Dikbuik Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Ik verveel me nu nogal snel als er vrienden hier zijn. al mijn vrienden hebben een xbox of ps2. Ik wil iets nieuws alleen ik heb nog nooit een goede console gehad (ja een PsOne ) Daarom vraag ik mezelf af : wat is leuker om op zaterdag avond met wat vrienden te doen voor het uitgaan? Een Xbox360 of een Wii ?? Waar kun je dus met je vrienden het meest lol mee beleven en ik wil GEEN ps3 Bewerkt: 21 februari 2007 door Dikbuik Reageren
White Gold Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Tjah, als je lekker met z'n alleen lol wilt hebben. Dan zou ik voor de Wii gaan . Daarbij moet je dan nog wel een paar extra controllers kopen, maar dat moet voor de 360 ook. Denk maar aan Mario Party voor de Wii en alle games die nog moeten komen. Daarom ben je in jouw geval denk ik het beste uit met de Wii. Maar als je eens in je eentje wilt gamen ga dan voor de 360. Want daarvoor heb je de betere solo spellen en je hebt een goede online functie. Succes! Greetz, WG. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Tjah, als je lekker met z'n alleen lol wilt hebben. Dan zou ik voor de Wii gaan . Daarbij moet je dan nog wel een paar extra controllers kopen, maar dat moet voor de 360 ook. Denk maar aan Mario Party voor de Wii en alle games die nog moeten komen. Daarom ben je in jouw geval denk ik het beste uit met de Wii. Maar als je eens in je eentje wilt gamen ga dan voor de 360. Want daarvoor heb je de betere solo spellen en je hebt een goede online functie. Succes! Greetz, WG. Nee in mijn eentje game ik wel op mijn nieuwe pc. t gaat er gewoon om om lol te hebben met z'n allen Reageren
Jowx Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Nee in mijn eentje game ik wel op mijn nieuwe pc. t gaat er gewoon om om lol te hebben met z'n allen De Wii is echt een party console, als je daarmee met vrienden gamed lach je je dood. Dus ik zou voor de Wii gaan, zeker als je het puur voor de lol doet. Ten eerste heeft de Wii veel games die leuk zijn om met meerdere te spelen, ten tweede is de Wii goedkoper. Als laatste staan er ook leuke party games op de releasekalender, denk hierbij aan een nieuw deel in de Super Smash Brothers serie en Mario Party 8. Reageren
SamShine Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Dat licht volledig aan de partygames die er voor beide consoles zijn en hoe goed je vrienden kunnen gamen. De Wii heeft een lage instapdrempel door de Wii-mote. Als je dan bijvoorbeeld Wii Sports speelt stel je niemand achter omdat iedereen het kan, Nintendo heeft niet voor niets de Wii gemaakt met als bedoeling veel doornsede gezinnen te berijken. Ik zal even de voor de Wii én de Xbox 360 opsommen, daarbij in gedachte houdend een lage instapdrempel. Xbox 360 Call of Duty 2 Ghost Recoon: Advanced Warfighter Top Spin 2 Alle drie die games hebben geen lage instapdrempel, en het zijn géén partygames. De enige game die echt als partygame voor de Xbox 360 had kúnnen dienen is Dead or Alive: Extreme, maar deze heeft géén offline multiplayer, als deze er wel was was hij perfect geweest voor het stappen. Maar de games die hierboven staan opgenoemd hebben een multiplayer voor 4 man, bijna alle andere games hebben er eentje voor 2 man. Kijk daarvoor linksonderin achterop het doosje, voor het geval je het niet zeker weet. Ik vind het leuk om nu de lijst voor de Wii op te sommen! Nintendo Wii Far Cry Vengeance GT Pro Series Red Steel Super Monkey Ball: Banana Blitz Rayman Raving Rabbits Wario Ware: Smooth Moves Wii Play Wii Sports Een aardig grotere lijst, wat ook Nintendo's bedoel is geweest. Ik heb de titels met een (zeer) lage instapdrempel even dikgedrukt. Wario Ware, Wii play én Rayman Raving Rabbits zijn alledrie games die volledig uit minigames bestaan. Alleen het nadeel van Rayman Raving Rabbits is dat de multiplayer maar voor twee personen is, de games die dat hebben heb ik verder genegeerd, maar deze game heeft een uitzonderlijk hoge humorgraat zodat hij het toch verdiende erbij te staan. Wii Sports krijg je overigens gratis bij je Wii en Wii play voor € 10,- extra bij een Wii-mote. Waarvan er een paar extra toch wel essentieel zijn als je hem koopt als partyconsole. Beide consoles staan qua partygames nog in hun kinderschoentjes. Dus op basis hiervan moet je niet té ver in de toekomst kijken. Maar als ik dat nu doe zie ik dat de Wii er meer krijgt dan de Xbox 360, zodat je niet elke zaterdagavond, keer op keer, het zelfde spelletje loopt te spelen omdat er geen andere zijn. Mijn tip voor jou van mij is dus een Wii. Ook zal deze niet té veel uit je portomonee wegkapen, hij kost namelijk maar € 250,-, niet zo duur hé? Reageren
Dikbuik Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Maar is het zo dat je ook meer van die controllers dat je kan tennisen op wiisports aan kan sluiten? Dat je bijvoorbeeld met 2en tegen elkaar tennist? Bewerkt: 22 februari 2007 door Dikbuik Reageren
Jowx Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Maar is het zo dat je ook meer van die controllers dat je kan tennisen op wiisports aan kan sluiten? Dat je bijvoorbeeld met 2en tegen elkaar tennist? Ja, je kan zelfs met vier spelers tegenlijk tegen elkaar tennissen. Alleen of je daarvoor genoeg bewegingsvrijheid in je kamer hebt weet ik niet, maar de mogelijkheid is er wel. Met bowling en golf kan je zelfs met 1 controller met meerdere spelers spelen, dan moet je telkens de controller doorgeven aan elkaar. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Maar is het zo dat je ook meer van die controllers dat je kan tennisen op wiisports aan kan sluiten? Dat je bijvoorbeeld met 2en tegen elkaar tennist? Ja, je kan zelfs met vier spelers tegenlijk tegen elkaar tennissen. Alleen of je daarvoor genoeg bewegingsvrijheid in je kamer hebt weet ik niet, maar de mogelijkheid is er wel. Met bowling en golf kan je zelfs met 1 controller met meerdere spelers spelen, dan moet je telkens de controller doorgeven aan elkaar. Ooh bedankt. ik weet t bijna zeker, ik koop een Wii Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.