Jump to content

Reclame


Big Boss

Recommended Posts

Vertel hier welke reclame op TV of radio jij goed of juist niet goed vindt. Reclamespotjes kan je denk ik wel vinden op YouTube.

--------------------

Hier komen de mijne, deze vind ik zelf echt geweldig:

Proximus Family Calls -

KBC Bank en Verzekering -

Klik (kbc.be)

^Dit dorp bestaat echt!^

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    3

  • Big Boss

    2

  • Wesley

    2

  • MostWantedKid

    2

Ik heb zooon hekel aan die postcrediet etc reclames. en het ergste is ook nog dat bijna al die bedrijven met die irritante lening reclames ook nog van de zelfde man zijn namelijk de directeur van AZ. Dit heeft er eigelijk niks mee te maken maar ik snap niet of die man nooit gek word van al zijn reclames. :bonk:

ik vind die reclames op ik dacht slam fm of q-music wel grappig. wij zetten de radio altijd aan onder tekenen op school en dan hoor je constant van die erotische reclames om 10 uur sochtends. echt dikke lol :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een hekel aan elke reclame :duh: . Midden in een film RECLAME :ch: dan denk je dat de film weer begint.. zenden ze eerst weer 5 minuten van voor de reclame uit :clown: . Dus heb ik geen favo reclame. Reclames zijn alleen goed om even je blaas te legen of om een :bier: te halen.

En dan die Leen van Frisia, als ik me ergens aan erger dan is dat wel aan hem. Daar wordt ik toch zo ziek van he.

Reclame :kots: :td: :erm::(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat reclame ook, soms zijn er wel grappige bij maar de meeste zijn slecht.

Maar geen reclame vind ik ook niet leuk, tijdens een film dan hé!

Omdat je anders geen tijd hebt om iets te nemen voor het eten (of eens naar het toilet kan gaan).

Maar even ontopic:

Een favoriet heb ik niet echt.

Maar een leuke vind ik wel die reclame dat zo alle mensen vallen voor een bord waar opstaat: 'percenten'.

Het is van een bank maar ik weet niet meer welke, ik kan het ook niet vinden op youtube, dus geen filmpje.

Edit: @ hieronder: Oh ja! dom van me

Bewerkt: door hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Maar een leuke vind ik wel die reclame dat zo alle mensen vallen voor een bord waar opstaat: 'percenten'.

Het is van een bank maar ik weet niet meer welke, ik kan het ook niet vinden op youtube, dus geen filmpje.

Al eens in de eerste post gekeken? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Die ene reclame van Postkridiet ofzo, man daar wordt ik helemaal GEK van.

"Wat kost die? *En dan zegt die nu de tel. nummer* "

Of die ene reclame van de mediamarkt, "Kopen jonge, ja man, moet je echt even kopen!" en dat gaat een tijd lang door..

Link to comment
Delen op andere websites

Reclame kan soms inderdaad héél irritant zijn. Net op de spannende delen in een film enzo ;) En als ie dan nog grappig was...Maar neen...Reclames van wasproducten zijn echt de allerslechtsten (die kwam er ook als allerslechtste uit in een enquete van Quest Magazine).

Maar af en toe zit er wel een heel orginele, grappige reclame tussen :D

Reclames die - ik toch - nog nooit zag op televisie zijn deze van Bud Light. Ik heb er al heel veel gezien en ze blijven keer op keer goed.

Deze bijvoorbeeld.

Of deze

En wat dacht je van deze of deze ;)

is ook super. En ook
is dat. Of

:D Zo kan ik nog een hele tijd doorgaan, maar als je er meer wil zien, tik even "Bud Light" in op youtube, have fun ^_^

PS: Deze vond ik ook nog net terug ook hele goeje ;) Nu stop ik er echt mee :D

Bewerkt: door demontventoux
Link to comment
Delen op andere websites

Even Apeldoorn bellen vind ik wel leuk, en die filmpjes van Demontvoux, van Bulight vind ik ook lachen. :) Maar verder vind ik reclame meestal irritant, bijvoorbeeld onder Prison Break. Maar zonder reclames konden we onze favoriete series waarschijnlijk niet eens zien dusja..

Link to comment
Delen op andere websites

Dit stond in het taalboek, ik weet hem niet meer heel goed, maar het was iets van:

Iedere dag in de bus,

Altijd hetzelfde:

FOLDERS

In film waar je weg van bent,

toont op het spannendste moment:

LUIERS

Fietsen in de vrije natuur,

op een boerenschuur:

ROOKWORST

Radio aan voor de top tien,

Of een goed gesprek misschien?

WASPOEDER

Zoiets was het ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...

Op TV zie je wel eens van die geinige commercials.

Plaats hier eens een paar van die reclamespotjes!

Hier is alvast nummer 1:

>>> Door NandroDavids: Topic bestaat al, dus samengevoegd. Volgende keer a.u.b. de zoekfunctie gebruiken<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de reclame goed van een meisje die aan haar papa vraagt waarom ze geen digitaal televisie hebben , dan vraagt die papa aan haar " Kijk eens op mijn rug , kijk eens " en dan kijkt dat meisje en zeg" er is niks " en dan zegt die man van " Ah er groeit dus toch geen geld" ofso best wel droog maar hij is wel goed. ( jullie kennen het wel "het geld groeit me toch niet op de rug " spreekwoord ofzo)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat reclame's vooral als je naar een filmpje kijkt, constant die reclame's zeker 4 keer in 2 uren tijd, dan verzet ik mijn TV ook even naar andere post ofzo.

Maar als ik dan eens kijk naar reclame's vindt ik vooral de reclame's van Belgacom goed:

Daarom heb ik ook Belgacom TV :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...