Jump to content

KITT Features?


alexw

Recommended Posts

Ik heb de auto kitt van Knight Ridder naar San Andreas gedownload. Maar hij is niet volledig, is het mogelijk om het volgende naar de auto toe te voegen:

- Sprongen wanneer op een knop drukken

- Rijen op 2 wielen wanneer op een knop drukken

- Dat je op een afstand de auto kan besturen

- Vervang de Toeter naar het geluid van KITT

Ik weet zijn moeilijk is, maar er is een weg voor sommige functies.

thx, Alexw

Link to comment
Delen op andere websites

Poe poe dat is een heel lijstje.

Ik weet het niet zeker of je allemaal die extra functies hebt :bonk: :$ .

Dus vraag maa aan andere expert

>>> Door Bling: Ik heb liever niet dat je post als je het antwoord het niet weet, want met deze post geef je nou niet bepaald een nuttige toevoeging aan het topic. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Poe poe dat is een heel lijstje.

Ik weet het niet zeker of je allemaal die extra functies hebt :bonk: :$ .

Dus vraag maa aan andere expert

als je geen zinnig antwoord kan posten, post dan helemaal niet, want dit word gerekend als spam.

>>> Door Bling: Juist, maar laat dit soort commentaar voortaan maar aan de Moderators over, aub. ;) <<<

Ik denk niet dat deze dingen in het spel gezet kunnen worden

- Deze weet ik niet zeker. In Vice City was het mogelijk, als je 100 fares had met de taxi sub-mission, je auto te laten springen. Maar voor zover ik weet heeft men dit niet in San Andreas gezet.

- Met deze bedoel je zeker de wielen aan 1 kant, dus links of rechts? Nee, dit is niet mogelijk. Als je snel gaat en de bocht om gaat, kun je met een beetje stuurwerk wel op 2 wielen rijden, maar om dat met een knop te doen is onmogelijk.

- Dit word voornamelijk gebruikt bij de RC voertuigen, al denk ik niet dat ze dit op gewone auto's kunnen toepassen.

- Al de geluidsbestanden van San Andreas zitten in 1 groot bestand wat, helaas, niet is aan te passen. Ik weet nog wel dat ik vroeg o fhet mogelijk was het geluid van een katana te vervangen voor dat van een light sabre (ik had namelijk zo'n mod gedownload) maar dat was niet mogelijk.

Zelf ben ik geen expert op het gebied van modden, maar ik denk niet dat het mogelijk is.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

greets

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Poe poe dat is een heel lijstje.

Ik weet het niet zeker of je allemaal die extra functies hebt :bonk: :$ .

Dus vraag maa aan andere expert

als je geen zinnig antwoord kan posten, post dan helemaal niet, want dit word gerekend als spam.

>>> Door Bling: Juist, maar laat dit soort commentaar voortaan maar aan de Moderators over, aub. ;) <<<

Ik denk niet dat deze dingen in het spel gezet kunnen worden

- Deze weet ik niet zeker. In Vice City was het mogelijk, als je 100 fares had met de taxi sub-mission, je auto te laten springen. Maar voor zover ik weet heeft men dit niet in San Andreas gezet.

- Met deze bedoel je zeker de wielen aan 1 kant, dus links of rechts? Nee, dit is niet mogelijk. Als je snel gaat en de bocht om gaat, kun je met een beetje stuurwerk wel op 2 wielen rijden, maar om dat met een knop te doen is onmogelijk.

- Dit word voornamelijk gebruikt bij de RC voertuigen, al denk ik niet dat ze dit op gewone auto's kunnen toepassen.

- Al de geluidsbestanden van San Andreas zitten in 1 groot bestand wat, helaas, niet is aan te passen. Ik weet nog wel dat ik vroeg o fhet mogelijk was het geluid van een katana te vervangen voor dat van een light sabre (ik had namelijk zo'n mod gedownload) maar dat was niet mogelijk.

Zelf ben ik geen expert op het gebied van modden, maar ik denk niet dat het mogelijk is.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

greets

Ik had het in deze filmpje gezien dat KITT springt in GTA:

Maar ik weet alleen niet waar die kan vinden...

