Jump to content

Resources van Ferre


Ferre

Recommended Posts

http://www.deviantart.com/deviation/48984841/

Op DevaintART doen de patterns het best goed, met bijna 300 downloads in korte tijd. Ik wil de 3×3 scanline in 20 verschillende kleuren ook hier delen.

@ hieronder: zou best kunnen, alleen ik zelf heb het nergens anders gezien. Ik had gewoon zin om iets handigs te maken.

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gedaan Ferre! Handig, alle kleuren bij de hand. :klap: Al houd ik het liever bij een zwarte scanline waar ik de kleur gewoon van verander als dat nodig is. Toch erg helpvol als je geen zin hebt om zelf kleuren te gaan mengen. Good job en bedankt voor het delen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook font nodig maar maakt niet uit wat voor maar waar kan ik downloaden ik heb ze wellis gedownload en ik heb ze nog maar als ik die open bij de map Windows en klik eentje aan krijg ik van die letters en hoe moet ik nu verder met dit ??

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook font nodig maar maakt niet uit wat voor maar waar kan ik downloaden ik heb ze wellis gedownload en ik heb ze nog maar als ik die open bij de map Windows en klik eentje aan krijg ik van die letters en hoe moet ik nu verder met dit ??

Fonts kun je downloaden op verscheidene websites, een uitstekende website hiervoor is: Dafont. Als je een font hebt gedownload pak je hem uit, dit kan met bijvoorbeeld WinRar. Als je dat gedaan hebt komt er een .'TT' bestand uit. Dit bestand stop je in de volgende map: '..Deze Computer/C:/WINDOWS/Fonts.' Als je dit allemaal gedaan hebt kun je ze gebruiken in de progamma's zoals; Word, Photoshop. Je hoeft er dus niet op te klikken, zoals jij doet. Voor meer informatie verwijs ik je door naar de Adobe Photoshop - Guide.

Link to comment
Delen op andere websites

Shine layers

Ik heb ze al een aantal weken terug gemaakt, alleen nog niet op internet gezet. Het zijn glans layers voor je designs. Hier op het forum heeft Upstream eens een tutorial gepost, waarbij je een glans moest maken met de Pen Tool. Ik had daar moeite mee, alleen nu is de Pen Tool mijn vriend. Dus, als je zelf geen zin hebt om aan de gang te gaan met die tool... :sigaar:

Link: http://www.deviantart.com/deviation/50336338/

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...