Jump to content

missie N.O.E.


Time Fighter

Recommended Posts

ja ok hier een tip:

probeer eerst helemaal naar het westen te vliegen en vervolgens over het water naar het zuiden naar je plaats van bestemming en weer trug

zo heb ik hem gehaald en is hij eigenlijk best makkelijk.

En wat ook kan helpen is in first person vieuw vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heen vliegen langs de no fly zone, dan over het water en over de airport van SF, over de snel weg, over de weg naar Angel pine, door het rondje en vlieg richting zee...

Dan helemaal omhoog, dan naar rechts en optijd boven land gaan en landen, maakt niet uit waar(hoeft niet in het rondje)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ik heb hem gehaald via deze weg.

eerst ga je als je opstijgt naar rechts over de bergkusten ofzo?:puh:

dan duik je naar beneden ga je over het water

die weg volg je als je beetje aan het eind ben ga je naar links ook over het water zo ga je helemaal door to je voor de mount chilihad bent daar ga je links een rivier in onder de brug door

volg de rivier

over het platteland

door de corona klaar

Link to comment
Delen op andere websites

zeg wees nou dapper ik vloog hoog, richting naar de corona gewoon naartoe vliegen en goed uitwijken voor die raketten die je te zien op radar als te dicht komt dan rap uitwijken en daarna probeer vliegtuig weer op zelfde koers ik heb die missie meteen geslaagd

denk eraan want min nonkel (die is wel kolonel van luchtmacht in westhoek :rolleyes: ) zegt dat altyd tegen my, "als jij bang ofzo zyt, betekent dan dat jij een sukkeltje, wees nou dapper en vecht terug zoo hard als jij kun en probeer ook niks van angst te kennne"

enjah ik denk meteen aan die zin en probeerde zoo dapper te vliegen en geslaagd ook hoor probeer jullie ook :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

als slim en als je ze al heb zal ik dan en straaljager pakken om mee te vliegen dan kan je zelf ook trug schieten naar die straaljagers. B)

Die heb je dan nog niet :rolleyes:

Ik ging over het water heen, links, en dan van linksonder naar de corona vliegen en dan helemaal naar rechts toe sturen richting zee en op je gemak terugvliegen.

Uitkijken voor de bomen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

als slim en als je ze al heb zal ik dan en straaljager pakken om mee te vliegen dan kan je zelf ook trug schieten naar die straaljagers. B)

Die heb je dan nog niet :rolleyes:

Ik ging over het water heen, links, en dan van linksonder naar de corona vliegen en dan helemaal naar rechts toe sturen richting zee en op je gemak terugvliegen.

Uitkijken voor de bomen. :)

ja ik ben nu ook bij die missie hoe moet je eigenlijk die straaljagers afschudden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...