Jump to content

First Person View?


White Gold

Wil jij een First Person View?  

47 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil jij een First Person View?

    • Ja.
      11
    • Nee.
      32
    • Maakt me niet uit.
      4


Recommended Posts

De questie van dit topic; Wil jij een First Persion View in GTA IV?

Mijzelf lijkt het wel leuk om eventjes een FPV (First Person View) mogelijkheid te hebben. Vooral in auto's en treinen. Dan zie je het interieur ook eens.

Maar wat vind jij?

Link to comment
Delen op andere websites

omdat het alleen maar irritanter schiet.
Dat zie je toch echt verkeert. Waarom zouden er anders zoveel First Person Shooters zijn? :bier:

Mij lijkt het helemaal niks. GTA werkt zo lekker dankzij de Third Person View. Een free roaming game werkt ook niet lekker op een First Person View, Oblivion (ookal is dat een RPG, je begrijpt wat ik bedoel) daarnaast gelaten. Deze werkt lekkerder dankzij de omgeving, maar zie jij GTA al in een bos of middeleeuwste dorpjes? :sigaar: Als Rockstar dit zou doen zouden ze de hele gameplay van GTA verpesten, dat is iets dat ze altijd wel goed voor elkaar hebben. Maar ik ben zoiezo toch tegen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op Maakt me niet uit. Ik vind first person missies wel leuk in de gta's, vooral de Just Bussines missie van Big Smoke in sa. Dus het mag er zeker komen vind ik! Maar ik zou het niet erg vinden moest het niet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij mag er in zitten, maar het spel moet toch standaart op Thirt person zitten. Het enige spel dat ik leuk vind in FPV is Oblivion, maar daar schakel ik wel veel.

Ik denk niet dat ze het gaan doen, want dan krijg je dus echt een hele andere gta. En het moet toch een GTA zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...