Jump to content

Grave Digger mod


Mythbuster

Recommended Posts

Hier is hij dan, de eerste Grave Digger mod voor SA :D Zelf gemaakt, met wat hulp van SWYV, die hem ingame heeft gezet.

post-47175-1173011361.jpg

post-47175-1173011386_thumb.jpg

post-47175-1173011405_thumb.jpg

Grave Digger download

BTW: De textures met "Grave Digger" op de zijkant zijn wel goed nu, ookal staan ze op de plaatjes verkeerd, deze zijn gefixed. Ik ben zelf echt heel blij met het resultaat, omdat ik dit model al een hele tijd geleden had afgemaakt, maar hem niet ingame kreeg, en toen heeft SWYV hem ingame gezet :D

Hij is voor San Andreas.

Ook is de reflectie weg, want deze vond ik iets te heftig, de reflectie is nu zegmaar zoals op het laatste plaatje.

Zeg maar wat jullie ervan vinden :)

Oja, de plaatjes zijn wel een beetje vaag, maar ik heb niet beter, en kan nu geen nieuwe maken(moet huiswerk doen :gaap::duh: )

Greetz Mythbuster

By the way: Ik ben ook bezig met een Banshee Xtreme (Dune Buggy style), een Banshee met de vering en wielen van de Bandito, helemaal zonder motorkap, zonder bumpers, geen spatborden aan de voorkant, geen achterklep. Daarvan ook maar een plaatje geupload :)

post-47175-1173012052_thumb.jpg

post-47175-1173012068_thumb.jpg

Ik ben al ietsjes verder dan op de plaatjes, maar dat valt toch niet erg op, de rollcage op het dak is een stuk breder geworden bijvoorbeeld, en er zit al een balk aan de voorkant(waaraan een schuine plaat word gemaakt, zoals in het echt bij 4x4's, waardoor als je met de neus neerkomt in een zandberg, dat je gewoon op je wielen gaat, ipv over de kop....

De rollcage word denk ik blanke metaal kleur ofzo, (in ieder geval zonder roest enzo) en de schokdempers(die blauwe ringen eromheen zegmaar) worden oranje of een andere hele felle kleur.

EDIT: Chevy C-10 uit een post hieronder:

Chevrolet C-10 Custom pick-up Argentina

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mythbuster

    21

  • FerryN

    3

  • Rullez

    2

  • GTA007

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dankje :) Ik vind hem zelf ook erg goed gelukt, ookal had ik geen blueprints gebruikt enzo, maar gewoon uit het hoofd zeg maar. Ik weet niet zeker of het echt de eerste is, maar ik heb nog geen andere gevonden voor SA, alleen eentje voor Vice City. En waarschijnlijk komt er binnenkort nog eentje, (ik heb namelijk vanaf dat ik eraan begon de "progress" op een ander forum gezet, en iemand anders had er laatst op gezet "binnen een week is die van mij ook klaar" :puh: )

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Schitterend gemaakt :D. Ik denk dat ik hem wel eventjes download :D. Hij vervangt zeker de "Monster". Dan kan je Grave Digger met cheat spawnen.

Maar zeer goed gedaan, gedetailleerd en goede textures.

Toppie :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hij vervangt de monster die in het trailer park staat, net westelijk van Los Santos. Je kan hem ook de monster van de cheat laten vervangen, maar dan moet je even proberen, je hebt namelijk de Monster, de Monstera en de Monsterb. Ik weet niet welke die van de cheat is uit mijn hoofd. Bedankt voor je compliment trouwens :)

Greetz Mythbuster

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gemaakt Mythbuster :klap: Ik ga hem niet downloaden, want ik vind het spel mooi zoals het is en doe niet aan mods, maar het is absoluut 1 van de mooiere die ik gezien heb dit jaar :Y. Wellicht wat overbodige info, maar monster is inderdaad het voertuig ten westen van Los Santos, monsterb krijg je van Michelle na 50% dating en heeft kenteken __NOS__ en monstera is de beloning na het voltooien van 8-Track in Los Santos....

