Jump to content

Error Error Error.

Recommended Posts

Geplaatst:

Iemand had mij hiermee al wellis geholpen.

Maar het komt nu weer nu ik weer GTA SA installeer

Ik heb GTA SA jaar ofzo geleden gekocht, met v2.00, die waren er alleen maar nog.

Dus als ik een savegame gebruik... dan minimalizeert hij automatisch en zegt probleem verzenden en die ****.

kan iemand mij helpen?

ik heb hem al gedowngrade, naar v1.00 via die patch die hierro in die downloads section staat;)

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp, dan heb jij je SA gepatched naar V1.01. Als je dat doet, kan je je V2 savegames niet meer draaien. Of is het zo dat je V1 savegames hebt, die je op V2 draait? En daarom gepatched hebt...

VWO-er

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt orgineel versie 2. Als je deze downgrade dan zorg je ervoor dat het spel dezelfde mogelijkheden krijgt als versie 1. Het gaat er dus om dat je het spel nu ook kunt modificeren. Echter behoren de main.scm en de script.img nogsteeds tot versie 2. Savegames van versie 2 zullen daarom ook nog wekren. Als je ook de main.scm en script.img vervangt voor versie 1, dan zul je wel savegames van v1 kunnen opstarten.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:
Als je ook de main.scm en script.img vervangt voor versie 1, dan zul je wel savegames van v1 kunnen opstarten.

Ik heb trouwens die V1 files nog wel voor hem. Tot een tijdje terug waren ze in een topic te downloaden maar de links daar zijn helaas verlopen. Dus, 7caeser7. Ik heb ze voor je in mijn bijlagen gestopt. Na het downloaden moet je ze even uitpakken en dan in de volgende map plaatsen: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Vergeet overigens geen back-ups te maken van je andere originele bestanden.

V1 Files:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...