de airport heeft gereden. Dit ding kan nooit op zijn dak komen, en dat is zo makkelijk daaraan. RaceResultaten: Het ging niet zo heel erg snel. Jullie weten vast wel een paar auto's terug dat ik een Landstalker al harstikke sloom vond, dus je moet al nagaan hoe erg dit cijfer gaat worden. Een ding kan hij zeker goed; door de bochten rijden. Zonder te remmen heb je hem in een flinke draai op het andere wegdek. Best makkelijk, maar dat komt omdat hij nog geeneens de vijftig haalt. Tip: Als je bij de Leaf Links Golf Club komt is het vast wel leuk om met zo'n ding te rijden. Maar verder is het een ding waar je niks aan hebt, ik ben al blij genoeg dat hij sneller gaat dan de Baggage Handler. Ooh, wat haat ik dat ding! Laat de Caddy gewoon staan en als je ooit op de Leaf Links Golf Club komt kun je hem altijd nog gebruiken als je de minigame golfen gaat doen, verder is dit ding zonde van je tijd. Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: Ik kan hem geen hoger cijfer geven. Ik vind een één ook weer overdreven, omdat hij toch geen slechte wegligging heeft. Daarom vond ik dat deze auto wel een puntje hoger kon; een twee. Mesa Grande Mening van Jericho: De Mesa Grande is een soort van Jeep, de auto zelf is niet zo heel mooi, maar hij haalt toch wel goede resultaten. Mening van Toni Caprioni: Je hebt gelijk Jericho, het is een soort Jeep, maar het is wel een mooie auto. De resultaten waren erg goed, ik zie dat de ''White Stig'' (Jericho) hem heeft uitgeprobeerd . Leuke wagen, goeie snelheid en hij rijdt lekker. RaceResultaten: De RaceResultaten van de Mesa Grande waren best goed. Ik dacht dat hij zoiets van een 58 à 59 seconden over een rondje deed. Maar het waren er maar 56 seconden! Dit kwam grotendeels door de goede wegligging van deze auto. Hij is niet van de snelste, maar wel 1 van de beter wat betreft wegligging Tip: Gebruik deze auto alleen als je de politie eens goed de stuipen op het lijf wil jagen, niet om wegtevluchten van de politie, maar wel om ze eens goed te rammen! Als race- of stuntcar is deze auto dan weer minder geschikt. En ten slotte: Als je deze auto tegenkomt, zet hem dat niet in je garage, maar beleef er gewoon wat fun mee! Becijfering van Jericho: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: Deze auto verdient nog een 5 omdat de wegligging zeer goed is. Verder is hij eigenlijk niet echt mooi en is de snelheid slecht. Hij krijgt ook een puntje meer omdat hij nogal sterk is. Hiermee ram je makkelijk een Infernus of een Cheetah van de weg. Maar race er zeker niet mee want je komt gegarandeerd als laatste over de streep. Becijfering van Toni Caprioni: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: Elke keer als ik in deze auto rijdt, krijg ik kippenvel. Ik denk dat Jericho zich daarbij niks kan voorstellen. In ieder geval zijn de meningen verschillend, precies hoe het bij Top Gear altijd gaat. Ik ben het eens met zijn tip, ram de politie flink met deze wagen en laat de politie voor jouw vluchten! Stallion Mening van Jericho: Mijn 2de becijfering gaat over de Stallion, een auto die er redelijk cool uitziet en ook nog eens snel rijdt. Neem niet te veel bochten op hoge snelheid, deze auto begint zo te slippen, zelfs als je nog niet eens snel rijdt! Mening van Toni Caprioni: Ik ben het eens met Jericho. Deze auto kun je beter thuis laten staan; of beter gezegd, helemaal niet kopen of stelen. Deze auto had een goed model: de Stallion uit San Andreas. In San Andreas was het zelfs één van mijn favoriete auto's maar hieris het gewoon om van te huilen. Raceresultaten: De Raceresultaten waren goed! De Stallion deed er zo'n 52 seconden over. De snelheid is redelijk goed maar de wegligging niet. De Stallion is één van de slechtere auto's qua wegligging. De eerste knalde ik tegen een vliegtuig aan en moest ik het opnieuw doen, met betere wegligging had ik dit vliegtuig makkelijk kunnen ontwijken. Tips: Gebruik een Stallion nooit in een race met veel bochten, dan zit je zo achter. Als je de Stallion inzet in een Drag-Race (een korte race op een recht stuk met soms bochtjes) of een race met heel weinig bochten kan hij het misschien wel van veel auto's halen, niet van de Infernus of de Cheetah,... Maar wel van de meerderheid. Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5| 6 | | 8 | 9 | 10 | Commentaar van Jericho: De Stallion scoort slecht, dat heeft hij te danken aan zijn vreselijke wegligging. Als je deze auto tegenkomt, haal dan je AK 47 boven en schiet de auto verrot, dat verdient hij! Commentaar van Toni Caprioni: Hé, we houden het netjes hé, het is beter om deze auto in het ravin te storten, zodat je zeker mag zijn dat er niks meer van overblijft. Deze auto is gewoon een auto die beter uit het spel verwijderd kan worden. Ik snap er niks van, Jericho reed harder met de Stallion dan ik met de Sabre Turbo. Deze auto is wel functioneel voor een race tegen een Sabre Turbo, erg raar, maar ik wi toch maar de Infernus. Tijd: 1e: Infernus (45 sec.)(Toni) 2e: Cheetah (48 sec.)(Rinaldootje) 3e: Banshee (48 sec.)(Toni) 4e: Stinger (49 sec.)(Toni) 5e: Comet (49 sec.)(Toni) 6e: Cuban Hermes (50 sec.)(Toni) 7e: Deluxo (51 sec.)(Rinaldootje) 8e: Greenwood (51 sec.)(Toni) 9e: Stallion (52 sec.)(Jericho) 9e: Sabre Turbo (54 sec.)(Toni) 10e: Sentinel XS (56 sec.)(Toni) 11e: Mesa Grande (56 sec.)(Jericho) 12e: BF Injection (57 sec.)(Toni) 13e: Admiral (58 sec.)(Toni) 14e: Polaris V8 (58 sec.)(Toni) 15e: Idaho (63 sec.)(Toni) 16e: Landstalker (69 sec.)(Toni) 17e: Burrito (66 sec.)(Toni) 18e: Oceanic (71 sec.)(Toni) 19e: Mr. Whoopee (83 sec.)(Toni) 20e: Caddy (87 sec.)(Rinaldootje) Voor reacties, suggesties en tips kun je mij een PB sturen of hier een bericht plaatsen. Als een auto becijferd moet worden kun je dat ook hier posten. Ik wens jullie veel leesplezier! Met Veel Dank Aan: rinaldootje, Jericho en Whiplash1212 en natuurlijk aan Summerbase. >>> Door SummerBase: Wie veel werk verricht kan ook wat terug verwachten, ik plak hem even vast als je het niet erg vindt. <<< Tuurlijk niet, beter zelfs, heel erg bedankt Summerbase! Bewerkt: 3 maart 2007 door Toni Caprioni Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 Ik wil de mr. whoopee wel eens zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Ik wil de mr. whoopee wel eens zien. Is goed Die-Hard, volgende week zal ik de Mr Whooppee als tweede beoordelen, en ik kan je nu al zeggen, het wordt niet zo heel erg goeie uitslag. (ik denk dat iedereen dat wel weet) Heeft iemand soms nog tips, suggesties of reacties??? Post ze dan hier??? Bewerkt: 21 februari 2007 door Toni Caprioni Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) dit las ik als tweede en vond ik ook wel grappig ik zou de Cuban hermes wel eens willen zien EDIT: Vind ik ook jericho Bewerkt: 21 februari 2007 door 60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 De infernus, die wil ik wel eens zien ! Ohja ff een tip: Kun je het niet beter om de 2 dagen ofzo houden, want een week duurt zo lang... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Goed idee, maar dan doe ik door de weeks twee keer, want anders ben ik zo snel klaar, er zijn maar iets van 60 auto's in Grand Theft Auto Vice City Stories. Dus elke week 3 of 4 auto's is wel heel erg overdreven. De Whoopee heb ik gedaan. Nu nog de Cuban Hermes en de Infernus. Ik denk dat de Infernus gaat winnen van de Sabre Turbo. Ik ben blij dat die is gevraagd, een beetje uitdaging is altijd leuk. Deze week wordt het wat meer auto's dan normaal. Deze vakantie heb ik meer tijd dan volgende week; als ik weer school heb. Dus je Cuban Hermes staat er al