Link to comment
Delen op andere websites

Thank you :puh: Altijd leuk als je zo'n compliment krijgt :) Het is, behalve een heel erg simpele Intruder stationwagen (alleen de achteruit verplaatst, vandaar simpel :puh: ), mijn eerste mod die ingame is. Het was ook eigenlijk mijn 2e of 3e serieuze model, Heb een keer een heel simpel model gemaakt helemaal 100% via een tutorial, gewoon om het te leren, en daarna een vrij serieus gemaakte Chevrolet Corvette C5, niet echt mooi, maar wel aardig vond ik zelf, voor een eigenlijk eerste keer.

Ik ga misschien binnenkort ook mijn zelfgebouwde afstandsbestuurbare auto maken(rijd op nitro(soort benzine), en gaat +-70km/h , dus niet zo'n speelgoedwinkel geval!!), dat is een soort monster truck, met een Dodge Charger body. Zal wel niks worden maarja. :puh: 'K zit ook te denken aan zelf een model ontwerpen.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hele mooie mod! Ik heb grave digger ook een keer in RL gezien toen ik naar een monsterjam was geweest(September 2005 in het gelredome). En @ GTA-sheep; als je MOD's zonde vind van je spel doe het dan net als mij; Gebruik de PC-versie's om te modden en de PS2 versie om hem te spelen.

KUTGW

Gratz,

Boris H.

edit: Offtopic @ Mythbuster; Als je met 2 jaar geleden september 2005 bedoelt was ik daar ook! In welke tribune zat je dan? Ik zat in de grote aan de achterkant! Woon je BTW in Arnhem?

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

Yep, ik heb hem ook 1 keer in het Gelredome gezien, 2 jaar geleden(1e keer dat Monster Jam kwam daarzo dus) Thanks voor het compliment!!!,

@ GTA-Sheep: of maak 2 gta3.img's aan, eentje met mods, eentje zonder, als je zonder speelt, noem je die andere gta3MODDED.img, en de andere gta3.img, en als je met mods speelt, noem je de ander gta3ORIG.img en andere gta3.img, (zo ook bij handling.cfg, vehicles.ide, carcols.ide enzovoort..) Zo heb ik het ook, de originele om MTA mee te spelen, en dan heb ik 1tje met al mijn gemaakte mods, eentje met gewoon random mods, eentje die zo realistisch mogelijk is. :)

Nogmaals: Bedankt :)

Greetz Mythbuster (K ga binnekort ook een Deora II maken(zo'n Hot Wheels autootje) voor SA, of mijn Chevrolet Custom Pick-up Argentina model ingame zetten, of iets anders, zit nog op een paar ideeën te wachten op ander forum... idee van iemand: 1974 Skyline, best een vette wagen, kan ik een dragmodel, race model, custom(dikkere spatborden, lager dak, grotere motor enz.) ehm.. misschien een drift versie.. Lijkt me echt een vette wagen om te maken :) )

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hey bedankt man! :) Oja, Ik hoop dat niemand zich eraan ergert dat de achterkant zo blokkerig is! Hieraan heb ik een hele tijd gewerkt om het een (klein)beetje rond te maken zoals in het echt, maar dan zag hij er echt vaag uit!

EDIT: Zie net je edit Boris: Ik zat aan de grote tribune, maar of het nou een voor of een achterkant is, dat weet ik niet, en nee ik woon niet in Arnhem, woon in Made(ligt vlakbij Breda)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Thanks, ben blij dat iedereen hem zo mooi vind.. Oja, plaatje van nieuwe mod van me erbij gedaan xD, is nog niet helemaal bugloos enzo, (de ramen in de deuren laten alleen de grond zien, niet het interieur, en hij is nogal donker van kleur... enzo)

(Geen nut om nieuw topic voor deze mod aan te maken lijkt me :puh: )

EDIT: Vergeet het te zeggen, Het is een Chevrolet custom Pick-up Argentina, gemaakt voor een lid van een ander forum!(die deze auto in het echt heeft!)

'K moet ook de achterwielen nog wat meer op drag slicks laten lijken, maar dat komt wel een andere keer :puh:

Sorry als dit te veel off-topic is :(

post-47175-1177710590_thumb.jpg

post-47175-1177710627_thumb.jpg

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

geweldig mooie mod :)

goed gelukte monstetruck :)

maar heb een probleem: in het trailerpark ten westen van Los Santos staat nooit een monster truck, ben er al 5x gaan kijken, maar nooit staat er een monster truck :(

hoe kan dat? :s

vind het zonde, want zou graag met die truck rijden :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...