Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Very nice TUT Froop. Alleen die border vind ik wat minder, Maar das natuurlijk mijn eigen mening. Ik ga het over een paar daagjes ook eens proberen Reageren
BigM Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Nette tutorial man. -Tekst is duidelijk te lezen. -Per stukje tekst een plaatje van de erbij horende sig. -Goed verzorgt -Leuke intro Alleen naar mijn mening is hij voor die diefen best makkelijk om te rippen. Nice Froop Reageren
luisfigomg Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 erg mooie tut Froop text is erg duidelijk op de witte achtergrond ziet er netjes uit en waar heb jij dat plaatje weg gehaald? Reageren
Froop Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik heb gewoon ee stock van davidbyun.com geplukt. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Kleine Bump, kan je me uitleggen wat een Gradient map is Froop (of iemand anders) ? IB Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Kleine Bump, kan je me uitleggen wat een Gradient map is Froop (of iemand anders) ? IB Het is wat lastig uit te leggen, maar in principe is het familie van de gradient tool, die vrijwel hetzelfde effect geeft als van de gradient tool Met die tool kun via verschillende kleuren en blendmodes leuke effecten maken/krijgen. Hetzelde kan met die Gradient map, maar deze iets beter te gebruiken voor signatures. Ik wil je nog wel meer vertellen, maar ik vind het wat moeilijk om het uit te leggen. Ik raad je aan het zelf eens te proberen, dan weet je het zelf binnenkort. Bewerkt: 3 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
DjP.P Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 eumm.. lueke tut maar sommichen kunnen NIET goed engels onder mij dus dus sorry!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.