Jump to content

Assassin's Creed Tag

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Weer een Assassin's Creed signature:

assassinscreedhu0.gif

Graag goed rates waar ik wat aan heb :).

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst:
Weer het zelfde liedje :puh:.

NICE !

Mooie effecten

Mooie text

Mooie render

Past goed bij BG

9,0

Bedankt voor je rate man :). Eigenlijk heb ik er niet op te zeggen :puh:.

Verder iemand nog rates?

Geplaatst: (bewerkt)

Erg mooie Sig :Y

Ik vind alleen de linker kant een beetje raar/leeg...

Verder vind ik de Render er erg mooi inzitten, mooie effecten en (kleur van) BG past goed bij je render...

Verder vind ik alleen dat de tekst misschien wel wat lichter/duidelijker had gemogen.

Van mij krijg je een 8.5

Bewerkt: door Bronko
Geplaatst:

veel mensen gebruiken nu opeens assasins creed renders en daardoor is het toch minder spectaculair als je ze ziet maar bij deze is dat dus echt niet!

render: zoals ik al zij, veelgebruite render, maar hij is er mooi ingezet en dat licht maakt het helemaal af voor de render

bg: lekker donkere sig heb je gebruikt dus je bg is ook lekker donker, zelf houd ik daar wel van. vind alleen die blokjeseffect rechts niet echt bij je totale sig passen

effect: je hebt zoals gewoonlijk mooie effect gebruikt en ook lichtinval op je render en dat past er dus echt bij

font: je font is in deze sig wel lekker verstopt en dat vind ikzelf beter, gaat tenslotte om het plaatje toch?

eindcijfer: 8,5 :bier:

Geplaatst:

Ik vind de background aan de linkerkant een beetje pixelig overkomen, en aan de rechterkant lijkt het wel alsof hij zn hand op een stapel foto's heeft gezet. Had hier een rots of iets dergelijks van gemaakt.

Verder vind ik het lichteffect perfect gemaakt, en de render ziet er ook prima uit. Tog vind ik het iets te leeg en zal mijn punt niet verder komen dan een 7. Ik zie nu ook dat je zijn gezicht gekopieerd aan de linkerkant hebt gezet. Dit ziet er dus helemaal niet uit... Erg jammer. want aangezien je gebruikelijke signature verwachte ik wat meer van je ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...