Jump to content

Liedjes zetten in moviemaker


Aeroplane

Recommended Posts

Hey,

Ik heb een probleempje met moviemaker. Ik kan geen liedjes meer plaatsten ? Het kon gisteren nog , maar opeens deed mijn computer raar. Ik heb hem afgezet en ik wou verder doen met Moviemaker. Ik wou een liedje invoegen maar het lukte niet , ik doe het nochtans juist. Ik doe het als volgt : Ik druk op audio of muziek invoegen en dan doe ik Mijn Documenten/Muziek/iTunes/Redhotchilipeppers/MothersMilk en waneer ik het laatste bestand open ( het is een legale cd) komt er niets te staan?

Hoe komt dit ?

Groetjes,

Aeroplane

Link to comment
Delen op andere websites

Je begrijpt het niet.

Ik zet ze ook in de balk vanonder , maar ik kan gewoon geen liedje selecteren uit mijn bestanden.

Weet er iemand wat ik hier tegen kan doen ?

Groetjes,

Aeroplane

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat het een bestand is wat MovieMaker accepteert? Bestanden die van een cd afkomen (legaal of niet) zouden wel eens een extensie kunnen hebben die niet wordt geaccepteerd door MM.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Het strafste is dat ik een liedje van mijn gekocht&legaal Album er niet op gaat en een Gedownload&Illigaal nummertje wel op gaat ..

En ik wil een liedje van mijn album.

Groetjes,

Aeroplane

Link to comment
Delen op andere websites

Oke.

Je start Windows Movie Maker op; dan druk je op bestand, dan zie je: ''Importeren In Collecties'' (Of CTRL + I. Hier even een plaatje:

Ik hoop dat je het snapt.

Edit:

Woops! Sorry, kijk eerst naar het 2e plaatje.

post-2823-1172859870_thumb.jpg

post-2823-1172860007_thumb.jpg

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

naamloos45yq8.png

Maar het is gewoon een CD'tje dus hij moet het toch kunnen lezen ?

Groetjes,

Aeroplane

Hmm, misschien licht het aan het bestand van het liedje (m4a). Zou je het liedje (als het niet al te groot is) misschien even op het forum kunnen zetten? Dit kan bijvoorbeeld met www.rapidshare.de, of met www.putfile.com. Dan kan ik namelijk kijken of ik hetzelfde probleem heb, en of ik het liedje misschien zo kan converteren dat hij WEL geschikt is voor Windows Movie Maker.

EDIT: Hmm, ik zit net te denken dat dit wel eens illegaal zou kunnen zijn. Het kopieëren van een liedje waar auteursrechten op staan.. Ik weet nooit precies wanneer iets nou wel of niet illegaal is, ik kan dat niet zo goed meer volgen tegenwoordig. Kan een Moderator of hoger daar misschien iets over zeggen?

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien weet ik het al, je importeert het meteen vanaf je CD naar Windows Movie Maker. (Ik begin nu te twijfelen)

Kan je niet je liedje gewoon even kopiéren en plakken in een andere map ín je computer? En dan importeren?

Jij hebt een M4A file en volgens mij word dit ook niet echt ondersteund bij WMM. :{

Althans, dat weet ik niet erg zeker.

Ik ga even een Converter zoeken van M4A naar Mp3 voor je, ik zeg het wel wanneer ik er een voor je vind, probeer nu even de manier te proberen die ik net zei. (dikgedrukt)

Tada! :dans:

http://www.mp3-cd-converter.com/convert_mp...m4a_to_mp3.html

Convert je M4a bestand naar Mp3!

Ik ga nu even douchen, ik kom straks nog even kijken.

Ben er weer, is het gelukt? :)

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

naamloos45yq8.png

Maar het is gewoon een CD'tje dus hij moet het toch kunnen lezen ?

Groetjes,

Aeroplane

Misschien weet ik het al, je importeert het meteen vanaf je CD naar Windows Movie Maker. (Ik begin nu te twijfelen)

Kan je niet je liedje gewoon even kopiéren en plakken in een andere map ín je computer? En dan importeren?

Jij hebt een M4A file en volgens mij word dit ook niet echt ondersteund bij WMM. :{

Althans, dat weet ik niet erg zeker.

Ik ga even een Converter zoeken van M4A naar Mp3 voor je, ik zeg het wel wanneer ik er een voor je vind, probeer nu even de manier te proberen die ik net zei. (dikgedrukt)

Tada! :dans:

http://www.mp3-cd-converter.com/convert_mp...m4a_to_mp3.html

Convert je M4a bestand naar Mp3!

Ik ga nu even douchen, ik kom straks nog even kijken.

Ben er weer, is het gelukt? :)

Zoals in de afbeelding: het bestand wordt niet ondersteund door MovieMaker. Dit zou inderdaad kunnen door het liedje direct van de cd proberen af te halen. Om het liedje op je pc te krijgen, moet je het volgende doen: CD afspelen met Windows Media Player > Kopiëren > Kopiëren van audio-cd > Liedje aanvinken > Kopiëren. Dan wordt je liedje naar je hardeschijf gekopiëerd. Als het goed is staat het liedje automatisch in .wma en kun je het in MovieMaker gebruiken. Succes :bier:

Edit: Ik heb Windows Media Player 9, dus misschien dat het bij jou net iets anders is.

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

naamloos45yq8.png

Maar het is gewoon een CD'tje dus hij moet het toch kunnen lezen ?

Groetjes,

Aeroplane

Misschien weet ik het al, je importeert het meteen vanaf je CD naar Windows Movie Maker. (Ik begin nu te twijfelen)

Kan je niet je liedje gewoon even kopiéren en plakken in een andere map ín je computer? En dan importeren?

Jij hebt een M4A file en volgens mij word dit ook niet echt ondersteund bij WMM. :{

Althans, dat weet ik niet erg zeker.

Ik ga even een Converter zoeken van M4A naar Mp3 voor je, ik zeg het wel wanneer ik er een voor je vind, probeer nu even de manier te proberen die ik net zei. (dikgedrukt)

Tada! :dans:

http://www.mp3-cd-converter.com/convert_mp...m4a_to_mp3.html

Convert je M4a bestand naar Mp3!

Ik ga nu even douchen, ik kom straks nog even kijken.

Ben er weer, is het gelukt? :)

Zoals in de afbeelding: het bestand wordt niet ondersteund door MovieMaker. Dit zou inderdaad kunnen door het liedje direct van de cd proberen af te halen. Om het liedje op je pc te krijgen, moet je het volgende doen: CD afspelen met Windows Media Player > Kopiëren > Kopiëren van audio-cd > Liedje aanvinken > Kopiëren. Dan wordt je liedje naar je hardeschijf gekopiëerd. Als het goed is staat het liedje automatisch in .wma en kun je het in MovieMaker gebruiken. Succes :bier:

Edit: Ik heb Windows Media Player 9, dus misschien dat het bij jou net iets anders is.

Ik heb Windows Media Player 11 ( de nieuwste ) Zou het verschil maken ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...