Alexw

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die knight rider mod een keer geprobeerd, alles wat je vroeg is onmogelijk.

Je kan niet op twee wielen rijden, heeft geen andere geluid, niks.

Je kan alleen die KITT voor je laten spawnen, turboboost gebruiken en hoog springen.

Verder niks.

Link to comment
Delen op andere websites

ALs je op 2 wielen wil rijden, dan zul je iets in de handling.cfg moeten veranderen. Maar aangezien je ook normaalt wilt rijden (neem ik aan :puh:) kun je dit niet, anders zul je bij elke bocht omvallen. De toeter kan ook niet en bij het op afstand besturen zul je moeten scripten. HEt springen lukt wel, maar je kunt alleen over een drempel gaan, anders is niet mogelijk. Hiervoor ga je naar een Tuning-shop, installeer hydraulics, en als je buiten bent druk je op 2. Dan maakt je auto een kleun sprongetje.

Link to comment
Delen op andere websites

je zou zoals ikt zegt een klein sprongetje kunnen maken als je hydraulics in je auto zet en als je het goed doet kan je door de hydraulics ook nog op 2 wielen rijden maar gaat niet zo makkelijk als gewoon in knightrider

Link to comment
Delen op andere websites

je zou zoals ikt zegt een klein sprongetje kunnen maken als je hydraulics in je auto zet en als je het goed doet kan je door de hydraulics ook nog op 2 wielen rijden maar gaat niet zo makkelijk als gewoon in knightrider

Ik heb iets gevonden: Knight Rider MOD 1.0 voor SA

Die kan Springen, Ski Dive en naar je toe laten gaan.

Dus alles wat KITT ook kan.

Alexw

Link to comment
Delen op andere websites

je zou zoals ikt zegt een klein sprongetje kunnen maken als je hydraulics in je auto zet en als je het goed doet kan je door de hydraulics ook nog op 2 wielen rijden maar gaat niet zo makkelijk als gewoon in knightrider

Ik heb iets gevonden: Knight Rider MOD 1.0 voor SA

Die kan Springen, Ski Dive en naar je toe laten gaan.

Dus alles wat KITT ook kan.

Alexw

Misschien kun je ook zeggen waar de download zich bevindt, dit zou prettig kunnen zijn voor andere mensen die deze mod ook willen downloaden.

Greets,

Pemp :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

je zou zoals ikt zegt een klein sprongetje kunnen maken als je hydraulics in je auto zet en als je het goed doet kan je door de hydraulics ook nog op 2 wielen rijden maar gaat niet zo makkelijk als gewoon in knightrider

Ik heb iets gevonden: Knight Rider MOD 1.0 voor SA

Die kan Springen, Ski Dive en naar je toe laten gaan.

Dus alles wat KITT ook kan.

Alexw

Misschien kun je ook zeggen waar de download zich bevindt, dit zou prettig kunnen zijn voor andere mensen die deze mod ook willen downloaden.

Greets,

Pemp :cya:

Here you go: Download

Bewerkt: door alexw
Link to comment
Delen op andere websites

Nu wel, bedankt. Ik zal hem morgen eens In-game zetten, kijken hoe die is.

Ik had een bug gevonden maar die kan je zo verhelpen door nog een keer te installeren dus:

Als je de mod installeer opnieuw installeren zonder te deinstalleren...

Alexw

Link to comment
Delen op andere websites

Je vroeg eerst of je vanaf een afstand je auto kon besturen, en in het filmpje laten ze ook zien dat CJ naar de auto loopt met een camera op een vaste plek. Dit kan allemaal met de SA Camhack, dat is een mod waarmee je een snelheidsmeter in je auto krijgt en onder andere ook je camera op een vaste plek kan zetten, alleen als je gaat rijden of lopen gaat het beeld niet met je mee, dat is wel jammer. Ik weet niet waar je de SA Camhack kan dowloaden, ik had hem geloof ik ooit eens van het forum hier.

Greets :cya:

GTA GG :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...