en ik ben nu bezig met de Infernus. Check welke op de eerste plek staat. Als er meer auto's becijferd moet worden, laat het me in dit topic weten. Zo blijft dit topic tenminste een beetje levendig, en kan er flink becijferd worden. Bewerkt: 21 februari 2007 door Toni Caprioni Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 weetje wat me ook leuk lijkt is de deluxo ben benieuwt want die was ook in gta vc heel snel mvg 60 ps sorry dat ik weer een voostel doe want ik had de cuban hermes ook al voorgestelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 Toni Caprioni mag ik ook eens een auto beoordelen ? De Cheetah lijkt me wel heerlijk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 Ik moet bekennen dat ik er eerst niet zo heel veel vertrouwen in had, maar het resultaat is toch heel leuk. Leuke beschrijvingen die lekker weglezen, en ook een leuk becijferingssysteem. Het zou alleen wel leuk zijn als je je verhaaltjes zou kunnen toelichten met screenshots, maar helaas heb je (waarschijnlijk) niet de mogelijkheid daartoe. In ieder geval echt leuk, ik zou zeggen: keep up the good work! Alleen één puntje waar ik het niet mee eens ben: de kleuren van de Cuban Hermes vind jij in GTA Vice City mooier, nou ik vind nu juist dat het witte uiterlijk in GTA Vice City Stories mooier is. Maar dat is een kwestie van smaak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2007 Ik vind het ook een heel mooi initiatief van Toni Caprioni . De beschrijvingen lezen inderdaad heel vlot en op zich is het wel een leuk idee. Verder vind ik wel dat de startpost van dit topic wel wat mag opgefleurd worden, mede door een banner en/of andere kleurtjes / groottes / etc .... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Bedankt Pietje II, fijn dat je eerlijk bent. Inderdaad heeft iedereen zijn smaak. Ik zal mijn best doen om alle auto's in dit topic te plaatsen. Met vriendelijke groet, Toni Caprioni P.S. Ik weet dat heel veel mensen een auto becijferd wilt hebben, maar op dit moment ben ik ook druk bezig met Top Gear Liberty City Stories™. Zo druk heb ik het eigenlijk nog nooit gehad op dit forum, daarom zal ik jullie willen vragen of jullie geduld willen hebben, zodat ik alle auto's netjes op een rijtje van aanvraag tot aanvraag kan bewerken. Edit hierboven:Als ik echt tijd hebt, zal ik de startpost eens flink bewerken, zodat het een stuk leuker uitziet. Belangrijke titels heb ik al dikgedrukt, zodat dat al een beetje opvalt. Bewerkt: 22 februari 2007 door Toni Caprioni Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastermatti3 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2007 Je moet een keer een caddy beoordelen dat wordt lachen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Je moet een keer een caddy beoordelen dat wordt lachen Daar is rinaldootje mee bezig. Ik krijg vandaag of morgen de uitslag hoe lang hij erover heeft gedaan, dan ga ik hem helemaal afkraken. (die Caddy dan hé ) Als iemand nog een auto wilt laten becijferen kan diegene dat hier posten!!! Iets wat ik wil toevoegen: ik wil alleen normale voertuigen becijferen. Ik ga geen Barracks OL, Rhino enz. becijferen. Het moet wel een beetje op Top Gear blijven lijken hé??? Bewerkt: 22 februari 2007 door Toni Caprioni Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2007 De stallion mag je wel eens beoordelen, een goede auto die toch redelijk snel rijdt. Hij gaat volgens mij 7e ofzo eindigen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWEGTA Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Misschien kun je ook een keer als je tijd en zin hebt de motoren testen. Bijvoorbeeld Streetfighter, PCJ 600, Sanchez, Wintergreen. PS: Leuk Topic Keep Up The Good Work Bewerkt: 22 februari 2007 door WWEGTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.