Donald F. Duck Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Sorry voor als dit topic verkeerd staat, maar toch. Ik heb van de downloadsectie de 100% Savegame gedownload, dus ik ging direct spelen, en toen het laadbalkje vol was ging het beeld gewoon even zwart zoals normaal, maar in plaats van dat de savegame laadt, gaat het scherm naar het bureaublad met een verzenden/niet verzenden-fout. Dit ligt niet aan de versie, want ik heb 1.01. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Dat is niet zo mooi 'Donald F. Duck', er zijn manier om dit op te lossen. Ten eerste raad ik je aan om het bestandje genaamd 'gta_sa.set' te verwijderen, dit bestand ziet er zo uit: Je vind hem in GTA San Andreas User Files (Mijn Documenten) Start je spel nu nog eens op en kijk of het werkt. Wanneer het niet werkt raad ik je aan om gewoon de V1 patch te installeren, hierdoor heb je gewoon de 1e versie en deze versie gebruik ik ook nog steeds. Je kunt de patch hier downloaden, nadat je hem geinstalleerd hebt, heb je gewoon weer versie 1 van het spel en moet de savegame het zeker doen. Als je de patch niet wilt installeren kun je het ook proberen door de orgineele versie 1 script files in je script map te zetten. Je zet de bestanden die ik geupload heb in deze map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Scripts. Vervang de oude met de nieuwe en start het spel weer op. Als het goed is moet hij het nu echt doen, als hij het nog niet doet raad ik je aan om mods en dergelijke te verwijderen of het spel helemaal te verwijderen. Succes ermee! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Ik heb gta_sa.set verwijderd, opnieuw geprobeerd, en zonder resultaten. Misschien komt het omdat ik een NL mod heb gedownload? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Ik heb gta_sa.set verwijderd, opnieuw geprobeerd, en zonder resultaten. Misschien komt het omdat ik een NL mod heb gedownload? Uit ervaring durf ik wel te zeggen dat alleen die patch niet voldoende is. Wat je dus moet doen is die V1 bestanden downloaden die Typhoon voor je in de bijlagen heeft gestopt. Na het downloaden even uitpakken en vervolgens zetten in de volgende map: 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script.' Je hebt hierna én de patch geïnstalleerd, én de V1 bestanden. Als die V1 100% savegame het nu nog niet doet eet ik mijn hoed op. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) Dit was ik even vergeten te zeggen, die V1 bestanden heb ik al. Iemand nog een idee? Edit: Ik heb een andere 100% V1 geprobeerd, en hier kreeg ik ook een fout. Ik kijk eens of dit ook is bij mijn eigen savegame... Edit2: Mijn eigen savegame werkt gewoon... Edit3: In mijn vorige post kun je lezen dat ik een NL mod heb gedownload, hier ligt het niet aan. Het ligt dus aan de savegame of aan de datum wanneer de savegame is geüpload (2006). Edit4: Het is gelukt. Ik heb SA even geherïnstalleerd, versie 1.01 teruggehaald en hij werkt. Bewerkt: 6 maart 2007 door Donald F. Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.