Black Force Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) !!!MOD GESTOPT!!! de mod werd me te veel werk, en ik heb naast modding ook nog een leven. dus sorry, maar de mod is dus gestopt. MOD's, je ziet maar wat je met dit topic doet, maar van mij mag ie dicht of zelfs verwijderd worden. Bewerkt: 20 juli 2007 door Black Force Reageren
White Gold Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Leuk idee . Maar er zijn mensen die misschien wel wat willen inspreken voor cutscénes of gebruik daarvoor ondertiteling. Cutscénes horen bij GTA . Kun je alvast verklappen welk jaar dit gaat afspelen? Ervoor of erna? En vullen jullie zelf de lege gaten van de voorgaande GTA's op? Succes! Reageren
Black Force Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Over de Cutscenes, die komen er wel, maar er moet nog een hele goede oplossing gevonden worden, maar ze komen er zeker weten wel hoor! Over het jaar, dat weten alleen de leden, en die mogen dat niet doorvertellen! ik maak het nog wel een keer bekend! markps3fanman Reageren
Woetsha Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 met andere woorden gaan jullie zelf SA S maken???? VETT COOL MAN Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) *KLIK!* Ik wou hier een mod van maken maar ik ben er nog niet zo goed in. Dus ik kijk uit naar jouw versie! Bewerkt: 24 februari 2007 door Clowntje_93 Reageren
Black Force Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Clowtje, jij wou alles alleen maken? je mag wel met ons meedoen markps3fanman Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Neej tuurlijk niet maar ik wou eerst wat beter worden met mission scripten voor ik hier een topic aan ging maken. EDIT: Kan ik anders meedoen met verhaallijn maken?? Bewerkt: 24 februari 2007 door Clowntje_93 Reageren
Black Force Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Neej tuurlijk niet maar ik wou eerst wat beter worden met mission scripten voor ik hier een topic aan ging maken. EDIT: Kan ik anders meedoen met verhaallijn maken?? dat is oke, je bent aangenomen markps3fanman Reageren
GameGround Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Komen er ook andere wapens in deze MOD??? lijkt me een vette MOD Reageren
Black Force Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Komen er ook andere wapens in deze MOD???lijkt me een vette MOD dat is misschien wel een goed idee, ik had er nog niet aan gedacht, bedankt voor de TIP! even nog een vraag: zou ik de mod the san andreas stories of GTA San andreas stories noemen? markps3fanman Bewerkt: 25 februari 2007 door markPs3fanman Reageren
Pemp Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Gewoon GTA San Andreas Stories. Misschien steekt R* er nog wel iets van op Greets, Pemp Reageren
Jericho Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Komen er ook andere wapens in deze MOD??? lijkt me een vette MOD dat is misschien wel een goed idee, ik had er nog niet aan gedacht, bedankt voor de TIP! even nog een vraag: zou ik de mod the san andreas stories of GTA San andreas stories noemen? markps3fanman Ik vind persoonlijk The San Andreas Stories mooier klinken dan GTA San Andreas Stories Reageren
Black Force Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Gewoon GTA San Andreas Stories. Misschien steekt R* er nog wel iets van op Greets, Pemp heb je toestemming nodig om het GTA te noemen? markps3fanman Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Ja natuurlijk moet dat, het is copright beshermd dus... maar ik weet niet ofdat het voor mods geld. Bewerkt: 25 februari 2007 door stefaneke Reageren
Black Force Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 het word dus gewoon the san andreas stories, dat voorkomt weer dat copyright gelul. markps3fanman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.