Jump to content

Nieuwe moderator in Computer Talk


Lantyz

Recommended Posts

Enige tijd geleden gaf Gunslinger al aan er een punt achter te willen zetten, vanwege een drukker schema in zijn privéleven. Omdat het forum uiteraard niet te koste mag gaan van belangrijker zaken, en hij niet tekort wil schieten als mod, heeft hij besloten zijn modfunctie op te zeggen. Altijd jammer om een mod te zien vertrekken, maar het is een wijs besluit en we willen Gunslinger dan ook hartelijk bedanken voor zijn inzet in zijn fora!

Gunslingers opzegtermijn stelde ons in staat een goede vervanger te regelen voor de Computer Talk fora. We hebben gekozen voor een nieuwe mod om het team te versterken, en wel onze Preddy. Preddy was al enige tijd lang regelmatig te vinden in de Computer Talk fora, en heeft zich al bewezen als waardig forumlid. We hebben dan ook veel alle vertrouwen in hem. Veel succes, Preddy!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    3

  • Jowx

    2

  • Pietje II

    2

  • Argon

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zag het gelijk al. ^_^ Gefeliciteerd Preddy. Je gaat vlug. Je bent nog geen 2 weken megalid en dan alweer moderator. :puh: Jammer voor Gunslinger maar het was te verwachten na een lange tijd niet actief te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Preddy, je werd laatstes megalid, maar bent nu al aangestelt als mod, heb je goed voor elkaar gekregen :klap:

Keep Up The Good Work :)

En natuurlijk niet Gunslinger te vergeten. Bedankt voor alles :)

Bewerkt: door TheGuardian
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Preddy, voor de 80e keer deze week een promotie. :puh: Je breekt alle records, maar dat getuigd er van dat je een prima lid bent. Succes met je taken als moderator, maak er een leuke tijd van!

Nóg een crewlid in The Pink Bunnies, het waren er al zo weinig. ^^

:dans: :dans: :dans:Preddy! :dans: :dans: :dans:

Gunslinger, veel plezier en succes in je leven! Bedankt voor je werk als moderator, het is jammer dat je er te weinig tijd voor had.

_O_ _O_ _O_Gunslinger _O_ _O_ _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Preddy, van harte gefeliciteerd. Het gaat allemaal erg snel met je, je was pas megalid geworden en nu alweer moderator. Ondanks dat het zo snel gaat weet ik zeker dat je het goed gaat doen, veel succes als moderator :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Preddy!

Ik wens je veel plezier in de Computer Talk Fora!

Gunslinger, jammer, maar nog veel plezier verder op het forum.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd preddy.

Ik kon het wel al een tijdje raden dat jij de volgende op de lijst zal zijn vanwegen je goeie functie's hulp. Kennis. En ga zo nog maar even door. Leuk dat het nog maar zo kort naar je promotie van mega lid is. Veel succes en sterkte als moderator. Ik wens je er ook veel plezier bij.

Tja en voor gunslinger : Jammer dat je weg gaat. Ik heb je nooit echt goed gekent als moderator. Alleen in de gunslingers private section waar ik vroeger zat. Ik weet niet wat je als volgend te wachten staat. Maar tot die tijd veel succes met je drukke schema.

:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Preddy

Na exact een week te hebben gediend als Megalid kwam de volgende promotie er al weer aan. Snel, dat wel, maar dat maakt natuurlijk niks uit. Er was nou eenmaal een nieuwe actieve Moderator nodig, en ik weet zeker dat jij daar een geschikte kandidaat voor bent. Ik wens je veel succes met je nieuwe functie, en ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen daar, in het Computer Talk Forum. Welkom in de crew! :)

Gunslinger

Enkele weken geleden had je al aangegeven om te stoppen, wat dit afscheid dus niet onverwachts maakt. Desalniettemin wil ik je bedanken voor je werk in het Computer Talk Forum, en hopelijk zien we je nog regelmatig op het forum ronddwalen als Megalid. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Van harte gefeliciteerd Preddy met je promotie. Ik ben er van overtuigd dat je het prima gaat doen in het blauw en wens je alle succes toe. Mocht ik je ergens mee kunnen helpen: je weet me te vinden......ik neem een biertje op je :bier:

Tsja, en Tom, wat moet ik zeggen. Ik heb je al uitgebreid "gedag" gezegd in het moderatorforum maar wil je ook hier nog graag danken voor al je werk binnen de crew en het feit dat je een gezellige collega was. Maak er een leuke tijd van als ML en blijf nog lang ronddwalen hier!

Link to comment
Delen op andere websites

Preddy

Het ging - zoals hierboven reeds verteld - erg snel met je promoveringen, desalniettemin heb ik het grootste vertrouwen in je dat je de taak als moderator in het 'Computer Talk'-subforum met glans zal volbrengen ;).

Gunslinger

Het stond reeds in je signature dat je voor bepaalde tijd niet aanwezig bent, en geef toe, een mod die niet aanwezig is kan moeilijk zijn taak verrichten. Ik wil je graag bedanken voor hetgeen wat je voor het forum hebt gedaan, op dat moment was ik hier nog niet :sigaar:, en ik wens je veel succes in het leven van een megalid.

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

Gunslinger, het zat er natuurlijk al aan te komen, maar het blijft jammer om afscheid te nemen van een crewlid. Je hebt goede dingen gedaan voor het Forum en was een prima Moderator. Ik hoop je nog lang op het Forum te zien als Megalid.

En dan onze nieuwe Moderator, Preddy. Je bent dan misschien niet zo lang Megalid geweest, maar dat hoeft ook niet, want naar mijn mening heb je al lang bewezen een goed lid te zijn. Ik verwacht ook dat je een goede Moderator zult zijn en heb alle vertrouwen in jou als crewlid. Heel veel succes met je Moderatortaken!

Link to comment
Delen op andere websites

Van harte gefeliciteerd Preddy de promotefreak. Jij promoveert zelfs nog als je (ooit) Admin word. :) Veel succes! :dans: En Gunslinger bedankt voor je inzet voor het forum en veel succes met je privézaken! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Van harte gefeliciteerd Preddy! Ik wens je veel plezier in je nieuwe functie, ik weet zeker dat je het hardstikke goed zal doen.. :Y

Ja, Gunslinger, ik wist al een tijdje dat je wilde stoppen. Ik vindt het erg jammer, maar privézaken gaan nou eenmaal voor. Je blijft wel lekker als Megalid rondlopen, dat is wel goed nieuws. Veel succes met je privézaken en we spreken elkaar! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...