Jump to content

[PS] Photomanipulation sig tutorial


Xyron

Recommended Posts

Heya

Ik zag dat er maar 1 tut hierover was, en dat het amper gebruikt werd. Naja ik dacht ik maak er wel een tut van. Dit is trouwens ook me 1e tut. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en wat van kunnen leren:)

Het is een leuke style vind ik. Onderaan heb ik ff url van de picture gegeven die ik had gebruikt.

Naja feel free posting ur outcomes :D

Tips/rates altijd welcome ^_^

pmtutdeel1mv4.jpg

pmtutdeel2ir5.jpg

Hier is de wallpaper die ik gebruikte voor de sig:

http://img172.imageshack.us/img172/7021/wo...ade1024xnm9.jpg

EDIT: Ik zie dat hij er niet zo goed opstaat(de tutorial) :) naja je moet hem ff opslaan, en dan met PS openen en dan gewoon inzoomen. Dan kun je hem goed zien:) sorry voor het ongemak. Haha alles is nu wel weer goed!

Post ur outcomes!:puh:

Xyron

Bewerkt: door Xyron
Link to comment
Delen op andere websites

Het lukt ook niet als je Photoshop opent en dan inzoomt op het plaatje, bij jou wel omdat je het originele bestand hebt, wij niet hé. Maar volgens mij heb je een foutje bij Imageshack gemaakt, waarschijnlijk heb jij de 'Direct link' code gekopieert, of de verkeerde Thumbnail-code. Je moet de 'Thumbnail for Forums (1)'-code kopieeren, andere lukken niet volgens mij.

Hier even een screentje voor de duidelijkheid, want mijn uitleg is toch zo onverstaanbaar, niet? :-(

thumbnailsdr8.png

Nu moet het lukken, normaal gezien toch. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, beetje raar dat het niet lukt.

Hoe groot is je tutorial in normale grootte?

Probeer eens je tutorial in twee stukken de verdelen. Aangezien het blijkbaar niet lukt om de hele tutorial mooi te uploaden. Dus pak het originele .PSD bestand en maak er twee bestanden van, dan neem je het eerste bestand. Je gaat naar Imageshack, upload dan je eerste deel van de tutorial en kopieer de 'Direct link to image' code. Plaats hem nu in je post. Nu ga je weer naar Imageshack en nu pak je het tweede deel van de tutorial, upload dit bestand ook. En kopieer weer de 'Direct link to image' code, plak hem nu ook vlak onder je andere code in je post.

Nu moet het (hopelijk) lukken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Okee ik heb het in 2 stukken verdeeld .. en het lukt

ik zal z.s.m het outcome ff posten

bedankt voor je hulp jon-asses :bier:

EDIT: Okee de tut staat er nu goed op! Veel plezier met de tut en hoop dat jullie er wat van leren

Xyron

Bewerkt: door Xyron
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...