Da Phoenix Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Wat vinden jullie? is Hip-Hop dood? Nas rapt erover in het nummer Hip Hop Is Dead. Ik vindt van niet. sommige mensen klagen over de artiesten die rappen over Drugs/Auto's/Bling. maar ik vindt dat dat ook wel wat heeft. The Game zegt ook in One Blood Remix ook Hip Hop ain't dead, it just took a couple shots Ik wil jullie mening ook weten. Edit: Ik wil dat mensen die nooit hip-hop/rap hebben geluisterd niet wat posten want die zeggen toch JA Bewerkt: 28 februari 2007 door Da Phoenix Reageren
SWYV Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 hip hop 4 life (vind radiostation van GTA SA "Radio Los Santos" altijd relaxe radiostation vandaar) Reageren
LBG Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Hip Hop is nog lang niet dood, niks mee aan de hand. Maar rap is een ander verhaal. De rap die iedereen kent zoals 50 Cent, P. Diddy enzo is aan het veranderen in pop/R&B vind ik. Reageren
Grove St. Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Heeft het ooit geleefd dan.. Breakdance is wel vet om te zien, of hoort dat er niet bij? Reageren
Cenzy Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Voor mij is het " Dood " Ik luister niet naar RnB , Rap , HipHop .. ( 3 keer raden naar wat ik luister ) Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Zoals gangster rapper The Game ooit zei, "Hiphop ain't dead, it just took a few shots." Nee dus. EDIT: Ow ik zag niet dat dat ook in de beginpost stond. Bewerkt: 28 februari 2007 door Clowntje_93 Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Het heeft voor mij nooit bestaan... Mensen die er te erg in op gaan in hun HIP HOP wereldje komen er niet goed uit... met al dat gangsta gedoe! Maar jha, iedereen zijn muziek. Maar voor mij toch geen rap.. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ff offtopic ik heb dit bij mijn poll staan dat klopt niet 4 zeggen Ja 2 nee en er zijn 7 stemmen waar is de laatste? Reageren
LBG Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ik heb per ongeluk op geen stem geklikt. Reageren
King Room Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Hip Hop is niet dood en gaat ook niet dood!! Er zijn zoveel verschillende genre's daarin, dat je niet weet hoeveel andere rappers er zijn! Nu praten we alleen over de bekendste, maar als we niet over bekende rappers praten is het heel anders en dan is het niet dood!! Ik stem voor NEE Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) De real American hip-Hop zal nooit doodgaan. Maar die booring hollandse rapzooi probeert het te overschrijden. Rappers zoals SnoopD, the Game, G-unit, Chammilionare enz. houden het in leven. Maar te hopen dat de Hollandse rap niet boven hun uisteekt en dat de real Gangsterrap erin blijft. @hieronder: Een mening is een mening hé Bewerkt: 1 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) Ik vind niet dat HipHop dood is, maar het wordt wel steeds slechter door al die commerciele kutnummers. Zoals 50 Cent-In Da Club en Chamillionaire-I'm in love with my money. Rap(HipHop) moet gewoon over de verhalen van de rappers gaan. Niet over geld en wijven. Edit: @ hierboven, ik vind niet dat G-Unit en Snoop Dogg het nog in leven houden. Snoop Dogg is de laatste tijd ook veel te commercieel, kijk maar naar nummers als I wanna love you, met Akon. En dat nummer met de Pussycat dolls. En G-Unit houd het helemaal niet in leven, zij runnen echt niks. En maken ook niet eens goede nummers. The Game is helemaal niet commercieel, die heeft wel goede nummers die echt ergens over gaan. Chamillionaire ook wel, maar heeft ook een paar commerciele. Bewerkt: 1 maart 2007 door robertpsv Reageren
spoeky Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Ik vind ook niet dat hip-hop dood is. Er zijn nog genoeg rappers. En bijna de helft van alle NL artiesten zijn rappers, dus hip-hop is zeker niet dood. Maar hip-hop is wel steeds commercieler geworden. En nou denkt iedereen dat hij kan rappen. Vroeger had je wel minder rappers, maar ze konden het bijna allemaal wel. Nu heb je er heel veel, maar de helft heeft eigenlijk talent. Ook probeert nu bijna elke rapper 'gangsta' te zijn. Terwijl de helft dat maar zijn. Maar rap is niet dood, maar commerciëler geworden. Reageren
kristof01 Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Voor mij is Hip-hop wel dood. Geef mij maar oldschool-rock Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.