Jump to content

Is Hip-Hop Dood


Da Phoenix

Hip Hop is Dood  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij

    • Ja
      16
    • Nee
      21


Recommended Posts

Wat vinden jullie?

is Hip-Hop dood?

Nas rapt erover in het nummer Hip Hop Is Dead.

Ik vindt van niet.

sommige mensen klagen over de artiesten die rappen over Drugs/Auto's/Bling.

maar ik vindt dat dat ook wel wat heeft.

The Game zegt ook in One Blood Remix ook

Hip Hop ain't dead, it just took a couple shots

Ik wil jullie mening ook weten.

Edit: Ik wil dat mensen die nooit hip-hop/rap hebben geluisterd niet wat posten want die zeggen toch JA

Bewerkt: door Da Phoenix
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    8

  • Da Phoenix

    6

  • RobertSA

    5

  • DaddyPimp

    3

Hip Hop is niet dood en gaat ook niet dood!!

Er zijn zoveel verschillende genre's daarin, dat je niet weet hoeveel andere rappers er zijn!

Nu praten we alleen over de bekendste, maar als we niet over bekende rappers praten is het heel anders en dan is het niet dood!!

Ik stem voor NEE

Link to comment
Delen op andere websites

De real American hip-Hop zal nooit doodgaan. Maar die booring hollandse rapzooi probeert het te overschrijden. Rappers zoals SnoopD, the Game, G-unit, Chammilionare enz. houden het in leven. Maar te hopen dat de Hollandse rap niet boven hun uisteekt en dat de real Gangsterrap erin blijft.

@hieronder: Een mening is een mening hé ;)

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind niet dat HipHop dood is, maar het wordt wel steeds slechter door al die commerciele kutnummers. Zoals 50 Cent-In Da Club en Chamillionaire-I'm in love with my money. Rap(HipHop) moet gewoon over de verhalen van de rappers gaan. Niet over geld en wijven.

Edit: @ hierboven, ik vind niet dat G-Unit en Snoop Dogg het nog in leven houden. Snoop Dogg is de laatste tijd ook veel te commercieel, kijk maar naar nummers als I wanna love you, met Akon. En dat nummer met de Pussycat dolls. En G-Unit houd het helemaal niet in leven, zij runnen echt niks. En maken ook niet eens goede nummers. The Game is helemaal niet commercieel, die heeft wel goede nummers die echt ergens over gaan. Chamillionaire ook wel, maar heeft ook een paar commerciele.

Bewerkt: door robertpsv
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook niet dat hip-hop dood is. Er zijn nog genoeg rappers. En bijna de helft van alle NL artiesten zijn rappers, dus hip-hop is zeker niet dood. Maar hip-hop is wel steeds commercieler geworden. En nou denkt iedereen dat hij kan rappen. Vroeger had je wel minder rappers, maar ze konden het bijna allemaal wel. Nu heb je er heel veel, maar de helft heeft eigenlijk talent. Ook probeert nu bijna elke rapper 'gangsta' te zijn. Terwijl de helft dat maar zijn. Maar rap is niet dood, maar commerciëler geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...